تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797765007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عید دیگری در۷ اسفند در پیش است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عید دیگری در۷ اسفند در پیش است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دیروز مردم غیرتمند ایران اسلامی برای سی و هفتمین بار عید پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، گفت: عید دیگری در ۷ اسفند در پیش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران افزود: شما مردم با همان نیتی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردید که حفاظت از دستاوردهای خون شهدا ، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و نه به امریکا و  ایادی آن و داعش بود ، در سر صندوق های رای حاضر خواهید بود . وی گفت: به نامزدهای انتخاباتی سفارش می کنم که خدا را در نظر بگیرید. خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: اگر قصد خدمت به مردم و خدایی نباشد این پست ها جز وزر و وبال چیز دیگری نیست و باید پاسخگو باشید. وی با سفارش نامزدهای انتخاباتی به اخلاق اسلامی ، قانون و پرهیز از اسراف و عمل به شیوه های تبلیغاتی غربی گفت: وعده های غیرعملی و نشدنی ندهید. وی گفت: چسباندن خود به چهره هایی که به انقلاب هیچ کاری ندارند و فتنه ها هیچ برکتی ندارد. حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: در تبلیغات خود را معرفی کنید و به دیگران تهمت نزنید و غیبت نکنید. وی با اشاره به سخنان امام خمینی مبنی بر اینکه من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ، گفت: باید بدانیم که رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان در توجه به رهنمودها و دستورات دین و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است و همه باید مصمم باشیم آن را اجرایی کنیم. خطیب این هفته نماز جمعه تهران با ابراز امیدواری به اینکه ان شاءالله شاهد مجلس شورای اسلامی و خبرگانی باشیم که امام زمان (عج) و رهبری از آن احساس خشنودی کنند و برای آن دعا کنند، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفت و افزود: کار پرستاران جزء کارهای بسیار با ارزش و خداپسندانه است. امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: این روز افتخارآمیز روزی تاریخی و برجسته در حیات انقلاب اسلامی و نشانگر زنده بودن حضور روح امام و تجلی ولایت فقیه و جریان داشتن خون شهیدان است.  حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در ادامه خطبه های این هفته نمازجمعه تهران افزود: گویا ولایت در تک تک شما مردم تجلی داشت و همه شما سرباز بودید و به جبهه آمده بودید تا با استکبار مبارزه کنید. وی گفت: گویا دیروز همه ملت ایران یک رسانه جهانی و چند میلیونی شده بودند و این رسانه آوازه حضور ملت را به جهان نشان داد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران افزود: ما قطره ای بودیم در دریای عظمت شما ملت و گویا ولایت تکوینی امام زمان(عج) را در شما می یافتیم و گویا همه شما در امامت و استکبارستیزی ذوب شده بودید. حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول حیات انقلاب اسلامی در خط امام حسین(ع) باقی مانده است، گفت: در این 37 سال هرگز از خط عاشورا و امام حسین(ع) فاصله نگرفته اید و حضور شما در این 37 سال اعلان پیروی از خط امام و پرچم داری ولایت بوده است. وی افزود: بنابراین شما شعار امام را که تا آخر ایستاده ایم عملی کردید و ملت ما اعلام کرد که بر سر آرمان های شهدا و افق بلند فکر امام تا آخر ایستاده است. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در همه انقلاب ها شکم و شهوت و رفع گرفتاری ها شعار اصلی بوده است، گفت: ولی امام در انقلاب خود از دین دفاع کرد و به دنیا اعلام کرد که خود را بدهکار دین و مکتب می داند و وقتی نیز به نتیجه رسید مطالبه ای از مردم نداشت. وی افزود: حرکت امام همه اقشار از پابرهنه تا تجار متدین و عالم و درس نخوانده را به صحنه آورد و این یعنی بیداری فطرت ها.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه امام سحر ساحران و فرعون های زمان از شرق و غرب را باطل کرد و حقیقت دین که صداقت، امانت و خدامحوری بود به کرسی نشاند، گفت: امام تنها شاه را بیرون نکرد زیرا شاه یک عروسک بود بلکه هیمنه آمریکا را شکست و فرهنگ سلطنت را نسخ کرد. حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: امام نیروی مسلح نداشت و برای قتل شاه و هیچ تروری فتوا نداد بلکه با بیداری دلها، شاه و سلطنت را ریشه کن کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران را با آرم ولایت فقیه که حاکمیت خداست بوجود آورد. وی گفت: هر تزی در زمان غیبت بجز ولایت فقیه غاصبانه و بی اثر است. خطیب این هفته نمازجمعه تهران افزود: امام تنها رهبری بود که از اول تا آخر در متن مردم بود و مردم را ولی نعمت خود معرفی می کرد و انقلاب را مال مردم و خود را بدهکار مردم می دانست. حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: این امام بود که مردم را دارای اقتدار نشان داد زیرا قبل از انقلاب مردم هیچ جایگاهی نداشتند.


جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن