تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797938562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از چه زمانی باید اتاق کودک را جدا کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: جدا کردن اتاق کودک از والدین یکی از کارهای مهم بعد از بچه دار شدن است که می تواند صدمات بسیاری هم به رابطه جنسی زن و شوهر و هم روحیه کودک بزند، پس شما برای جلوگیری از این صدمات باید بدانید چه زمانی باید اتاق کودک تان را جدا کنید.
جدا کردن اتاق کودک چه زمانی اتاق کودک را جدا کنم که رابطه جنسی ام لطمه نبیند؟رابطه­ جنسی پدر و مادرهایی که بچه ­هایشان را کنار خودشان می ­خوابانند معمولا دچار اختلال می­ شود و آنها سردرگم هستند که چطور باید این مسئله را حل کنند. گاهی اوقات پدر و مادرها در این بین ضربه می خورند و بیشتر مواقع مراقبت جنسی کودک به خطر می ­افتد.دکتر علی شیخ الاسلامی در این باره توضیح می‌دهد. پدر و مادرهایی که بچه‌های کوچک­شان را کنار خودشان می‌خوابانند از نظر رابطه جنسی دچار اختلال می‌شوند؟بله اما این اختلال فقط متوجه مادر و پدر نیست، در بسیاری از مواقع کودکان هم زمانی که بزرگتر می­ شوند با مشکلاتی دست و پنجه نرم می­ کنند. معمولا زن و شوهرها زمانی که ازدواج می­ کنند و تا وقتی که فرزندی ندارد با فراغ بال هر زمان که دوست داشته باشند رابطه جنسی برقرار می ­کنند و تولد فرزند آنها را دچار سردرگمی می ­کند و گاهی اوقات آنقدر دچار استرس می ­شوند که ممکن است رابطه زناشویی­ شان به خطر بیفتد. از چه زمانی باید اتاق خواب کودک را جدا کرد؟بچه از حدود یک و نیم سالگی می تواند در اتاق خواب خودش بخوابد و این نه تنها باعث می ­شود پدر و مادر خلوت خودشان را داشته باشند بلکه تاثیرات خوبی روی رشد کودک دارد و به او احساس استقلال می­دهد. اگر بچه به اتاق خودش عادت کند، پدر و مادر می­توانند در ساعات استراحت­شان بدون وجود مشکلی در کنار هم وقت بگذرانند. بعضی ها رابطه­ جنسی شان را جلوی چشم نوزاد انجام می­ دهند؟ نظرتان در این خصوص چیست؟متاسفانه گاهی اوقات والدین با این تفکر که فرزندشان چیزی نمی­فهمد و نوزاد است جلوی چشمان او با هم رابطه­ جنسی برقرار می­ کنند در حالیکه نوزادان حتی وقتی نمی ­توانند صحبت کنند، حافظه­ به شدت قوی ای دارند و همه تصاویر را در ذهن­شان ضبط می­ کنند و حتی ممکن است فکر کنند پدرشان در حال کتک زدن و ناراحت کردن مادرشان است و این علاوه بر تاثیر رابطه­ جنسی بر روان کودک، باعث می­ شود او از پدر هم کینه به دل بگیرد. والدین چطور باید برنامه­ رابطه­ جنسی شان را تنظیم کنند تا برای کودک مشکلی پیش نیاید؟آنها باید ساعاتی که قرار است رابطه داشته باشند را به وقتی موکول کنند که کودک خواب است یا در خانه نیست. حتی می توان رابطه­ جنسی را از شب به صبح و زمانی که کودک خواب است موکول کرد. اگر سن بچه طوری باشد که بتوان آن­را به کسی سپرد بهتر است در هفته برای یک ساعت این کار را انجام داد تا والدین بدون استرس از بیدار شدن بچه رابطه ی جنسی‌شان را برقرار کنند.تولد فرزند در زندگی مشترک چیزی است که باید زندگی را تکامل ببخشید اما رفتار ناآگاهانه­ پدر و مادر گاهی اوقات باعث می­ شود زندگی با مشکلات جدی روبرو شود. به طور مثال گاهی اوقات زوجین به دلیل همین هراس از دیده شدن در مقابل کودک مدام رابطه ­شان را به تعویق می‌اندازند و همین مسئله رفته‌رفته باعث سردی جنسی­ می ­شود در حالی‌که با یک برنامه‌ریزی ساده می­ توان این مشکل بزرگ را حل کرد.نی نی سایتاخبار مرتبط :نمونه های جدید و زیبا از دکوراسیون اتاق کودک +عکسروشهایی برای جدا کردن اتاق خواب کودکان !جدا كردن اتاق كودك از بدو تولد!


جمعه 23 بهمن 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن