تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797903976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگیرها در حالی که برای مداوای دوستشان به درمانگاه رفته بودند،به دام پلیس افتادند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: زورگیرها در حالی که برای مداوای دوستشان به درمانگاه رفته بودند،به دام پلیس افتادند جامعه > حوادث - ایران نوشت:از روز 20 دی ماه سال جاری وقتی دو جوان شتابزده خود را به واحد گشت کلانتری 119 مهرآباد جنوبی رساندند 3 جوان موتورسوار که در داخل پارک فتح به زورگیری از آنان پرداخته بودند تحت تعقیب قرار گرفتند.


این دو جوان با صدایی لرزان ادعا کردند هنگام سرقت متوجه خونریزی شدید یکی از دزدان از ناحیه پا شده‌‌اند. مأموران که احتمال می‌دادند دزدان به درمانگاه یا بیمارستان بروند به اجرای طرح مهار پرداختند و یکی از دزدان در حالی که روی موتورش در برابر درمانگاهی نشسته بود شناسایی شد.خیلی زود این زورگیر بازداشت شد سپس همدست دیگرش هنگام خروج از درمانگاه وقتی دید دوستش به دام افتاده با پای پیاده فرار کرد که پس از شلیک‌های هوایی چاره‌ای جز تسلیم خود ندید.
مأموران که می‌دانستند سومین عضو باند در درمانگاه تحت درمان است وی را نیز بازداشت کردند و در بازرسی از هر 3 زورگیر بیش از 10 گوشی تلفن همراه با دو چاقو و قمه به دست آوردند.
این 3 زورگیر برای افشای اقدام‌های مجرمانه‌شان با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار تیمی از پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند و کارآگاهان با بررسی گوشی‌های تلفن همراه سرقتی، طعمه‌های این باند را یکی پس از دیگری ردیابی کردند.
یکی از این مردان به کارآگاهان گفت:  بعدازظهر 13 دی ماه در باغ راه فدک با همکار خودم در حال فیلمبرداری بودم که ناگهان از سوی 3 جوان چاقوکش زخمی شدم و آنها گوشی تلفن همراه من به ارزش 3 میلیون تومان را به سرقت بردند.طعمه‌ دیگری گفت: ساعت 12 ظهر 14 دی ماه با همسرم در پارک تندرستی واقع در خیابان شاهین جنوبی بودیم که ناگهان چند جوان با دو موتور اقدام به زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه من و همچنین سرویس طلای همسرم کردند.
یکی دیگر از مالباخته‌ها گفت: پس از خروج از دانشگاه، هنگام پایین آمدن از پل عابرپیاده بودم که دو جوان به بهانه پرسیدن آدرس به من نزدیک شدند و ناگهان قمه‌ای زیر گلویم گذاشتند و گوشی تلفن همراهم را به زور گرفتند؛ در همین هنگام جوان دیگری در حال پایین آمدن از پل عابر پیاده بود که به سراغ او نیز رفتند و با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراه او را نیز به  سرقت بردند. یکی دیگر از مالباخته‌ها که در داخل خودرویش هدف زورگیری قرار گرفته بود، گفت: در اتوبان شهید ستاری و خیابان خلیل آباد داخل خودرو نشسته بودم که ناگهان دو جوان سوار خودرویم شده و با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهم به ارزش تقریبی دو میلیون و 800 هزار تومان کرده و در مسیر خلاف اتوبان از محل گریختند. فرید، علی و حامد وقتی خود را در برابر صفی از شکارهای خیابانی‌شان دیدند به زورگیری‌های سریالی در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کردند. فرید گفت: پیش از آغاز سرقت‌ها تنها یک  موتور داشتم به همین علت هر کدام با گذاشتن 200 هزار تومان پول، هزینه خرید یک موتور دیگر را تهیه و پس از آن، با دو موتور شروع به زورگیری کردیم.کارآگاهان با اعتراف‌های این 3 زورگیر پی بردند آنها در تهرانسر، پارک آبرسان، شهرک دریا، محدوده دانشگاه علامه طباطبایی، اتوبان شهید ستاری، گیشا، پارک نیلوفر در منطقه تهرانسر، اتوبان همت، جنت آباد، میدان صنعت، شهرک قدس، سعادت آباد، محدوده ایستگاه متروی استادیوم آزادی، اتوبان یادگار امام(ره)، شهرک استقلال، پونک، دهکده المپیک، نیاوران، گیشا، شهرزیبا، خیابان دماوند، مرزداران و اشرفی اصفهانی به شکار طعمه‌هایشان دست زده‌اند.
بنابر این گزارش، با توجه به گستردگی اقدام‌های این تبهکاران بازپرس خواست کسانی که در دام آنها افتاده‌اند به پایگاه 5 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.   17302


کلید واژه ها: زورگیری -




یکشنبه 25 بهمن 1394 - 07:10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن