تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797811764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور کره جنوبی:‌ ایران و كره سریال‌های مشترك بسازند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



رییس جمهور کره جنوبی:‌ ایران و كره سریال‌های مشترك بسازند
روز نو : رئیس جمهور كره جنوبی در آیین افتتاح هفته فرهنگی این كشور در برج میلاد پیشنهاد داد؛ سریال‌های مشترك ایرانی و كره ای ساخته شود.
 
به گزارش روز نو به نقل از روابط عمومی برج میلاد، هفته فرهنگی ایران و كره جنوبی با حضور «پارك گئون هی» رئیس جمهور كره جنوبی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رئیس جمهور در امور زنان در برج میلاد تهران با برگزاری كنسرت مشترك میان اركستر موسیقی ملی ایران و كره رسماً كار خود را به مدت یك هفته در یادمان ملی ایرانیان آغاز كرد.
 
در این مراسم كه با استقبال گسترده ایرانیان و كره ای ها مواجه شده و سالن مركز همایش های برج میلاد تهران مملو از جمعیت بود، در ابتدا فیلمی از جاذبه های گردشگری كشور كره برای مردم نمایش داده شد.
 
همچنین تیزری از سریال های پرطرفدار كره ای در ایران همچون سریال جواهری در قصر و سریال جومونگ نیز برای مردم نمایش داده شد.
 
یكی از بخش های دیگر این برنامه نمایش زنده ورزش های زورخانه ای از جمله ورزش های سنتی ایران و همچنین نمایش تكواندو توسط ورزشكاران كره ای بود. تكواندو كاران كره ای همراه با موسیقی سنتی كره ای نظم پومسه این ورزش را به نمایش گذاشتند.
 
اجرای مشترك اركستر موسیقی ملی ایران با اركستر سازهای ملی كره جنوبی از دیگر بخش های جذاب این برنامه بود كه بسیار مورد استقبال رئیس جمهور كره جنوبی نیز قرار گرفت.
 
در این بخش اركستر موسیقی ملی ایران به همراه اركستر ملی كره جنوبی ابتدا قطعه ابن سینا از ساخته های استاد فرهاد فخرالدینی را اجرا كرده و سپس قطعه آری رانگ، سرود حماسی مردم كره جنوبی را نواختند و شگفتی و هیجان فراوانی را برای مخاطبان و تماشاگران آفریدند.
 
در این اجرا جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزاد طالبی مدیر كل دفتر موسیقی، بهرام جمالی مدیر عامل بنیاد رودكی و مقامات لشگری و كشوری نیز حضور داشتند.
 
**از تجهیزات صدا و نور سالن شگفت زده شدم
 
تجهیزات صدا و سالان و ونور كه خوب و عالی است و تنها برای موسیقی و برای اركستر تجربه خوبی بود و دوست دارم كه باز هم در اینجا اجرا داشته باشم.
 
پس از پایان اجرای اركستر مشترك ایران و كره، كیم یانگ جین رهبر اركستر سازهای ملی كره جنوبی در گفتگو با روابط عمومی برج میلاد تهران با تشكر از همراهی اركستر ملی ایران، درباره امكانات سالن های موسیقی در ایران گفت: امشب تجربه بسیار خوبی برای من و گروهم در برج میلاد تهران بود و دوست دارم دوباره در برج میلاد تهران باز هم اجرا داشته باشم.
 
وی ادامه داد: تجهیزات صدا و نور سالن برج میلاد تهران بسیار خوب بود و مرا شگفت زده كرد و اگر تمام مراكز موسیقی ایران چنین تجهیزاتی داشته باشد، بسیار جای تقدیر دارد.
 
پایان بخش این مراسم سخنرانی «پارك گئون هی» رئیس جمهور كره جنوبی، بود. با تقدیر از گروه ورزش های زورخانه ای ایران و تكواندو كره و همچنین اركستر ملی ایران و كره گفت: شنیده ام كه تعداد بازیكن های ورزش تكواندو در ایران به دو میلیون نفر رسیده است و همچنین مردم ایران از طرفداران سریال های كره ای همچون جواهری در قصر و افسانه جومونگ هستند. این میزان علاقه نشان از روابط تاریخی ایران و كره و نزدیكی این دو ملت می دهد.
 
به گفته رئیس جمهور كره جنوبی، در آثار باستانی شهر كهن "شیان" كره جنوبی یك سری آثار تاریخی ایرانی وجود دارد كه نشان دهنده روابط دیرینه ایران با كره از گذشته های دور تا به امروز بوده است. همچنین در سال 1977 میلادی خیابانی در تهران به نام سئول و خیابانی در كره به نام تهران نامگذاری شد كه اكنون خیابان تهران در كره از مراكز مهم تجاری كشور كره به حساب می آید.
 
پارك گئون هی تصریح كرد: امیدوارم روابط دوستی و تعامل ایران و كره كه تاكنون با ارزش باقی مانده است، از این به بعد نیز ادامه داشته باشد و با افزایش تبادلات فرهنگی و ساخت سریال ها و فیلم های مشترك این روابط بیشتر و بیشتر شود. امیدوارم مردم عزیز ایران در این مدت با فرهنگ كره ای بیشتر آشنا شوند و از آن لذت ببرند.
 
در پایان این مراسم پارك گئون هی رئیس جمهور كره جنوبی به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و همچنین شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور نمایشگاه آثار فرهنگی این كشور را در گالری برج میلاد تهران افتتاح كردند.

منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن