تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797053491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی خط خبر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روی خط خبر
سعيد مهدوي، عضو انجمن دكتراي علوم آزمايشگاهي كشور گفت: قبل ازطرح تحول سلامت، نظام ارجاع و پزشك خانواده بايد اجرايي مي‌شد و به همين دليل مي‌بينيم كه مردم به متخصص مراجعه مي‌كنند و پنج برابر ويزيت پزشك عمومي را مي‌دهند و بيمه‌ها نمي‌توانند اين هزينه را پرداخت كنند. وي ادامه داد: طبق قانون وزارت بهداشت مكلف است بسته‌هاي خدمات سلامت را تعريف كند و بيمه‌ها هم موظفند بر اين اساس بيماري‌ها را پوشش دهند. وزارت بهداشت بيماري‌هاي واگير و غيرواگير را اولويت‌بندي مي‌كند و انتظار دارد بيمه‌ها بر اين اساس خدمات را پوشش دهند اما اكنون متأسفانه بيمه‌ها اين كار را نمي‌كنند و برگه چك‌هاي سفيد امضاي بيمه در دست پزشكان به راحتي رد و بدل مي‌شود.



دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از اجراي طرح دانش‌آموزي «تمام قد براي معلم، برپا» در هفته معلم خبر داد. حامد علامتي گفت: در آموزه‌هاي ديني بر تكريم و احترام به معلمان تأكيد شده است و ما بر اين اساس در هفته معلم مصمم شديم تا طرح تكريم معلم توسط دانش‌آموزان عضو اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان را برگزار كنيم. وي به اهداف برگزاري اين طرح اشاره كرد و گفت: «يادآوري حقوق و تكريم مقام معلم در بين دانش‌آموزان»، «ارتقاي سطح انگيزه، نگرش و اهتمام دانش‌آموزان نسبت به سبك زندگي اسلامي از جمله آداب معاشرت و تكريم معلمان»، «جريان‌سازي و فعال‌سازي انجمن اسلامي در مدارس در طرح تكريم معلمان» و «پيگيري فرمايشات مقام معظم رهبري درباره تكريم معلمان» از جمله اهداف اين برنامه است.

رئيس كميته عمران شوراي شهر از انتقال نظام فني اجرايي به معاونت برنامه‌ريزي شهرداري خبر داد و گفت: هزينه پروژه‌هاي داراي فوريت ۳۰ درصد افزايش مي‌يابد. اقبال شاكري اظهار داشت: در كل كشور 117 هزار نفر عضو شوراهاي شهر هستند و يك هزار و 240 شهرداري در كشور وجود دارد كه 55 هزار ميليارد تومان از بودجه شهرداري‌ها را مديريت مي‌كنند. بر همين اساس چهار لايحه مهم و سرنوشت‌ساز در مجلس در دست بررسي قرار دارد كه شامل لايحه مديريت يكپارچه شهري، درآمدهاي پايدار، لايحه استخدامي شهرداري‌ها و لايحه دهياري‌ها است.


روی خط خبر
در سال 95 خدمات رفاهي سازمان تأمين اجتماعي گسترش خواهد يافت، سفرهاي زيارتي و المپياد ورزشي و برنامه‌هاي فرهنگي بازنشستگان نيز به اجرا در مي‌آيد.  سيدتقي نوربخش، مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي با اعلام اين خبر گفت: به زودي و با مشخص شدن ميزان افزايش حقوق بازنشستگان، ميزان افزايش حقوق سال جاري را اعمال مي‌كنيم و اميدواريم با بهبود شرايط اقتصادي كشور و افزايش توان مالي سازمان تأمين اجتماعي حركت مؤثر و قابل لمسي براي بهبود وضعيت معيشتي بازنشستگان انجام شود.  وي بهبود خدمات اصلي و تكاليف قانوني سازمان تأمين اجتماعي در قبال بازنشستگان را نيز از برنامه‌هاي اصولي اين سازمان برشمرد و ادامه داد: در اين رابطه برنامه‌ريزي‌هاي خوبي انجام شده است و اميدواريم با بهبود وضعيت مالي سازمان امكان افزايش حقوق‌ها و بهبود وضعيت اين عزيزان فراهم شود.

رئيس انجمن خون و سرطان كودكان ايران درباره غارت 2 ميليارد دلاري از اموال ايران توسط امريكا، اظهار داشت: از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون امريكايي‌ها بار‌ها به اموال بلوكه شده ايران دست‌اندازي كرده‌اند، اما اوج اقدام شنيع كه در هيچ زماني سابقه نداشته، برداشت 2 ميليارد دلاري است كه يكي از غيرقانوني‌ترين اقدامات امريكايي‌ها تحت دستور سيستم قضايي‌شان محسوب مي‌شود. حسن ابوالقاسمي گفت: گرچه امريكا اين اموال را مربوط به دولت ايران مي‌داند اما در واقع همه مردم و بالاخص محرومين كشور در آن سهيم هستند. در آينده غارت اموال ايران يك ننگ بزرگ براي امريكا محسوب خواهد شد.

رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي با اعلام جزئيات چهل و سومين دوره آزمون پذيرش دستياري گفت: 14 هزار و 86 نفر در آزمون ثبت‌نام كردند كه از اين تعداد 7 هزار و 300 نفر داوطلب زن و 6هزار و800 نفر داوطلب مرد بوده است. محمدحسين پوركاظمي در مورد زمان اعلام نتايج اوليه نيز گفت: به داوطلبان اجازه داده شده كه سؤالات آزمون را به همراه خود ببرند و پس از كنترل پاسخ‌ها نقطه‌نظرات خود را اعلام كنند به اين ترتيب نتايج اوليه در خرداد‌ماه اعلام خواهد شد.





تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن