تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796963299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تلویزیون های ۴K سال ۲۰۱۶ معرفی شدند/ معایب و مزایا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تصویری تشریحی؛
بهترین تلویزیون های ۴K سال ۲۰۱۶ معرفی شدند/ معایب و مزایا

تلویزیون


شناسهٔ خبر: 3048294 - شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

در این گزارش تصویری می توانید با بهترین تلویزیون های ۴K در سال ۲۰۱۶ میلادی آشنا شوید. به گزارش خبرگزاری مهر، بهترین تلویزیون های ۴K در سال ۲۰۱۶ میلادی که از فناوری وضوح تصویر فوق العاده بالایی برخوردار هستند، به ترتیب ذیل خواهند بود:

 Panasonic TX-۶۵CZ۹۵۲ وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۱.۴۴۸*۹۱۳*۳۱۱ میلیمتر  است. مزایا: وضوح تصویر فوق العاده، مشکلات سیستم OLED در این تلویزیون دیده نمی شود. معایب : قیمت آن بسیار بالا است، سیستم Firefox OS ندارد.

 LG ۶۵EF۹۵۰V وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ است. اما منحنی نیست و ابعاد آن ۱۴۵۰*۸۸۳*۲۳۶میلیمتر است. مزایا: کنتراست فوق العاده،  webOS درخشان. معایب: کناره های تصویر تیره است، درخشندگی محدود دارد.

 Samsung UE۶۵JS۹۵۰۰ وضوح تصویر در این تلویزیون UHD ۴K و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۹۱۷*۱۴۵۰*۳۷۹میلیمتر است. مزایا: وضوح تصویر فوق العاده، platform هوشمند دارد. معایب: بسیار گران قیمت است.

LG ۶۵EC۹۷۰V وضوح تصویر در این تلویزیون UHD ۴K و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۸۸۰*۱۴۴۷*۲۵۷میلیمتر است. مزایا : طراحی منحصر به فرد، سیستم webOS به طرز فوق العاده ای عمل می کند. معایب : در این تلویزیون آپشن های HDR محدود است، نیازمند تنظیم بسیار دقیق است.

Sony KD-۷۵X۹۴۰۵C وضوح تصویر در این تلویزیون ۴K است اما منحنی نیست و ابعاد آن ۸۸۰*۱۴۴۷*۲۵۷میلیمتر است. مزایا : کیفیت تصویر فوق العاده و کیفیت صدا به صورت زنده است. معایب : چهار چوبی که بلند گوها در آن قرار گرفته است فضای زیادی را اشغال می کند.

 Hisense LTDN۵۰K۳۲۱UWT وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰*۲۱۶۰ است. منحنی نیست و ابعاد آن ۷۰۲*۱۱۲۴*۲۴۷میلیمتر است. مزایا: کیفیت تصویر بسیار بالا در تمامی قسمت های صفحه تلویزیون. معایب: سیستم هوشمند این تلویزون ساده و زوایای دید محدود است.

Panasonic TX-۵۰CX۸۰۲B وضوح تصویر در این تلویزیون  ۳۸۴۰*۲۱۶۰ است اما منحنی نیست و ابعاد آن ۶۸۷*۱۱۲۱*۲۱۱میلیمتر است. مزایا : تصاویر بسیار طبیعی به نظر می رسند. معایب : برای تصایری که توسط کاربر انتخاب می شوند درخشندگی پایین است.

 Sony KD-۶۵S۸۵۰۵C وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰*۲۱۶۰ و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۸۹۳*۱۴۵۲*۲۷۴ میلیمتر است. مزایا : رنگ بندی تصاویر فوق العاده است، انحنای صفحه تلویزیون ظریف است. معایب : کار کردن با سیستم آندروید این تلویزیون مشکل است.

Samsung UE۴۸JS۸۵۰۰ وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰*۲۱۶۰  و منحنی است ضمن اینکه ابعاد آن ۶۸۹*۱۰۸۳*۳۰۸ میلیمتر است. مزایا : رنگ بندی تصاویر عالی است.   معایب : سرعت پردازش پایین است.

 Samsung UE۴۸JU۷۰۰۰T وضوح تصویر در این تلویزیون UHD ۴K است. اما منحنی نیست و ابعاد آن میلیمتر ۶۸۳*۱۰۸۷*۲۷۸است. مزایا : UHD دستگاه بسیار بالا است، کانتراست فوق العاده ای دارد. معایب : نیاز به تنظیم بسیار دقیقی دارد.

 Panasonic TX-۴۰CX۶۸۰B وضوح تصویر در این تلویزیون ۳۸۴۰* ۲۱۶۰ است اما منحنی نیست و ابعاد آن ۵۶۰*۹۰۴*۲۰۲میلیمتر است. مزایا : سیستم Firefox OS دستگاه انعطاف پذیر است. معایب : فقط ۳ HDMI است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن