تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796427340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو اجرای «کاوه یغمایی»، «تندر» و «شجاعت حسین‌خان» در 12 ساعت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: لغو اجرای «کاوه یغمایی»، «تندر» و «شجاعت حسین‌خان» در 12 ساعت
مردم اکنون بلیت‌هایی در اختیار دارند که ما به ازایش برنامه‌هایی برگزار نمی‌شود و حال باید منتظر بازگشت هزینه‌های پرداختی‌شان باشند و یا برنامه‌های ضعیف جایگزین را انتخاب کنند! این شیوه برنامه‌ریزی خنده دار نیست؟
آفتاب : دوازده ساعت پس از اعلام لغو کنسرت «کاوه یغمایی»، کنسرت گروه «تندر» و همچنین کنسرت «شجاعت حسین خان» نیز لغو شد تا سریال لغو کنسرت‌ها این بار در قلب جشنواره موسیقی فجر نمود تازه‌ای بیابد اما آیا لغو اجراهای زنده مهم‌ترین رویداد موسیقیایی کشور به همین نقطه ختم خواهد شد یا باید در انتظار لغو اجراهای دیگر بود؟


 برای بسیاری لغو کنسرت‌ها به فراموشی سپرده شده بود و در هیاهوی اتفاقات فرهنگی، تصور می‌شد این چالش برطرف شده و یا به حداقل تنزل یافته اما این حواشی این بار سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر تبلور یافت و جدول اجراهای این رویداد را دستخوش آشفتگی‌ بی‌سابقه نمود؛ اتفاقی که خلاء تدبیر را در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی آشکار می‌سازد.


در ابتدا کنسرت «کاوه یغمایی» در جشنواره موسیقی فجر که قرار بود شامگاه دوشنبه 26 بهمن طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود، لغو شد. این خواننده موسیقی راک که قرار بود پس از سال‌ها در این قالب روی صحنه برود، امروز گفت: من شخصا از تمام کسانی که بلیت این کنسرت را خریده بودند و از شهرستان‌ها آمدند، عذرخواهی می‌کنم، حتی می‌دانم افرادی بودند که می‌خواستند با ویلچر به این کنسرت بیایند! قول می‌دهم این اتفاق ناگوار را از هر جهت جبران کنم.


«کاوه یغمایی» حاضر نشد درباره دلایل لغو کنسرتش به صورت شفاف سخن بگوید، اما برخی رسانه‌های نزدیک به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دلیل لغو این برنامه را موانع تکنیکی برای اجرای برنامه عنوان شده است؛ موانعی که مشخص نیست با توجه به تیم حرفه‌ای که قرار بود برای یغمایی اجرا کند، چه بوده و یغمایی نیز با بیان اینکه چند موضوع دست به دست هم داد تا این کنسرت لغو شد، از بازگو کردن ماجرا پرهیز کرد.


با این حال «مسعود همایونی»، نوازنده گیتار الکتریک گروه کاوه یغمایی، مقوله مشکل تکنیکی و عدم آمادگی گروه را در قالب یک پست اینستاگرامی تکذیب کرد و نوشت: «گروه بعد از کلی تمرین و بسیار سرحال و با انگیزه آماده اجرا برای علاقمندان بود، باز هم لطف دوستان شامل حال موسیقی و ما شد و این کنسرت کنسل شد. البته بعضی از دوستان لطف داشتند و علت کنسل شدن کنسرت را آماده نبودن گروه اعلام کردند که بنده شدیدا تکذیب می کنم.»


دوازده ساعت پس از لغو اجرای این خواننده، اعلام شد که کنسرت گروه «تندر» نیز در جشنواره لغو شده و سایت فروشنده بلیت این کنسرت اعلام کرد که گروه «ماکان اشگواری» جایگزین تندر شده و آن دسته از مخاطبان که تمایل به لغو برنامه خود دارند می‌توانند به این سایت مراجعه نمایند. درباره لغو گروه تندر مشکلات فنی مطرح نشد و به نظر می‌رسد چه اجرای گروه «تندر» و چه اجرای «کاوه یغمایی» به دلایل فرامتنی لغو شده است.


همزمان خبر رسید که اجرای «شجاعت حسین‌خان» نوازنده سرشناس «سی‌تار» از کشور هندوستان که قرار بود ساعت 21 یکشنبه در برج میلاد تهران روی صحنه برود نیز لغو شد. در این زمینه سه گمانه زنی مطرح شده است؛ گزینه اول از جنس مشکلات «یغمایی» و «تندر» است، گزینه دوم عدم صدور روادید ایران تا این لحظه برای این خواننده است و گمانه سوم قانون تازه آمریکا که سفر بعدی این خواننده به آمریکا را به واسطه سفر به ایران به چالش می‌کشد.


این چالش‌ها در حالی برای جشنواره موسیقی فجر پیش می‌آید که برنامه اجراهای این جشنواره از مدت‌ها پیش مشخص بوده و اگر مسائل فنی، تکنیکی، روادیدی و یا مسائل فرامتنی باید حل می‌شد، مسئولان جشنواره سی و یکم و همچنین مسئولان دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانستند در این مدت نسبت به رفع این موانع اقدام کنند و اگر امکان رفع این موانع وجود نداشت، برنامه مدت‌ها پیش از آغاز جشنواره تغییر می‌کرد.


ظاهراً جشنواره موسیقی فجر قصد دارد در بی‌نظمی و حواشی، گوی سبقت را از سایر جشنواره‌های فجر برباید و تا اینجا نیز در این زمینه موفق عمل کرده است. مردم اکنون بلیت‌هایی در اختیار دارند که ما به ازایش برنامه‌هایی برگزار نمی‌شود و حال باید منتظر بازگشت هزینه‌های پرداختی‌شان باشند و یا برنامه‌های ضعیف جایگزین را انتخاب کنند! این شیوه برنامه‌ریزی خنده دار نیست؟


منبع: تابناک











تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن