تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796992772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش اسلامیان به استعفای کی‌روش و حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واکنش اسلامیان به استعفای کی‌روش و حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند که موضوع سرپرستی او در این فدراسیون مطرح نیست و علی کفاشیان تا روز انتخابات به کارش ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ - 13 February 2016


به گزارش تابناک ورزشی، بحث حضور محمود اسلامیان در انتخابات فدراسیون فوتبال این‌ روزها داغ تر از قبل شده اما وی چنین موضوعی را نمی‌پذیرد. متن گفت و گوی نسیم آنلاین با محمود اسلامیان را در زیر بخوانید:

شما می‌گویید باید برای ادامه فعالیت کفاشیان تا مجمع انتخاباتی یک مجمع فوق العاده برگزار شود. درست است؟
نه چنین چیزی نیست و این اشتباهی است که عده‌ای مرتکب آن می‌شوند. در مجمع تعیین تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال به اعضای هیأت رییسه واگذار شد و طبیعتا این بدان معنی است که آقای کفاشیان می‌تواند تا روز انتخابات در فدراسیون فوتبال به کارش ادامه دهد. چطور می‌شود که دولت اعلام کرده که اقتصاد باید به دست مردم سپرده شود اما اعتقاد دارد مردم نمی‌توانند فدراسیون فوتبال را اداره کنند و مدام برای آن تصمیم گیری‌های عجیب می‌شود.

از نظر شما انتخاب مجمع انتخاب مردم است؟
دقیقا همینطوراست. اعضای هیأت‌های فوتبال استان‌های مختلف را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ طبیعتا مردم. مدیرعاملان باشگاه‌ها را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ آن هم مردم. من فکر می‌کنم اینطور می‌شود که فوتبال به طور یک نهاد مردمی اداره می‌شود و قطعا تمام اعضای مجمع دل‌شان بیش از هرکس دیگری برای فوتبال می‌سوزد و می‌توانند برای این رشته ورزشی تصمیم گیری کنند. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای فوتبال ما درست شود و این بی‌تردید به صلاح هیچکس نیست.

چه مشکلاتی درست می‌شود؟
طبیعی است که در اساسنامه فیفا صراحتا اعلام شده است که فدراسیون فوتبال باید به صورت یک نهاد مردمی اداره شود. این یعنی نباید افراد دولتی در فوتبال دخالت کنند. اگر این اتفاق بیفتد ممکن است فوتبال ایران از سوی فیفا تعلیق شود و این موضوع را باید جدی گرفت. وقتی فوتبال ما تا این حد اسیر مشکلات خود است چرا باید خومان هم از داخل برای این ورزش محبوب مشکل درست کنیم. در حال حاضر کشور عربستان برای ما مشکلات زیادی درست کرده است و ما خودمان دیگر نباید به مسائل کوچک در فوتبال دامن بزنیم. در سال‌های قبل هم فدراسیون فوتبال تا روز انتخابات توسط مدیرقبلی اداره می‌شد اما نمی‌دانم چرا این بار اینقدر روی این موضوع تمرکز شده است.

چرا در اساسنامه فدراسیون فوتبال بر خلاف سایر فدراسیون‌ها شیوه اداره فدراسیون فوتبال توسط سرپرست موقت ذکر نشده است؟
طبیعی است که در اساسنامه فیفا چیزی به نام سرپرست وجود ندارد. متاسفانه در سایر فدراسیون‌ها آقایان به هرشکلی که بخواهند در اداره آن دخالت می‌کنند اما در فوتبال مجمع تنها مرجع تصمیم گیرنده است. من می‌گویم این خوب است که در 15 سال گذشته تنها 3 رئیس در فدراسیون فوتبال ریاست کرده است. شما فدراسیون‌های دیگر را ببینید که چه تعداد رئیس را به خود دیده است. این اتفاق کاملا خوب است و باید از آن استقبال کنیم. شما می‌بینید اگر فدراسیونی مثل والیبال پیشرفت کرده است به خاطر ثبات مدیریت در آن است. :heavy_check_mark:در این مدت شایعاتی هم در مورد سرپرستی موقت شما در فدراسیون فوتبال تا روز انتخابات به گوش می‌رسد. به این موضوع فکر کرده‌اید؟
همچین اتفاقی نخواهد افتاد. همانطور که گفتم آقای کفاشیان تا روز انتخابات به کار خود ادامه خواهد داد و اصلا طرح این موضوع کار درستی نیست. من از آقایانی که دوست ندارند آقای کفاشیان بر فدراسیون فوتبال ریاست کند خواهش می‌کنم تنها تا زمان انتخابات تحمل کنند. بعد از آن بی‌تردید اعضای مجمع که افراد صاحب تفکری هستند بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند.

 آیا شما تمایلی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال دارید؟
راستش را بخواهید با شرایطی که فوتبال دارد اصلا تمایلی برای شرکت در انتخابات ندارم. اصلا دوست ندارم چرا که اوضاع فوتبال ما اصلا خوب نیست. در حال حاضر بودجه فدراسیون فوتبال 50 میلیارد تومان است که این رقم در مقابل کشورهای دیگر بسیار ناچیز است. همین است که من اصلا تمایلی برای شرکت در انتخابات ندارم چراکه در این شرایط اصلا نمی‌شود کاری از پیش برد. اینها یک طرف و مجلس و سایر نهادها هم به یک طرف. متاسفانه فردی که خودش اصلا صلاحیت ندارد بیست، سی تهمت کلی به فوتبال می‌زند بدون آنکه مدرکی داشته باشد. متاسفانه به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال می‌آیند و آن رفتارها را می‌کنند. واقعا نمی‌دانم از جوی که در فوتبال حاکم شده است چه باید بگویم. اینها باعث تاسف است و به همین دلیل هم هست که من می‌گویم اصلا رغبتی برای حضور در انتخابات ندارم چراکه در جو فعلی نمی‌توانم کاری از پیش ببرم.

و سوال آخر. به نظر شما تصمیم کی‌روش برای استعفا جدی است؟
با شرایطی که تیم ملی دارد منصرف کردن او خیلی بعید است. باید مثل مرتبه قبلی دوباره دولت دست به کار شود و با حمایت‌هایی که از تیم ملی می‌شود، کاری کنیم که او دلگرم به ماندن در ایران شود ولی باز هم می‌گویم با این شرایط خیلی بعید است. ایشان فقط دغدغه تدارکات لازم برای تیم ملی را دارد و متاسفانه عده‌ای هم که کارشان در جای دیگر خراب است، به آقای کی‌روش حمله می‌کنند که این موضوع باعث دلگیری سرمربی تیم ملی شده است.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن