تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797949028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی مالی قرارگاه خاتم برای آزادراه تهران-شمال‌


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آمادگی مالی قرارگاه خاتم برای آزادراه تهران-شمال‌
فرمانده قرارگاه خاتم‌الأنبیاء (ص) با انتقاد از اینکه عده‌‌ای نمی‌خواهند قرارگاه به اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال ورود کند، گفت: آمادگی داریم که ۴۰ درصد هزینه تأمین مالی اجرای آزادراه تهران - شمال را بپذیریم.
به گزارش نامه نیوز، سردار عبدالله عبداللهی درباره‌ ورود قرارگاه خاتم‌الأنبیاء به پروژه آزادراه تهران - شمال اظهار داشت: از زمانی که اینجانب به یاد دارم و از حدود ۲۵ سال پیش، این پروژه شروع شد اما هنوز تکمیل این آزادراه‌ به نقطه مطلوب نرسیده است.
 
وی اظهار داشت: آنچه هم امروز از این پروژه تکمیل شده است، ‌فقط در قسمت‌هایی است که از نظر توپوگرافی ساده و نه چندان مشکل بوده‌ است.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الأنبیاء (ص) تأکید کرد: چنانچه تعامل بهتری میان وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان وجود داشت، امروز در این پروژه پیشرفت بسیار بالاتری حاصل شده بود.
 
* مصوبه دولت قبل درباره حضور قرارگاه خاتم‌‌ در آزادراه تهران‌-شمال‌‌ باطل نشده است
 
سردار عبدالهی در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل قرارگاه خاتم به پروژه ۲۵ ساله وارد نمی‌شود؟ بیان کرد: ‌متأسفانه‌ بنیاد مستضعفان و‌ وزارت راه و شهرسازی هر دو هیچ تعاملی با قرارگاه خاتم نداشته‌اند؛ اصلاً با وجود آنکه قرارگاه در آزادراه تهران - شمال قرارداد، قیمت و ترک تشریفات داشت‌ اصلاً نپذیرفتند که قرارگاه به این پروژه وارد شود.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه‌ مصوبه دولت قبل درباره حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاء در آزادراه تهران - شمال‌ هنوز مانده است، اضافه کرد: به هر حال عده‌ای راضی نیستند که قرارگاه خاتم وارد‌ پروژه آزادراه تهران-شمال شود؛ البته این عده، با این عناد بی‌منطق خود، یک پروژه ملی را تعطیل می‌کنند و این خیانت به مملکت ‌محسوب می‌شود.
 
* قرارگاه را نمی‌‌خواهند اما برای چینی‌ها فرش قرمز پهن می‌کنند
 
سردار عبداللهی با تأکید بر اینکه عملکرد قرارگاه خاتم در تکمیل به‌موقع و باکیفیت پروژه‌‌ها برای همگان اثبات شده است،‌ بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء یک آزادراه ۱۶۰ کیلومتری با توپوگرافی سخت و پستی و بلندی زیاد را فقط ظرف ۲ سال اجرا کرد و تحویل داد.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: زمانی که قرارگاه خاتم در آزادراه تهران - شمال قرارداد منعقد کرد، چهار گروه تخصصی (قرب)‌ از قرارگاه در این پروژه تجهیز و آماده شدند؛ همچنین گروه‌های تونلینگ، ‌ساخت پل‌‌ و ترانشه‌برداری در بخش‌‌های مختلف پروژه همه تجهیز و آماده شدند، تجهیز کارگاه‌ها هم انجام شد اما متأسفانه ورود قرارگاه به این پروژه متوقف شد و امروز هم این پروژه رشد چندانی ندارد.
 
سردار عبداللهی افزود: با این سیستم قطعاً قطعات ۲ و ۳ به این زودی‌ها انجام نخواهد شد،از سوی دیگر هم فقط شعار می‌دهیم که بخش خصوصی و فاینانس خارجی وارد این پروژه می‌شود که عملیاتی نمی‌شود.
 
وی گفت: چطور وقتی قرارگاه خاتم قبول می‌کند که در ساخت یک آزادراه، ۷۰ درصد سرمایه‌گذاری کرده و تعهد تأمین مالی داشته باشد (آزادراه کنارگذر جنوبی تهران) خوب است، اما همراهی آنچنانی از سوی وزارت راه با ما در آزادراه تهران-شمال انجام نمی‌شود در حالی که برای آن شرکت چینی که از محل پول خودمان برای خودمان کار می‌کند، فرش قرمز هم‌ پهن می‌کنیم.
 
* آمادگی تأمین مالی ۴۰ درصدی هزینه ساخت آزادراه تهران-شمال/ طبق برنامه تحویل می‌‌دهیم
 
سردار عبداللهی تأکید کرد: آمادگی این را داریم که ۴۰ درصد تأمین مالی اجرای آزادراه تهران - شمال را بپذیریم، این آزادراه را به قرارگاه خاتم تحویل بدهند و ظرف زمان مشخص شده منطقی از سوی خودشان به پایان می‌رسانیم و تحویل می‌دهیم.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ظرفیت‌های بزرگی در کشور وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد و می‌توان‌ با محوریت قرارگاه خاتم پروژه‌‌های عمرانی را به سرانجام رساند‌ و این همان صحبتی است که مقام معظم رهبری سال‌ها بر آن تأکید دارند؛ ایران کشوری با نیروی انسانی مجرب، ظرفیت‌ها و تجهیزات مناسب و علم روز است.
 
سردار عبدالهی ادامه داد:‌ قطعاً عملکرد مناسب قرارگاه در همه پروژ‌ه‌های عمرانی اثبات شده است و با وجود آنکه امروز حجم مطالبات سنگینی از دولت داریم اما پروژه‌ها را تعطیل نکرده‌ایم.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه ‌‌قرارگاه خاتم در ساخت تونل رکورد مناسبی ثبت کرده است، اظهار داشت: از همین تریبون اعلام می‌کنم برای آزادراه تهران - شمال دستگاه‌های بزرگ حفر تونل TBM را در نظر گرفته‌ایم؛‌ همه تجهیزاتی که در ساخت تونل صدر به کار برده‌ایم امروز در تهران آماده‌ به کار است.


منبع: فارس


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن