تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796763431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کیش: دشمن در صحنه رقابت های انتخاباتی بدنبال نفوذ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کیش:
دشمن در صحنه رقابت های انتخاباتی بدنبال نفوذ است
امام جمعه کیش گفت : باید مراقب باشیم تا انتخاب ها و انتخابات پیش رو سبب ایجاد کدورت و فاصله بین ما نشود چرا که دشمن در صحنه رقابت ها بدنبال نفوذ است .

خبرگزاری فارس: دشمن در صحنه رقابت های انتخاباتی بدنبال نفوذ است



به گزارش فارس به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی و همچنین رعایت اخلاق در انتخابات گفت : کاندیداها و طرفداران آن باید به اخلاق پایبند باشند و توصیه های رهبر معظم انقلاب که دلسوزانه در این مورد بیان فرموده و راهگشاست توجه ویژه داشته باشند
وی با بیان اینکه دشمنی ها و شیطنت های دشمنان علیه نظام پایان نپذیرفته و همواره در کمین است افزود : دشمن برای رسیدن به اهداف خود در صحنه رقابت های انتخاباتی نیز بدنبال نفوذ است ، آنها بدنبال تغییر هویت ، ماهیت انقلاب اسلامی و نظام هستند.
خطیب جمعه کیش یاد آور شد : حضور مردم در انتخابات تایید دوباره نظام و مسئولان است ،باید مراقب باشیم تا انتخاب ها و انتخابات پیش رو تبدیل به اختلاف و ایجاد کدورت و فاصله نشود .
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : ایشان فرمودند هنوز در نیمه راه هستیم و همه چیز تمام نشده است ، دشمنی های علیه نظام پایان نپذیرفته است و برخی دشمنی ها خود را در قالب دوستی های ظاهری پنهان می کنند.
نماینده ولی فقیه در کیش با بیان اینکه کاندیداها باید استعدادها، توانمندی ها و برنامه های خود را به خوبی و با رعایت اخلاق به مردم معرفی کنند افزود : آنها نباید به دنبال تخریب دیگران باشند بلکه باید تلاش کنند تا مردم در فضایی آرام و با هوشمندی و آگاهی در انتخابات حضور پیدا کنند .
وی اظهار داشت : هر کسی را که مردم انتخاب می کنند قابل احترام است ، اینکه یکسری رای می آورند و یک عده از دور خارج می شوند از ویژگی های انتخابات است ، خوب است کسانی که انتخاب می شوند دچار غرور نشوند و آنها که در اقلیت قرار گرفته اند مایوس نشوند .
امام جمعه کیش تصریح کرد : دلسوختگان نظام و انقلاب مراقب باشند ، گاه ممکن است مطالبی در سایت ها ، مطبوعات و روزنامه ها درج شود که مصالح مردم و نظام در آن نباشد باید با وحدت و همدلی مراقب باشیم تا دوستی ها دچار خدشه نشود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : اگر فکر کنیم به آخر راه رسیده ایم و پیروز صحنه هستیم آسیب پذیرتر خواهیم شد، کشور همچنان نیازمند وحدت ، همدلی و تلاش مضاعف است .
حجت الاسلام علیدادی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کیش شهادت سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت و ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و جزیره کیش تبریک گفت .
وی به حکم تاریخی امام راحل (ره) در اعدام سلمان رشدی اشاره کرد و افزود: صدور این حکم تاریخی برای اعدام سلمان رشدی این چهره شیطانی از روزهای ماندگار تاریخ معاصر است.
امام جمعه کیش تصریح کرد : کسانی که به خود جرات می دهند که به بزرگترین انبیا الهی جسارت کنند مجازاتی به غیر از اعدام برای آنها متصور نیست و دچار عذاب الهی خواهند شد .
وی همچنین به سالروز قیام مردم تبریز که در روند پیروزی انقلاب نقش داشتند اشاره کرد و گفت : آنها شجاعانه از انقلاب و امام دفاع کردند و با این دفاع ابهت رژیم طاغوت را شکستند.
امام جمعه کیش با تقدیر از شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت : آنها با حضور حداکثری خود یکبار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.
وی ابراز امیدواری کرد که مردم در هفتم اسفند ماه نیز در صحنه انتخابات به دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی و نظام بپردازد و از این امتحان نیز سربلند و پیروز خارج شوند.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مسئولان سازمان منطقه ازاد کیش و مردم ولایتمدار جزیره در مسجد خاتم الانبیا(ع) برگزار شد.
انتهای پیام /      

http://fna.ir/EYULG5





94/11/23 - 17:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن