تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797717677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل همسر به جاي طلاق


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل همسر به جاي طلاق
مرد سالخورده‌اي كه متهم است هفت ماه قبل همسر دومش را به قتل رسانده، سرانجام قفل سكوت را شكست و به جرمش اقرار كرد.


مرد سالخورده‌اي كه متهم است هفت ماه قبل همسر دومش را به قتل رسانده، سرانجام قفل سكوت را شكست و به جرمش اقرار كرد. مرد 66 ساله كه مسعود نام دارد، ادعا مي‌كند وقتي با درخواست طلاق از سوي مقتول مواجه شده بود، مرتکب قتل شده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 و 45 دقيقه روز پنج‌شنبه 25 تيرماه بود كه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران از قتل زن‌ 40 ساله‌ای در جنوب تهران با خبر و در محل حاضر شدند. محل حادثه خانه‌اي در شهرك علايين شهرري و مقتول هم زن 40 ساله‌اي به نام مريم بود. گزارش كارشناسان پزشكي قانوني بعد از معاينه جسد حكايت از اين داشت كه مريم با اصابت جسم سخت به سرش و خونريزي شديد داخلي ناشي از شكستگي جمجمه فوت شده است.
پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني، پسر مريم كه در محل حادثه حاضر بود، در اولين تحقيقات به كارآگاهان گفت: پدرم چند سال قبل فوت شد و مادرم هم با مردي به نام مسعود ازدواج كرد. البته آنها زندگي جداگانه‌اي داشتند. مسعود در خانه‌اش در نارمك و مادرم هم در اينجا زندگي مي‌كرد. ساعت 10 صبح بود كه مسعود با من تماس گرفت و گفت هر چه با مادرم تماس مي‌گيرد به تماس‌هايش جواب نمي‌دهد.
مسعود از من خواست كه به خانه مادرم سر بزنم و او را از حالش باخبر كنم. حوالي ظهر بود كه به خانه مادرم آمدم و در زدم، اما او در را باز نكرد. خودم كليد خانه را نداشتم به خاطر همين با مسعود تماس گرفتم و ماجرا را برايش توضيح دادم. چند ساعت بعد مسعود خودش را رساند. با كليدي كه داشت در را باز كرد. وقتي وارد اتاق پذيرايي شديم، جسد مادرم را پيدا كرديم و به پليس خبر داديم.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها مرد 66 ساله تحقيق شد. مسعود گفت چهار سال قبل و بعد از فوت همسرم با مريم ازدواج كردم، اما هر كدام زندگي جداگانه‌اي داشتيم. گاهي به خانه همسرم مي‌رفتم. ولي در چند روز گذشته اصلاً به خانه او رفت و آمد نداشتم. امروز چندبار با همسرم تماس گرفتم، اما به تماس‌هايم جواب نداد. او به بيماري فشار خون مبتلا بود به خاطر همين احتمال دادم كه برايش مشكلي پيش آمده باشد به خاطر همين با پسرش تماس گرفتم و خواستم من را از حال مادرش با خبر كند. البته او كليد خانه را نداشت با اين حال به در خانه مادرش رفت و گفت كه مريم در را باز نمي‌كند. بعد از آن بود كه خودم را به خانه رساندم و از ماجراي قتل باخبر شدم.
تحقيقات بيشتر كارآگاهان حكايت از اين داشت كه مريم از مدتي قبل با مسعود اختلاف داشت و مريم بارها درخواست جدايي را مطرح كرده بود. مسعود اما اين ادعا را انكار كرد و گفت هيچ مشكلي با همسرش نداشته است. هر چند مسعود مدعي شده بود مدتي ‌ به خانه مريم رفت و آمد نداشته، اما تحقيقات ميداني پليس حكايت از اين داشت كه او يك روز قبل از حادثه در ساختمان ديده شده است.
مسعود سرانجام پس از هفت ماه قفل سكوت را شكست و 23 بهمن ماه به قتل مريم اقرار كرد. او گفت همسرم مدتي بود كه درخواست جدايي را مطرح مي‌كرد. 23 تيرماه كه به خانه او رفته بودم، دوباره ماجرا را مطرح كرد. من ناراحت شدم و با هم مشاجره كرديم. عصباني شدم و ضربه محكمي به صورتش زدم كه سرش به ديوار برخورد كرد و روي زمين افتاد. لحظاتي بعد بود كه متوجه شدم نفس نمي‌كشد. ترسيدم. خانه را ترك كردم و راهي خانه‌ام در محله نارمك شدم. صبح روز بعد با پسرش تماس گرفتم و مدعي شدم كه مادرش به تماس‌هايم جواب نمي‌دهد و آن سناريوي دروغين را مطرح كردم، اما سرانجام رسوا شدم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن