تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797703871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد .
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 05:59

خبرگزاری پانا+شورای فرهنگ + اسلامشهر

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،در این جلسه که حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهرنیزحضور داشت،حقیقی، فرمانداردر سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم، روزجهانی کارگر ، به بررسی جایگاه اخلاق در جامعه اشاره کرد و توسعه اخلاق در جامعه را یکی از اهداف تمامی مکاتب بشری برشمرد.
وی در ادامه افزود: برای اینکه فرهنگ و اخلاق حرفه ای را در جامعه توسعه دهیم، نیاز به تلاش همه دستگاه های مرتبط فرهنگی داریم.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به سه بخش فرد، خانواده و اجتماع به عنوان سطوح توسعه اخلاق مداری اظهار کرد: امروزه در عرصه اجتماعی رعایت قانون و قانونمداری یکی از موازین اخلاقی است که باید توسط مردم رعایت شودواز این رو برگزاری کلاسهای آشنایی با حقوق شهروندی و قانون و مقررات یکی از ضروری ترین نیازهای  آحاد جامعه است.
حقیقی ادامه داد: اگر هر یک از ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان طرح و برنامه ای درخصوص موضوعات فرهنگی و اخلاقی شهرستان دارند حتماً جهت طرح در شورای فرهنگ عمومی ارائه دهد.
وی خواستار تشکیل کارگروهی جهت ساماندهی تبلیغات شهری شد و افزود: در زمینه فضای مجازی نیز کارگروهی جهت ساماندهی به این فضا در شهرستان تشکیل شده و تابحال برنامه ریزی های مناسبی نیز صورت گرفته است.
حقیقی درباره هرچه بهتر برگزار شدن جشن های ملی و مذهبی در سطح شهرستان گفت: اگر ادارات در مناسبتهای مختلف تصمیم به برگزاری جشن دارند با مشارکت دادن مردم در برگزاری، جشن های شایسته ای در سطح شهر برگزار می شود.
وی به تشکیل ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: جلسات این ستاد مدتی است آغاز شده و امیدواریم با مشارکت ادارات و دستگاههای اجرائی امسال نیز همچون سنوات گذشته میزبانی مطلوبی از زائران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی داشته باشیم.
فرماندار اسلامشهر ادامه داد: با وحدت، انسجام و همدلی مسئولان شهرستان با محوریت حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر، وحدت و همدلی کم نظیری در شهرستان حاکم است که به پیشبرد کلیه امور جاری کمک می کند.
حقیقی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی صرفاً به بخش تولید منحصر نمی شود و باید از همه ظرفیت ها از جمله فرهنگ در این زمینه بهره جست.
وی ادامه داد: مردم محوری از مهمترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا نیز بایستی موانع موجود مرتفع شوند و همدلی و همزبانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ادامه داشته باشد.
فرماندار شهرستان اسلامشهر تصریح کرد:در دولت یازدهم توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و امسال باید به مرحله اقدام و عمل منجر گردد.  
وی در ادامه خاطر نشان کرد : با رفع مشکلات اقتصادی مشکلات حوزه فرهنگ و اجتماع نیز رفع خواهد شد و بنیان‌های اقتصادی کشور نیز با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مستحکم می‌شود.
فرماندار شهرستان اسلامشهر به اجرای کامل طرح سپاس اشاره کرد وافزود:در راستای اجرای این طرح توسط ادارات، از کلیه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بازدید بعمل آمد.
وی در ادامه درخصوص پیشنهاد یکی از اعضای شورای فرهنگی در زمینه تهیه اطلس فرهنگی برای شهرستان تصریح کرد:باید کارگروهی جهت تهیه اطلس فرهنگی به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود و در نهایت نیز حاصل کار در اختیار و دسترسی همگان قرار گیرد.
حقیقی خواستار افزایش مراکز قرآنی در سطح شهرستان شد و گفت : امیدوارم بتوانیم با تصمیماتی که در این شورا اتخاذ میشود، زمینه رشد و ارتقای سطح فرهنگ عمومی را در شهرستان فراهم کنیم.
شایان ذکر است، در ادامه این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک هفته روز شوراها، روز کارگر و آغاز هفته معلم راگفت و افزود:در دین مبین اسلام توجه ویژه ای به معلمین صورت گرفته و تاکید فراوانی بر لزوم کسب علم در احادیث و روایات مشاهده می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن