تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797925649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمي‌گذاريم نفوذي‌هاي غربگرا جهل خود را بر انقلاب تحميل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نمي‌گذاريم نفوذي‌هاي غربگرا جهل خود را بر انقلاب تحميل کنند
فرمانده کل سپاه با تأکيد بر اينکه همانند 37 سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهيم کرد، گفت: سپاه و بسيج، همراه با مردم ايران، هرگز اجازه نمي‌دهند جريان‌هاي نفوذي غربگرا جهل نظري خود را بر حيات طيبه‌ انقلاب تحميل کنند.


به گزارش سپاه‌نيوز، سرلشکر محمدعلي جعفري در مراسم دانش‌آموختگي دانشجويان افسري و تربيت پاسداري دانشگاه امام حسين(ع) که با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، با بيان اينکه ما امروز در قلب بزرگ‌ترين رويداد سرنوشت‌ساز تاريخ اسلام و ايران به سر مي‌بريم، گفت: اين مقطع حساس از يک‌سو حاصل مقابله همه‌جانبه انقلاب اسلامي با نظام استکبار و استبداد بين‌المللي و از سوي ديگر توطئه‌هاي مستمر و دسيسه‌هاي پي‌در‌پي دشمنان در عرصه‌هاي سياسي، اطلاعاتي، فرهنگي و اقتصادي، براي مقابله با نظام اسلامي است تا از الگو شدن اين نظام در پي‌ريزي تمدن عظيم اسلامي جلوگيري شود. وي افزود: نظام سلطه و در رأس آن امريکا با پيروان منطقه‌اي‌اش، تمامي ظرفيت‌هاي خود را در مقابل پيشرفت انقلاب اسلامي متمرکز کرده‌اند، اما به حول و قوه الهي، اين تمرکز در حال فروپاشي است.
 
راهبردهاي سپاه در مقابله با توطئه‌ها
جعفري در ادامه قدرت واقعي ملت ايران را در ايمان به خدا و کفر به طاغوت دانست و اظهار داشت: مردم ما خوب مي‌دانند که نقطه اصلي اقتدار نظام اسلامي، ايستادگي در مقابل زياده‌خواهي و زياده‌گويي‌هاي امريکاست.

وي با برشماري راهبردهاي سپاه در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان اظهار داشت: انتقال تدابير و ايده‌هاي رهبري معظم انقلاب اسلامي به سطوح عملياتي، توليد قدرت براي تعقيب اهداف متعالي انقلاب و پاسداري غيرمحافظه‌کارانه از آن، بازشناسي و بازخواني صورت و سيرت انقلاب اسلامي براي جلوگيري از استحاله‌ آن و ساخت حقيقي و استحکام داخلي نظام و نيز مقابله با نفوذ جريان فرهنگي، سياسي و فکري تمدن غرب و مقابله با زمينه‌سازان نفوذ از مهم‌ترين راهبردهاي سپاه در سال‌هاي اخير است. فرمانده کل سپاه دنبال کردن رويکرد جنگ‌سالاري امريکا از طريق رژيم‌هاي خبيث و مرتجع منطقه را حاصل موفقيت‌هاي پي در پي انقلاب اسلامي و بي‌توفيقي نظام سلطه در مهار نفوذ انقلاب اسلامي توصيف و تصريح کرد: شهوت قدرت‌طلبي اين رژيم‌هاي فاسد، آنان را به فجايع غم‌انگيزي همچون حمله به مردم مظلوم و بي‌دفاع يمن، آواره کردن مردم سوريه، برهم زدن نظام سياسي و امنيتي در عراق، تسليح گروه‌هاي تکفيري، سرکوب مردم بي‌پناه بحرين و مصائب ديگر کشانده است. وي افزود: با وجود اين شرايط متأسفانه نهادهاي بين‌الملل اسلامي که بايد ملجأ و پناهگاه ملت‌هاي مسلمان باشند، وقيحانه به ابزاري براي حفظ منافع امريکا و اسرائيل در منطقه تبديل شده‌اند. سرلشکر جعفري با تأکيد بر اينکه بيداري و مقاومت اسلامي همچنان ادامه دارد، گفت: تلاش‌هاي مذبوحانه سياسي در سطح منطقه و صدور بيانيه‌هاي امريکايي – اسرائيلي از سوي اين نهادهاي به اصطلاح اسلامي، عليه وحدت امت اسلامي، نمي‌تواند مانع استمرار حرکت انقلاب و بيداري اسلامي، در منطقه باشد.
   
ملت ايران ارزش‌هاي پوسيده غرب را تحمل نمي‌کند
فرمانده کل سپاه در ادامه تصريح کرد: در حالي که عصر جديدي در عالم با الهام‌بخشي انقلاب اسلامي و بيداري بشريت در راستاي گسترش باورهاي توحيدي و اسلامي در منطقه و جهان آغاز شده است و لجن‌زار اباحي‌گري تمدن غرب را در مسير نابودي حتمي قرار داده، صاحبان تفکري خاص در داخل کشور، با نيم‌نگاهي به بيگانگان از ارزش‌هاي تمدن پوسيده غربي در برابر ارزش‌هاي ديني و فرهنگ اصيل ايراني سخن مي‌گويند.

وي افزود: اين افراد بدانند ملت مؤمن، انقلابي و شهيدپرور ايران اسلامي، اين انديشه‌ها و صاحبان آن را در ساحت سياسي و فرهنگي کشور تحمل نخواهند کرد و بدانند چنانچه در طي مسير انحرافي خود اصرار بورزند، به بلاي گذشتگاني گرفتار مي‌شوند که از خط مستقيم ولايت و امامت زاويه گرفتند و بدنامي و سوء‌عاقبت، تصوير ماندگار آنان در حافظه تاريخي ملت ايران شد. سرلشکر جعفري در ادامه با تأکيد بر اينکه همانند 37 سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهيم کرد، گفت: سپاه و بسيج، همراه با سيره و سلوک ارزشي و انقلابي مردم بزرگوار ايران، هرگز اجازه نخواهند داد برخي از جريان‌هاي نفوذي غربگرا در ارکان نظام، با دسيسه‌هاي مختلف، جهل نظري خود را بر حيات طيبه‌ انقلاب مبارک اسلامي تحميل کرده و آن را آلوده سازند.

آمادگي پاسداران براي تغيير هندسه جهاني
فرمانده کل سپاه با تأکيد بر اينکه آحاد پاسداران آماده‌اند تا رسالت تاريخي خود را در جغرافياي انقلاب اسلامي بر دوش گرفته و همه وجود خود را وقف آن نمايند، گفت: امروز نيز پاسداران جوان آمده‌اند تا با الهام گرفتن از انديشه‌هاي حکيمانه‌ رهبر عظيم‌الشأن‌شان، افق‌هاي روشن انقلاب، همان وعده‌هاي الهي و سنت تاريخي آفرينش را محقق ساخته و نقش انقلابي خود را در تغيير هندسه‌ قدرت جهاني ايفا نمايند. سرلشکر جعفري در پايان با ارائه گزارشي از وضعيت دانشگاه تربيت پاسداري حضرت امام حسين(ع) اظهار داشت: در اين دانشگاه در حال آماده‌سازي پاسداراني هستيم که همانند بيرق‌داران نسل اوليه سپاه، بلکه رفيع‌تر، روح دانايي، جهاد، بصيرت و شهادت‌طلبي را با مهارت‌هاي حرفه‌اي درهم آميخته‌اند تا در ميدان‌هاي دشوار و پيچيده آينده، از اسلام انقلاب و عزت نظام اسلامي، درست پاسداري کرده و از همه ابعاد آن جانانه دفاع کنند.





تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن