تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797518153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف طرح ترافیک و زوج و فرد از 28 اسفند 94 تا 13 فروردین‌ماه 95


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توقف طرح ترافیک و زوج و فرد از 28 اسفند 94 تا 13 فروردین‌ماه 95
وی درباره اینکه چه برخوردی با این خودروها خواهد شد، افزود: خودروهای توقیف شده به عوامل انتظامی تحویل داده می‌شوند و آنان درباره مدت زمان توقیف تصمیم‌گیری خواهند کرد.
آفتاب : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تصریح اولویت‌های پلیس راهور در سال آتی تمهیدات ترافیکی روزهای پایانی سال و همچنین ایام نوروز 95 را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سیدتیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد به تشریح تمهیدات پلیس برای روزهای پایانی سال پرداخت و گفت: در روزهای آتی چهارشنبه سوری و آخرین پنجشنبه سال را پیش رو داریم که در این ایام پلیس در آماده‌ باش بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است. بر این اساس پلیس در شب چهارشنبه آخر سال با خودروهای متخلفی که اقدام به سد معبر، دوردور، ایجاد آلودگی صوتی، پرتاب ترقه از داخل ماشین و... کنند برخورد کرده و این خودروها توقیف می‌شوند.

وی درباره اینکه چه برخوردی با این خودروها خواهد شد، افزود: خودروهای توقیف شده به عوامل انتظامی تحویل داده می‌شوند و آنان درباره مدت زمان توقیف تصمیم‌گیری خواهند کرد.

حسینی درباره استقرار مأموران پلیس در پنجشنبه آخر سال نیز گفت: تمهیدات لازم در این باره انجام شده و عوامل پلیس راهور پیش از اذان صبح در موقعیت‌های خود مستقر خواهند شد و نسبت به روان‌سازی ترافیک و هدایت خودروهای سواری اقدام خواهند کرد؛ اما توصیه پلیس این است که شهروندان حتما برای رسیدن به بهشت زهرا (س) از مترو و اتوبوس استفاده کنند؛ اما چنانچه با خودروی خود به این محل می‌روند توجه داشته باشند که بهترین مسیر برای ساکنان شرق تهران مسیر بزرگراه امام علی، بزرگراه رجایی، ساکنان شمال تهران از بزرگراه چمران، نواب و تندگویان و ساکنان مناطق غربی نیز از بزرگراه جوانه،‌آزادگان و خلیج فارس است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده بلوار علامه عسگری، بزرگراه صالح‌آباد، جاده قدیم بهشت زهرا نیز ممنوعیت تردد کامیون اعمال شده است. ضمن اینکه پلیس بروشورهایی را میان شهروندان توزیع کرده تا بتوانند بهترین مسیر برای رسیدن به بهشت زهرا را انتخاب کنند.

وی با اشاره به فعالیت گل‌فروشان در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا نیز گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با عوامل سد معبر شهرداری انجام شده و با توجه به اینکه یکی از مشکلات ترافیکی فعالیت همین دست‌فروشان است ما این موضوع را به عوامل شهرداری منتقل کرده‌ایم و با آنان برخورد خواهد شد.

طرح ترافیک و زوج و فرد در نوروز اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نیز گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده همچون سالیان گذشته طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام نوروز اجرا نمی‌شود و از روز جمعه 28 اسفند 94 تا 13 فروردین‌ماه 95 دوربین‌های ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک خاموش بوده و رانندگان برای ورود به این محدوده جریمه نمی‌شوند.

وی درباره اعتبار آرم‌های طرح ترافیک نیز خاطرنشان کرد: درباره این موضوع نیز همچون سالیان گذشته عمل شده و تا زمانی که آرم‌های طرح 95 توزیع نشده آرم‌های طرح ترافیک قبلی دارای اعتبار هستند. البته پیش‌بینی ما این است که تا پایان فروردین‌ماه این فرایند به اتمام برسد.

ذره‌بین پلیس روی سرعت غیرمجاز در نوروز

حسینی، سرعت غیرمجاز را خط قرمز پلیس در ایام نوروز برشمرد و گفت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی معابر تهران خلوت می‌شوند متأسفانه عده‌ای قلیل از رانندگان با سرعت غیرمجاز ایمنی خود و دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند که در همین راستا پلیس با 370 دوربین ثابت و سیار اقدام به کنترل سرعت در معابر و بزرگراه‌های پایتخت می‌کند.

وی درباره سرعت غیرمجاز در بزرگراه‌ها نیز گفت: سرعت در بزرگراه اطلاع‌رسانی شده اما در اغلب بزرگراه‌ها این سرعت 90 کیلومتر بر ساعت است که لازم است رانندگان این موارد را رعایت کنند.

وی درباره سردرگمی رانندگان شهرهای دیگر در معابر پایتخت خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از رانندگان در تشخیص راه‌ها دچار اشتباه شوند، بنابراین توصیه ما به خصوص به رانندگانی که آشنایی کافی با معابر تهران را ندارند این است که حتما از سمت راست حرکت کرده تا هنگام تغییر مسیر دچار مشکل نشوند. توجه به این نکته نیز ضروری است که دنده عقب در بزرگراه‌ها تخلف است و با آن برخورد می‌شود.

وی در خصوص اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از روز 25 اسفندماه نیز گفت: پلیس آماده اجرای افزایش نرخ جرایم است.

وی درباره تقاطع‌های مجهز به دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز اظهار کرد: از 700 تقاطع پایتخت تاکنون 146 تقاطع به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز شده‌اند. ضمن اینکه در سال جاری 401 دوربین ثبت تخلف به دوربین‌های پایتخت اضافه شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اولویت‌های پلیس در سال 95 نیز گفت:‌ توسعه قابلیت‌های هوشمند‌سازی تجهیزات و همچنین برخورد با تخلفات حادثه‌ساز جزو اولویت‌های پلیس است.

وی افزود: اولویت دیگر ما انجام مجموعه اقداماتی است که منجر به اصلاح رفتارهای غلط رانندگی و کاهش تلفات شود؛ به طوری که در سال جاری برای ششمین سال پیاپی رفتارهای غلط رانندگی رتبه اول را در کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی به خود اختصاص داد که امیدواریم این روند در سال آینده نیز حفظ شود.




تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن