تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797801638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنایی: جام جهانی تبلوری برای هنرمندان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فنایی: جام جهانی تبلوری برای هنرمندان است
محمد فنایی در استقبال از برگزاری مسابقات فوتبال 7 نفره هنرمندان جهان در قشم از این موضوع به عنوان پیشرفت قشم در ورزش یاد کرد.

فنایی: جام جهانی تبلوری برای هنرمندان است
محمد فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات فوتبال 7 نفره هنرمندان جهان به میزبانی منطقه آزاد قشم، موجب افزایش اعتبار و جایگاه این جزیره در ایران و جهان می شود.

وی با بیان این مطلب افزود: ورزش قشم باید مورد توجه جدی مسئولان کشوری و منطقه آزاد قرار گیرد و مطمئن هستم از زمین های خاکی نقاط مختلف این جزیره می توان جوانان صاحب نامی را به تیم های مطرح کشور و تیم ملی معرفی کرد.

وی با اشاره به شرایط ویژه آب و هوای جزیره قشم در نیمه دوم سال، گفت: با ساخت ورزشگاه مناسب می توان از این منطقه به عنوان محل برپایی اردوی تیم های داخلی و خارجی استفاده کرد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال یادآور شد: موفقیت در برجام شرایط ویژه ای را برای کشورمان فراهم کرده و امروز باید از حضور 200 ورزشکار جهان در قالب تیم هنرمندان در منطقه آزاد قشم به عنوان سفیران خوش خبر این کشورها، عظمت و بزرگی ایران را به دنیا معرفی کنیم.

به گفته فنایی، جوانان کشورمان همان طور که در علوم گوناگون توانسته اند با کشورهای مختلف جهانی رقابت کنند و نام ایران را در زمره کشورهای مطرح معرفی نمایند، در حوزه ورزش نیز با ایجاد زیرساخت های مناسب باید به این شایستگی دست یابند.

وی با تقدیر از تلاش مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و همه دست اندرکاران برگزاری دومین دوره مسابقات 7 نفره هنرمندان جهان در این جزیره گفت: این رویداد بین المللی نام قشم را از طریق دوربین های تلویزیونی، جراید و مطبوعات بیش از پیش به جهانیان معرفی خواهد کرد.

به گفته وی، توسعه فضای هتلینگ در قشم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با آسان سازی شرایط جذب سرمایه گذاران باید به ورود علاقمندان به این حوزه کمک کرد.

محمد فنایی داوری را از سال 1353 آغاز کرد و از سوابق وی می توان به قضاوت 5 دیدار در مسابقات المپیک بارسلون، مسابقات مقدماتی جام جهانی آمریکا، 5 قضاوت از جمله فینال مسابقات جام جهانی 1994 آمریکا، قضاوت در مسابقات جام کنفدراسیون ها در سال 1995، عنوان برترین کمک داور آسیا در سال 1994 و 5 دوره داوری مسابقات بین دو تیم پرسپولیس و استقلال اشاره کر،د وی سال 1389 از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

بنابر این گزارش، نخستین دوره مسابقات فوتبال 7 نفره هنرمندان جهان سال گذشته در تهران برگزار شد و دومین دوره این مسابقات به میزبانی منطقه آزاد قشم از امروز 24 بهمن ماه و به مدت 8 روز با حضور بازیکنانی از کشورهای آلمان، برزیل، سوئد، رومانی، ژاپن، لهستان، مجارستان، آذربایجان، یونان، ترکیه، قزاقستان و ایران در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه این رویداد مهم بین المللی ساعت 18 امروز (24 بهمن ماه) با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه آزاد قشم برگزار شد و از فردا تیم های شرکت کننده با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 117 هزار نفر جمعیت با داشتن ظرفیت های مهم گردشگری در جنوب ایران واقع شده است.




۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن