تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797816256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام اختری در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت:
تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است

اختری


شناسهٔ خبر: 3617541 - جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
دین و اندیشه > اسلام در جهان

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با انتقاد شدید از اقدام برخی کشورهای عربی در محکومیت حزب الله، اظهار داشت: متأسفانه برخی کشور های اسلامی به جای حمایت از مقاومت دست به محکومیت مقاومت می زنند. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر روز پنج شنبه طی سخنانی در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، اظهار داشت: در اواسط قرن گذشته میلادی شاهد اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها با همکاری استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه بودیم امروز نیز به نوعی تاریخ تکرار شده و این کشور ها تلاش می کنند که راه را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هموار کنند. وی با انتقاد از سران برخی رژیم های منطقه اظهار داشت: برخی کشور های منطقه طی بیش از ۶۰ سال حضور رژیم صهیونیستی در در منطقه حتی کوچکترین صحبت یا نقدی علیه این رژیم یا اعتراضی علیه این رژیم انجام نداده اند. دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: ما از علما، متفکرین و اندیشمندان جهان اسلام انتظار داریم اکنون که اتحادیه جهانی علمای مقاومت شکل گرفته است از این فرصت استفاده کنیم و تمام تلاش خود را برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و طرح عادی سازی روابط با این رژیم به کار بگیریم. وی با انتقاد شدید از اقدام برخی کشور های عربی در محکومیت حزب الله، اظهار داشت: متأسفانه برخی کشور های عربی و اسلامی به جای حمایت از مقاومت دست به محکومیت مقاومت می زنند. دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: تلاش های برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به امت اسلامی است. ولایتی: اگر مقاومت نبود امروز مستکبرین بر کل منطقه مسلط می شدند علی اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی سخنانی در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، اظهار داشت: منطقه ما در حال حاضر به دلیل توطئه های دشمنان و بدخواهان اسلام در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و متأسفانه برخی از کشور های مرتجع منطقه نیز بر آتش این تفرقه افکنی ها دمیده اند و شاهدیم که جنایت هایی که در طول تاریخ سابقه نداشته توسط به ظاهر مسلمانان مدعی اسلام علیه ملت های مظلوم و مسلمان منطقه در حال وقوع است. وی افزود: الان دنیای غرب برای توجیه اعمال خود در منطقه به اسلام هراسی و دشمن معرفی کردن این دین منادی صلح و آرامش همت می گمارد و تلاش می کند تا معادلات منطقه را به هم ریخته تا فضای امنی برای رژیم صهیونیستی با مشغول نمودن مسلمانان با یکدیگر از این آب گل الود برای خود منافعی کسب کند تا ضمن تضعیف جایگاه کشور های قدرتمند منطقه امکان چپاول و تسلط را برای خود باز شناسد که البته با همراهی برخی کشور های مرتجع منطقه نیز طرراحی های لازم را به عمل آورد و امروز شاهد هستیم به جای مبارزه با دشمن مشترک اسلامی یعنی رژیم صهیونیستی، در کشور های اسلامی با به راه انداختن جنگ نیابتی و در برخی موارد با ایجاد جنگ مستقیم آتش جنگ را شعله ور نموده اند و از این طریق در صدد تضعیف امت اسلامی و کشور های مسلمان هستند.

دکتر ولایتی اظهار داشت: نقطه تأسف بار تاریخی در این مقطع این است که جریانات افراطی و تکفیری با برداشت های غلط، اشتباه و شبهه افکنانه خود که ریشه در آموزه های ساختگی وهابیت داشته و دارد،  چهره واقعی و رحمانی اسلام ناب محمدی را مخدوش نموده و بستر لازم برای فتنه انگیزی دشمنان در منطقه ایجاد نموده اند و تأسف بار تر آن که به نام اسلام چهره خشونت گرفته و هر نوع جرم و جنایت را بر کودک و زن و مرد مسلمان و حتی غیر مسلمان روا می دارند که نمونه های ان را در طول تاریخ کمتر می توان دید و همه این اقدامات به نام اسلام صورت گرفته و همراه با سکوت جهانی همچنان ادامه دارد . دبیرکل مجمع بیداری اسلامی افزود: البته جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها و از آغاز این نوع از فتنه انگیزی ها که ادامه توطئه های دشمنان بر علیه امت اسلام بوده است را یادآوری نموده که حامیان تروریست ها از شر این فتنه انگیزی ها در امان نخواهند ماند و بی تردید آتش این فتنه دامن آنان را نیز خواهد گرفت و شاهد هستیم که بعد از گذشت چند سال از این فتنه انگیزی این آتش در برخی از کشور های اروپایی و کشور های منطقه شعله ور شده و صلح و ثبات جهانی مورد تهدید جدی قرار گرفته است. وی افزود: تأکید می کنیم که باید بر علیه تمامی گروههای تروریستی که علیه ملت های منطقه و دولت های قانونی آنان دست به سلاح برده اند، مبارزه نمود. ولایتی اظهار داشت: در میان تمام این فتنه انگیزی ها و تفرقه افکنی ها، محور مقاومت برای حفظ اسلام، وحدت اسلامی، حفظ تمامیت ارضی کشور های مسلمان و معرفی چهره روحانی و رحمانی از اسلام ایستادگی کرده و اگر این مقاومت نبود امروز مستکبرین بر کل منطقه مسلط می شدند. وی افزود: محور مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران همراه با بیداری امت اسلامی به مبارزه با جریانات افراطی و تکفیری ادامه داده و خواهد داد که اگر این حمایت ها و پشتیبانی ها نبود امروز با حاکمیت گروههای تروریستی در بغداد و دمشق و پایتخت دیگر کشور های اسلامی مواجه می شدیم. دبیرکل مجمع بیداری اسلامی تأکید کرد: حزب الله لبنان به عنوان فخر جهان عرب و جهان اسلام عزتمندانه برای مبارزه با دشمنان اسلام گام بر خواهد داشت و قطعنامه های صادر شده اخیر علیه حزب الله نیز از اساس محکوم هستند و اقدامات برخی کشور ها در تروریست خواندن حزب الله پدیده شوم و دردناکی است از غفلت برخی کشور های منطقه که به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی ، در تلاش برای تضعیف جایگاه حزب الله در منطقه هستند و حاشیه امنی را برای رژیم صهیونیستی فراهم نموده اند  تا کماکتن بلاد اسلامی را مورد تهدید قرار دهد.
 وی در پایان تأکید کرد: علما، متفکران، فرهیختگان و اندیشمندان جهان اسلام نقش بسیار مهم و وظیفه سنگین و بی نظیر تاریخی را در تشریح و تبیین مبانی ارزشمند و متعالی آموزه های دینی و اسلامی بر عهده دارند و غفلت از این این مهم می تواند عواقب بسیار جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد و باید با روشنگری خود در برابر شبهه افکنی ها، جریانات انحرافی و تکفیری که ریشه در دیدگاههای افراطی برخی رژیم های منطقه داشته و دارد مقابله نمایند و نشست امروز نیز در جهت تحقق همن گام اساسی و مهم است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن