تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796902412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس تهران از استراحت برگشت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بورس تهران از استراحت برگشت




بورس تهران بعد از دو روز روند ریزشی و اصلاح قیمت، امروز از استراحت برگشت و همزمان با حضور وزیر اقتصاد در سازمان بورس مثبت شد.





خبرگزاری ایسنا: بورس تهران بعد از دو روز روند ریزشی و اصلاح قیمت، امروز از استراحت برگشت و همزمان با حضور وزیر اقتصاد در سازمان بورس مثبت شد.

بورس تهران که معاملات امروز خود را با روند نزولی آغاز کرده بود، همزمان با حضور وزیر اقتصاد در سازمان بورس و گفت‌وگو با مسئولان بازار سرمایه مثبت شد و مسیر صعودی در پیش گرفت.

به این ترتیب بازار سرمایه که از روز چهارشنبه دچار اصلاح قیمت شده بود، امروز با تحرکاتی مثبت مواجه شد و مسیر صعودی خود را ادامه داد.

البته در معاملات امروز انتشار این خبر با واکنش‌های مختلفی در تالار شیشه‌ای همراه بود به طوری که برخی از فعالان بازار نخستین بازدید طیب نیا از ساختمان ملاصدرا را به فال نیک گرفتند و معتقد بودند جلسه امروز وزیر اقتصاد با مدیران بازار سرمایه مقدمات رشد بورس را در روز جاری و حتی پایان سال فراهم می کند.

در این میان برخی دیگر حضور وزیر اقتصاد در سازمان بورس را پایان دادن به شایعات مطرح شده در خصوص برکناری رئیس سازمان بورس ذکر کردند و عده ای دیگر نیز این حضور را بی تاثیر دانستند.

با این حال اگر چه نخستین حضور وزیر اقتصاد در سازمان بورس بدون دعوت از رسانه‌های مطرح کشور رخ داد و سازمان بورس در دعوت از رسانه‌ها برای پوشش خبری این رویداد مهم گزینشی عمل کرد که هنوز خبری از دیدارهای دوجانبه مسئولان اقتصادی و بازار سرمایه و محورهای گفت وگو منتشر نشده است.

بر این اساس این رویداد مهم موجب تغییر مسیر حرکتی بورس شد و بورس منفی را به سمت مثبت شدن سوق داد به طوری که شاخص بورس تهران که تا نیمه معاملات امروز نزولی شده بود، از ساعت 10 و 25 دقیقه مسیر صعودی و آرام خود را آغاز کرد و در نهایت با رشد 115 واحدی و رسیدن به کانال 76 هزار و 709 واحدی به کار خود پایان داد.

امروز همچنین با صعودی شدن بازار، اقبال به گروه های خودرویی و بانکی از سر گرفته شد و اندکی از فشارهای فروش کاسته شد به طوری که در معاملات دومین روز هفته شرکتهای پتروشیمی جم، خدمات انفورماتیک، هلدینگ خلیج فارس، مخابرات، سایپا، تاپیکو، کشتیرانی، بانک اقتصاد نوین و غدیر تاثیر مثبتی روی شاخص گذاشتند اما شرکتهای مپنا، پالایشگاه بندرعباس، فولاد مبارکه، بانک کارآفرین، نفت بهران و فولاد خوزستان از شرکتهای بودند که بازار را به سمت نزولی شدن هل دادند.

در معاملات امروز اقبال و توجه سهامداران به شرکتهای زیر مجموعه سایپا باعث تشکیل صف های خرید میلیونی مقابل سهام این شرکتها شد به طوری که شرکتهای سایپا، سرمایه گذاری رنا، سایپا آذین و سرمایه گذاری سایپا بیشترین تقاضای خرید بازار را به خود اختصاص دادند.در این میان شرکتهایی همچون پالایشگاه بندرعباس، سرمایه گذاری شاهد و سایپا دیزل از بیشترین تقاضای فروش بازار برخوردار شدند.

در معاملات امروز بورس تهران روند متعادلی حاکم بود و با وجود حرکت توام با احتیاط شاخص، حجم و ارزش معاملات رشد چشمگیری را تجربه کرد به طوری که در معاملات امروز بیش از 170 میلیون سهم به ارزش 413 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 328 هزار میلیارد تومان رسید.








تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن