تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796987972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه انتخابی ملت ایران تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:
راه انتخابی ملت ایران تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد

سردار نقدی


شناسهٔ خبر: 3049818 - پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
استانها > خراسان شمالی

بجنورد - رئیس بسیج مستضعفان کشور گفت: راه انتخابی ملت ایران تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و این مسیر عقب گرد ندارد. به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد افزود: یوم الله ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است. وی گفت: دشمنان اسلام با تلاش و صرف هزینه‌های بسیار سعی در براندازی نظام اسلامی دارند اما مردم ایران در برابر تمام تلاش‌ها و هجمه های ماهواره‌ای و ترفندهای متعدد دشمنان نظام ایستادگی می‌کند. سردار نقدی اظهار کرد: امروز آمریکا دو میلیارد و ۳۰۸ میلیون دلار برای براندازی نظام تصویب و هزینه کرده است اما این هزینه‌ها در برابر ایستادگی ملت ایران ناچیز است چرا که جمهوری اسلامی نه زیر بار ظلم می‌رود و نه به کسی ظلم می‌کند. وی گفت: ملت ایران حقیقت را خوب دریافته است و از تهدیدها و تحریم‌ها دشمنان نیز نمی‌هراسد. سردار نقدی افزود: خراسان شمالی که روزی جزو خراسان بزرگ بود مردم آن زبان خواندن و نوشتن را نمی‌دانستند که این نتیجه ۵۰ سال دوستی ایران با آمریکا بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها مردم این استان در زمینه‌های مختلف موفقیت کسب کردند بلکه امروز در تمام عرصه ها، اعم از عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور پر شور دارد. وی در ادامه گفت: امروز مردم ۵۳ کشور دنیا برای درمان به ایران می‌آیند که این نتیجه پیروزی انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. سردار نقدی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نمایندگان مجلس ایران را آمریکایی‌ها تعیین می‌کردند اما امروز ملت ایران خود در تصمیم گیری‌های کشورشان نقش داشته و از تمام جهات آزادی دارند. وی تصریح کرد: امروز با اراده ملت ایران ابر قدرت‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی انجام دهند و چیزی جز ذلت و خواری برای آنان باقی نمی ماند.

سردار نقدی با اشاره به نقش آفرینی ملت ایران و مردم خراسان شمالی در پیروزی‌های اخیر سوریه اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران در مقابل تکفیری‌ها و دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س)، آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام را وحشت زده کرده است و آنان احساس خطر می‌کنند. وی گفت: امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شده تا این کشور امنیت بی نظیری در سطح منطقه و جهان داشته باشد و مردم آن بدون هیچ احساس ناامنی زندگی کنند. سردار نقدی افزود: امروز ایران قوی‌ترین نیروی های مسلح را در منطقه و جهان دارد و براساس برآوردهایی که کشورهای غربی طبق معیارهای مادی خود انجام دادند ایران از لحاظ ارتش و نیروهای مسلح جزو هشتمین قدرت جهان است. وی گفت: امروز هیچ ابرقدرتی یارای ایستادگی و مقابله در برابر ارتش و نیروهای مسلح ایران را ندارد و نخواهد داشت. سردار نقدی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد پیشرفت اقتصادی، معیشتی و علمی ایران را در گرو رابطه با آمریکا می‌دانند اما این افراد خطا می‌کنند چراکه ۵۰ سال دوستی با آمریکا نتیجه‌ای جز عقب ماندگی، بی سوادی، فلاکت و ... را به همراه نداشته است. وی افزود: امروز باید وضعیت کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند را دید که تنها فقر و فلاکت نصیب آنان شده است.

سردار نقدی گفت: در حال حاضر ۳۵ درصد مردم عربستان زیر خط فقر هستند که این نتیجه دوستی با آمریکا است. وی افزود: آمریکا امروز ۱۹هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و با بهم ریختن عربستان و یمن و غارت نفت آنان خود را پیش می‌برد و این نشان می‌دهد که ایران با چنین کشور ضعیفی مواجه است که توان نظامی و اقتصادی نیز ندارد. سردار نقدی تاکید کرد: ملت ایران و مردم ولایت مدار خراسان شمالی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و ثابت کردند که مسیر انتخابی آنان عقب گرد ندارد و تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی راه و مسیر انتخابی آنان ادامه خواهد داشت. رئیس بسیج مستضعفان کشور با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه بار دیگر بصیرت خود را نشان خواهند داد و اصلح ترین و مجاهدترین نمایندگان را انتخاب می‌کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن