تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796999621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاقچی قلابی عتیقه که چهار عضو یک خانواده را قتل عام کرد، امروز اعدام شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قاچاقچی قلابی عتیقه که چهار عضو یک خانواده را قتل عام کرد، امروز اعدام شد
مردی که متهم بود در جریان معامله اشیای عتیقه چهار عضو یک خانواده را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.
آفتاب : مهر نوشت: ۳ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ مردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهریار گفت: برادرم، همسرش و دو فرزند او که ساکن ملارد هستند، از چند روز قبل به طرز مرموزی مفقود شده‌اند و نه‌تنها کسی از آنان خبر ندارد، بلکه به تلفن‌های همراه خود نیز جواب نمی‌دهند.


کارآگاهان بعد از دریافت مشخصات مرد مفقودی به نام رضا و همسر و دو پسر دوقلوی هشت‌ساله او تجسس‌های ویژه‌ای را برای یافتن ردی از آنها آغاز کردند. بررسی ها نشان داد، رضا کارمند بانک بود و بعد از اتمام ساعات اداری در بنگاه معاملات املاک نیز کار می‌کرد.


پلیس همچنین اطلاعاتی را به‌دست‌آورد که نشان می‌داد وی در زمینه خریدوفروش عتیقه نیز فعالیت می‌کرد. مفقود شدن هر چهار عضو خانواده پلیس را به این نتیجه رساند که به احتمال قوي همگی آنها جان باخته‌اند.


تحقیقات پلیس از محل‌های کار رضا و پرس‌وجو از افرادی که با این مرد در ارتباط بودند سرانجام سرنخ مهمي‌ را در اختیار کارآگاهان قرار داد و آنان دریافتند رضا و خانواده‌اش قبل از ناپدید شدن به‌همراه مردی به نام ناصر به سفر رفته بودند.


وقتی نام و مشخصات ناصر در بایگانی پلیس مورد بررسی قرار گرفت، مشخص شد وی فردی سابقه‌دار است. همین مسئله سوءظن نسبت به این مرد را تشدید کرد و کارآگاهان، وی را بعد از کسب مجوز قضایی بازداشت کردند.


وقتی خودروي ناصر مورد تفتیش قرار گرفت سلاح کمری، اوراق هویتی رضا و همسرش و دو حلقه النگو متعلق به زن جوان کشف شد و متهم در همان بدو امر در بن‌بست قرار گرفت. ناصر بعد از اعتراف به قتل گفت: «من می‌دانستم رضا در زمینه خریدوفروش عتیقه کار می‌کند. حدس می‌زدم پول زیادی داشته باشد و بتوانم با سرقت از او ثروتمند شوم. برای همین باب دوستی را باز کردم و وی را به بهانه خرید عتیقه به شهرستان بیجار کشاندم. قبل از سفر با سه نفر صحبت کرده و آنها پذیرفته بودند به من برای اجرای نقشه‌ام در ازای دریافت پول کمک کنند. بعد از اینکه قرارهای اولیه گذاشته شد من و رضا به همراه دو پسر و همسرش راهی بیجار شدیم و من او را برای انجام معامله به باغی کشاندم. در آنجا به‌همراه سه همدستم به این زوج حمله کردیم و دست و پای آنان را بستیم و توانستیم مبلغ ۱۷میلیون‌تومانی را که رضا همراهش آورده بود، به چنگ بیاوریم. بعد با تهدید این زوج کارت عابربانک و رمز آن را از آنها گرفتیم و شش‌میلیون‌تومان دیگر را هم از این طریق به حساب خودم واریز کردم. بعد از آن رضا و همسرش را با استفاده از طناب خفه کردم و اجسادشان را در مزارع گندم جاده بیجار- همدان انداختم.


متهم به قتل درباره سرنوشت دوقلوها نیز گفت: «ما بعد از کشتن پدر و مادر آنها دست و پای هردو نفرشان را بستیم و آنها را در صندوق عقب خودرو گذاشتیم و به سمت تهران حرکت کردیم اما وقتی به قزوين رسيديم متوجه شدیم آنها به دلیل نرسیدن هوا فوت شده‌اند. برای همین اجساد آنها را نیز در حوالي قزوين رها کردیم.


کارآگاهان بعد از شنیدن اعترافات این مرد، در عملیات ویژه‌ای سه همدست او را دستگیر کردند. این افراد پذیرفتند در این قتل‌عام به ناصر کمک کرده و از او پول گرفته‌اند.


با تكميل تحقيقات و صدور كيفرخواست براي چهار مرد جنايتكار‌، پرونده براي محاكمه به شعبه ۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد تا متهمان پای میز محاکمه قرار بگیرند.


متهم به قتل عام اين خانواده چهار نفره با توجه به همه شواهد و مستندات ادعا می کرد که با همدستی دو نفر دیگر اقدام به قتل کرده است. او به قاضی پرونده گفت: درگیری ها بر سر اشیاء عتیقه رخ داد و دوستانم بعد از قتل مرد کارمند و همسرش از محل متواری شدند. متهم اداعا می کرد هيچكدام از قتل ها به دست او انجام نشده است و او تنها معاونت يك سرقت را بر عهده داشته است كه آن هم باعث بدبختي اش شده بود. با اين حال با وجود شواهد و قرائن محكم، حكم قصاص نفس متهم در دادگاه كيفري شعبه ۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران تاييد شد و قضات ديوانعالي كشور نيز با آن موافقت كردند.


قاتل اين خانواده چهار نفره صبح روز چهارشنبه اعدام شد.


۴۷۴۷






تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن