تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797040765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصبانيت‌ «اقليت‌آفندی»‌در دوران‌ ورشكستگی/مفت‌‌خور واقعی‌ كيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عصبانيت‌ «اقليت‌آفندی»‌در دوران‌ ورشكستگی/مفت‌‌خور واقعی‌ كيست؟
روزگار غريبي است! مشخص نيست چرا برخي تصور مي‌كنند مردم ما اصحاب كهف هستند و آن دوران 8ساله را فراموش كرده‌اند! عاملان و حاميان فسادهاي هزارميلياردي و بي اخلاقي‌هاي كوچه‌خياباني، اين روزها هرچه به انتخابات نزديك‌ترمي‌شويم بيشتر زبان از كام و سر از برف بيرون كشيده‌ و بنا بر رويكرد پيشين خود، زبان به توهين گشوده‌اند.
آفتاب : در تازه‌ترين سكانس اين سريال تكراري! كاظم‌انبارلويي از قلم به دستان جريان راست‌راديكال و از اعضاي حزب موتلفه كه اقدامات اين روزهاي آن‌ تشكيلات، سابقه دوران مرحوم عسگر اولادي را رو به زوال برده‌است، با توهين و افترا تلاش دارد جريان احمدي‌نژاد را تطهير كند و دولت روحاني را دولت غير اسلامي!بخواند.


به گزارش آفتاب، از نگاه اين گروه هر فردي كه مقابل جمود فكري ايستادگي كند و از دوران تازه‌اي براي شكوفايي انقلاب اسلامي سخن‌بگويد،يا فتنه‌گر و ضد انقلاب است يا مفت‌خور، سكولار و راحت‌طلب!


 مصادره بيانات رهبري


انبارلويي در اين ميان ، بيانات رهبرمعظم انقلاب به مناسبت روز كارگر و در مورد دولت و تمدن اسلامي را به نفع جريان راديكال  مصادره كرده و دوران احمدي‌نژاد را نماد دولت اسلامي فرض و نيز جريان امروزي كشور را« مفت‌خور» مي‌خواند.


 او مدعي است:« طبقه جدید یک طبقه ویژه‌خوار و مفت‌خور و انحصارطلب است. اگر این انحصار به خطر بیفتد با تمام توان به صحنه می‌آید تا این خطر را دفع کند.»


 گريباندري اقليت آفندي


در ادبيات نظامي به حمله، آفند مي‌گويند و اقليتي كه امروز براي فرار از گذشته‌ خود با حمله و پرخاش به دنبال پيشبرد اهداف خود هستند، در دوران قبل و براي هدفمندي بي قانون يارانه‌ها،كف و جيغ و هورا مي‌كشيدند و حتي در زماني كه روحاني تلاش كرد ثروتمندان واقعي را شناسايي و حذف كند، فرياد كشيدند كه اين پول حق مردم است! امروز انتقاد دارند كه بايد 24 ميليون نفر را بدون كارشناسي حذف كنيد،چرا؟چون بااين تلاش مي‌خواهند محبوبيت روحاني را براي انتخابات 96 كم كنند و مي‌گويند:« رفاه و اشرافیت حاکم بر دیوان سالاری کشور امکان هر گونه حرکت به نفع محرومین را گرفته است. با آنکه اعتراف دارند حداقل 10 میلیون نفر استحقاق گرفتن یارانه را ندارند اما حاضر نیستند یارانه ثروتمندان را به نفع فقرا حتی مستند به قانون قطع کنند.»


 مالكان اخلاق بد!


روند ادعاهاي واهي اين جريان تمامي ندارد و در حالي كه اين روزها ريشه بداخلاقي از زمين جريان راست بيرون زده و حدادعادل بعد از شكست بارز در انتخابات همه را متهم كرده است،يارغار حداد گفته است:« ریشه بداخلاقی‌های انتخاباتی و رفتن تا مرز «بغی و محاربه»  تفكر رفاه و اشرافيت است و خطرناک‌ترین جریانی که اسلامیت و جمهوریت نظام را تهدید می‌کند همین جماعت هستند. او كه سال‌هاي متوالي عنوان سردبيري يك رسانه‌اي را يدك مي‌كشد در اين بين از جاه‌طلبي نيز انتقاد كرده و مي‌گويد:«جاه‌طلبی از ویژگی‌های آنان است که مرزی برای آن نمی‌شناسند.»


 مفت‌خور واقعي كيست؟


به طور حتم بيان اين اظهارات از زبان چنين افرادي،چندان جاي تامل ندارد ولي نكته‌اي كه بيشتر بايد به آن اشاره شود، الصاق اتهام ویژه‌خوار، مفت‌خور و انحصارطلب به برخي جريانات‌است. انبارلويي در حالي اين ادعاها را بيان مي‌كند كه بنا به گزارش رسانه‌هاي مختلف، مجموعه او در دوران دولت متبوعش «ويژه‌‌خواري‌ها  و مفت‌خوري‌هاي» فراواني داشته‌است. دولت مورد علاقه امثال انبارلويي سرمايه‌هاي مردمي را به جيب عده‌اي واريز مي‌كرد و همين شد كه امروز تا كمر درمقابل او خم شده و مجيزگويي مي‌كنند!اين اقليت آفندي و انحصارطلب كه مشخص است چرا تا اين حد عصباني و آشفته هستند، در دوران احمدي‌نژاد ميليارد ميليارد «پول مفت» مي‌گرفتند و قلم مي‌زدند و امروز ديگران را مفت‌خور مي‌خوانند!؟شايد بد نباشد به يارانه‌هاي دريافتي توسط روزنامه‌هاي جريان‌خاص اشاره ويژه‌اي كرد.انبارلويي پيش از آنكه ديگران را به رانت‌خواري و ويژه‌خواري متهم كند،بايد در رابطه با يارانه‌هاي دريافتي‌هاي روزنامه‌اي سخن بگويد كه سردبير آن است!



عصبانيت «اقليت‌آفندی» در دوران ورشكستگی/مفت‌‌خور واقعی كيست!؟



 از خود شروع كنيد


ما هر روز در جهان سكولار و لاييك شاهد بداخلاقي‌‌هايي هستيم كه با توجه به ماهيت سياست،چندان هم دور از ذهن نيست ولي اينكه افرادي با ادعاي اسلام محوري و اخلاق‌مداري مخالفان را به هزار واژه ناگوار سيراب مي‌كنند، جاي تامل و تعجب دارد و بايد به امثال انبارلويي توصيه كرد اگر به دنبال دولت اسلامي مد نظر مقام‌معظم رهبري هستيد، آن را در درون اتهام‌ها پنهان نكنيد، از خود شروع كنيد!


منبع:‌ قانون






تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن