تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797661425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی 169 زندانی توسط دانش‌آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آزادی 169 زندانی توسط دانش‌آموزان
در آستانه هفته معلم، در کنار تقدیر از معلمان فداکاری که جان خود را برای نجات دانش‌آموزان شان کف دستشان گذاشته‌اند، باید از معلمانی تقدیر کرد که به فرزندان این سرزمین چگونه ایثارکردن را می‌آموزند و باعث تبلور احساس نوع دوستی در وجود آنها می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ - 28 April 2016


در آستانه هفته معلم، در کنار تقدیر از معلمان فداکاری که جان خود را برای نجات دانش‌آموزان شان کف دستشان گذاشته‌اند، باید از معلمانی تقدیر کرد که به فرزندان این سرزمین چگونه ایثارکردن را می‌آموزند و باعث تبلور احساس نوع دوستی در وجود آنها می‌شوند.

در اینجا حتی باید از دانش‌آموزانی که 169 زندانی را آزاد و به 30 خانواده گرفتار زندانیان کمک کرده‌اند نیز قدردانی کرد.

محمدرضا دهرویه، مدیر مدرسه تیزهوشان علامه حلی 3 منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با ایسنا در باره اقدام خیرخواهانه دانش آموزانش می‌گوید: دانش آموزانم هر سال، در یکی از روزهای اسفند ماه گروه‌های تعاونی سه نفره تشکیل می‌دهند و هرآنچه بتوانند از انواع غذا گرفته، تا هنرهای دستی، عکس و موسیقی تولید و بازارچه خیریه‌ای را برپا می‌کنند.

وی ادامه می‌دهد: این کار سه سال است که انجام می‌شود، در سال اول هشت میلیون، در سال دوم 18 میلیون و در سال سوم 23 میلیون تومان جمع آوری شد.

مدیر این مدرسه با بیان اینکه این بازارچه خیریه به مدت یک روز برپا می‌شود و در آن روز بوفه مدرسه را می بندیم تا بچه ها از بازارچه خیریه خرید کنند، بعد از ساعت مدرسه نیز معمولا خانواده‌ها و کسانی که از برپایی بازارچه باخبر شده‌اند وارد مدرسه می‌شوند.

دهرویه می‌افزاید: هر کجا بتوانیم از سایت آموزش و پرورش گرفته تا دیوارهای منتهی به مدرسه برای پر رونق شدن بازارچه تبلیغات می‌کنیم. نکته جالب اینجاست که حتی معاون مدرسه هم برای غرفه‌ها تبلیغ می‌کند و از دانش‌آموزان بابت این تبلیغ پول دریافت می‌کند که در نهایت آن مبلغ هم صرف امور خیر می‌شود.

وی به نیت این دانش آموزان و کار خیری که انجام می‌دهند اشاره می‌کند و می‌گوید: هر سال مبلغی که جمع آوری شد را صرف آزادسازی زندانیان کردیم. بچه‌ها در سال اول 31 نفر، در سال دوم 84 و در سال سوم 54 نفر را آزاد کردند. امسال کار جدیدی که انجام شد این بود که از محل مبلغ جمع آوری شده به 30 خانواده زندانیانی که نمی‌توانستیم آزاد کنیم کمک‌هایی شد.

مدیر این مدرسه ادامه می‌دهد: بچه ها یک روز به زندان می‌روند و از صبح تا ظهر آنجا هستند و از میان پرونده‌هایی که برایشان می‌آورند، تعدادی را انتخاب می‌کنند.

دهرویه خاطره‌ای از یک زندانی آزاد شده هم دارد و می‌گوید: فرد جوانی بخاطر دو میلیون تومان به زندان افتاده‌ بود که مدتی از آن را حبس کشیده بود و مابقی را دانش‌آموزانم پرداخت می‌کنند تا فرد آزاد شود.

وی ادامه می دهد: این فرد یک مادر تنها در مشهد داشت. بچه‌ها با مادرش تماسی داشتند و او گفته بود که شنیده‌ام شما فرزندم را آزاد کردید و در حرم امام رضا(ع) برایتان دعا می‌کنم. این اتفاق و اقدام خیر تاثیر خوبی روی بچه‌ها گذاشته است.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن