تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797053156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: عجیب ترین مشاغل دنیا؛
درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!




در دنیا مشاغل زیادی وجود دارند که شاید با شنیدن اسم آن ها بخندید، اما باور کنید از هر چیزی می توان پول درآورد حتی اگر آن چیز خواب و استراحت شما باشد.





وبسایت باشگاه خبرنگاران: در دنیا مشاغل زیادی وجود دارند که شاید با شنیدن اسم آن ها بخندید، اما باور کنید از هر چیزی می توان پول درآورد حتی اگر آن چیز خواب و استراحت شما باشد.

شاید برایتان خنده دار باشد اما این یک مطلب کاملا جدی است. همین دوروبر خودمان آدم هایی زندگی می کنند که صاحب مشاغلی عجیب هستند. اغلب این مشاغل خنده دار به نظر می رسند اما خیلی ها به صورت کاملا جدی آنها را انجام می دهند.
 
نگهداری از پاندا

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه می‌توان با یک کار آسان به درآمد 32 هزار دلار در سال رسید؟ شاید جالب باشد بدانید که نگه داری از پانداها در چین می تواند شما را به یک همچنین درآمدی برساند.


درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!


 
در مرکز نگه داری و تحقیقات بر روی پانداها در چین برخی از کارمندان آنها فقط وظیفه نگه داری از پانداها را دارند و باید 365 روز سال خود را با این موجودات دوست داشتنی سپری کنند افرادی که مایل به داشتن چنین شغلی هستند باید دارای حداقل 22 سال سن و داشتن اطلاعات کافی راجع به  پانداها باشند.
 
استاد اسباب بازی لگو

دانشگاه کمبریج به همراه بنیاد لگو دست به همکاری جالبی زدند و آنها به دنبال یافتن افرادی مناسب برای شرکت لگو هستند، به تازگی دانشگاه کمریج پذیرفته اند که در راه اندازی یک مرکز تحقیقات و توسعه در زمینه ساخت انواع اسباب بازی لگو با آنها همکاری کنند و افراد مناسب را در آنجا استخدام کند و جالب است بدانید  افرادی که به عنوان پروفسور لگو دراین مرکز شروع به فعالیت می‌کنند و می‌توانند درآمدی معادل 4 میلیون دلار در سال داشته باشند و وظیفه آنها تحقیق و توسعه در مورد علایق کودکان و شرایط بنیاد لگو در مقابل رقبا است.


درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!



دکترا تخصصی شکلات شناسی

دانشمندان و طرفداران فرصت این را دارند که بتوانند در زمینه شکلات در مقطع دکترا به ادامه تحصیل بپردازند. آنها باید بیشتر در زمینه‌های  بخش مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی تحقیق کنند و وظیفه آنها بهتر کردن طعم شکلات‌ها و بهبود کیفیت این ماده غذایی پر ارزش است و از این راه می‌توانند درآمد بسیار زیادی را کسب کنند.


درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!



خوابیدن

 درو لاوینسکی 28 ساله یک شغل جالب و نا معمول دارد که علاوه بر کمک به عمل می‌تواند برای ردآمد خوبی به همراه داشته باشد. در سال 2014 لاوینسکی بخشی از یکی از برنامه‌های تحقیقاتی ناسا بود که در مدت یک هفته درآمدی برابر 18 هزار دلار برای او به همراه داشت.


درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!


 
طبق پروژه‌ی ناسا او باید به مدت 70 روز دراز بکشد یا بخوابد و از جای خود بلند نشود و هدف از این کار کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت استخوان‌ها و عضلات فضا نوردان در فضا بود این شغل آنقدر برای او جذاب بود که لاوینسکی شغل خود را رها کرد و به انجام پروژه‌های تحقیقاتی به ناسا پیوست و از این کار بسیار راضی است او برای بدست آوردن این شغل 25 هزار نفر را پشت سر گذاشتند.
 
خریدار اتومبیل فراری

مارسل ماسینی یک فرد شناخته شده در میان کلکسونر های خودرو است و دلیلش این است او تعداد بسیار زیادی از این اتومبیل‌ها ایتالیایی را تحت تملک خود دارد در واقع شغل او خرید اتومبیل‌های فراری است شغلی که شاید بسیار جالب به نظر بیاید. ماسینی پول زیادی برای خرید این اتومبیل‌های خود خرج می‌کند البته بعد از فروش آنها درآمد عالی کسب می‌کند او برای خرید یکی از اتومبیل‌های کلاسیک خود مبلغی برابر یک میلیون دلار پول پرداخت مبلغی برابر یک میلیون دلار پول پرداخت کرده است.


درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!



میزبان تخت هتل

در گذشته در بریتانیا شغل عجیبی وجود داشت که در فصول زمستان و پاییز رواج بسیار زیادی داشت که البته این کار بیشتر برای افراد ثروتمند و اشراف زادگان انجام می‌شد. جالب است بدانید که این شغل یعنی "گرم کردن رختخواب" هنوز در برخی از هتل‌های این کشور رواج  دارد یعنی برخی برای گرم کردن رختخواب شما حقوق دریافت می‌کنند واین کار به این صورت است که آنها 30 دقیقه  قبل از خوابیدن شما به رختخواب شما می‌روند و آنجا را برای شما گرم می‌کنند.






تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن