تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797555753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ مشکلات بیمه توسعه را در اسرع وقت حل می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ مشکلات بیمه توسعه را در اسرع وقت حل می کنیم


رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در تلاش هستیم مشکلات پیش آمده برای مشتریان بیمه توسعه را در اسرع وقت حل کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالناصر همتی در گفتگو با برنامه «تیتر امشب» با اشاره به مشکلات پیش آمده برای بیمه توسعه و مشتریان آن افزود: من در چند روز گذشته روی جزئیات این پرونده مطالعه نکرده ام، اما این اطمینان را به مردم عزیزمان می دهم که در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کنیم. همتی افزود: در دوره جدید سیاستگذاری ما این است که بیمه های تخصصی ایجاد شود. به عنوان مثال بیمه عمر را یک بیمه گذار بر عهده بگیرد. وقتی تورم بالا باشد، توجیه ندارد کسی بیمه بخرد. همچنانکه در سمینار پولی و ارزی مطرح شد، به دلیل اینکه اکثر جامعه به منابع مالی با کمترین هزینه دسترسی داشته باشند. نیاز به این است که بازارها با هم تجانس داشته باشند. الان در کشور ما بازار پول مسئولیتش با بانک مرکزی است، بازار سرمایه سیاستگذاری و متولی اش با سازمان بورس است و غیره. ما پیشنهاد دادیم که کمیته ثبات شکل بگیرد. برای اینکه بتوانیم از بازار مالی حداکثر بهره برداری را بکنیم. بازارهای مالی عامل رشد توسعه پایدار کشورهاست. هر جا که این بازار ضعیف بوده آن کشورها نتوانسته اند توسعه پیدا بکنند.

همتی در خصوص مشکلات بوجود آمده در حوزه بیمه شخص ثالث گفت: مشکل این است که حق بیمه را یک جا تعیین می کند، خسارت را جای دیگر تعیین می کند. چون ارتباط منطقی بین این دو وجود ندارد، ضریب خسارت این بیمه بالا می رود. یعنی در اکثر مواقع خسارت هایی که وارد می شود به ویژه در خصوص اتومبیل بالاتر از میزان دریافتی از مردم است. هر شرکت بیمه ای که در شخص ثالث تخفیف می دهد حتما از لحاظ مالی به مشکل خورده است و در تلاش است منابع مالی جذب کند. خوشبختانه قانون شخص ثالث در روزهای آخر مجلس محترم تصویب شد که قانون بسیار خوبی است و بر اساس آن تنها دو نیم درصد می توانند به بیمه شخص ثالث تخفیف بدهند. تعلل در پرداخت خسارت نیز موضوع دیگر بود که همتی به آن اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز ناشی از نبود نقدینگی بیمه ها می باشد که مردم باید در انتخاب شرکت بیمه خود نهایت دقت را بکنند. رئیس کل بیمه مرکزی همچنین در خصوص بیمه الحاقیه و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده توضیح داد و گفت: در قانون جدید که تا دو سه ماه دیگر ابلاغ می شود، قبلا صندوق تأمین خسارت های بدنی 5 درصد را به عنوان سهم خودش می گرفت، اما در قانون جدید این رقم به 8 درصد رسیده است. که دیگر نیازی به گرفتن الحاقیه بیمه شخص ثالث نیست و این صندوق خسارت های ناشی از افزایش حق بیمه را پرداخت خواهد کرد. رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص وضعیت بیمه حوادث با توجه به کثرت اتفاقات و حوادث طبیعی در کشورمان نیز گفت: در کشور ترکیه یک صندوقی درست کرده بودند به نام صندوق حوادث طبیعی که ما نیز در تلاش هستیم این اقدام را عملی کنیم. یک صندوقی شکل خواهد گرفت و برای روستاییان در حد 500 تومن در ماه و برای شهرهای کوچک 750 تومان در ماه و برای شهرهای بزرگ 1000 تومان درماه در نظر گرفته می شود که در صندوق حوادث طبیعی واریز خواهد شد. همتی افزود: اعتبار سنجی بیمه ها را حتما باید مد نظر قرار دهیم. اگر ما ریتینگ بیمه ها را داشته باشیم، مشتری ها نیز اطلاعات خوب در دست خواهند داشت برای خرید بیمه و این رقابت سالم ایجاد می کند تا بیمه هایی که ضعیف هستند خودشان را بالا بکشند. سیاست ما در بیمه مرکزی این است که رقابت سالم ایجاد کنیم. همتی در خصوص اولویت برنامه های خود نیز گفت: اولویت من توانگری بیمه هاست. مطمئن باشیم که ذخیره سازی مناسب دارند. نظارت همراه با حمایت . اولویت اول ما همین است. ساماندهی بیمه ها یکی از برنامه های ما در بیمه مرکزی است. جلوگیری از رقابت مکارانه نیز یکی از برنامه های ما خواهد بود. رقابت باید به سمت نحوه سرویس دادن بروند.
 
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن