تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796890011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزتی: مصدومیت موهایم را سفید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عزتی: مصدومیت موهایم را سفید کرد
علیرضا عزت کرامت بعد از دو ماه مصدومیت در دو بازی اخیر با ملوان و الجیش قطر شرایط بازی کردن را پیدا کرده و از این موضوع بسیار خرسند است‌.

عزت کرامت در مورد شکست مقابل الجیش قطر در پلی آف و حذف این تیم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم ولی متاسفانه دو گل خوردیم که از نظر خودم گل دوم خیلی مهم نبود و گل‌اولی که در‌یافت کردیم خیلی بد بود می توانستیم باتجربه تر کار کنیم که این اتفاق نیفتد. از جام حذفی و لیگ قهرمانان حذف شدیم، پارسال در سه جام شرکت کردیم ودر لیگ که صدرجدول و یا دوم بودیم و به ما می گفتند چون در لیگ قهرمانان و جام حذفی حضور دارید نمی توانید در لیگ قهرمان شوید. امسال از دو جام حدف شده ایم و از دید خودم که بازیکن نفت تهران هستم می توانیم راحت سهمیه آسیایی رو بگیریم.

او در همین باره ادامه داد: طبق صحبت هایی که امروز داشتیم اگر روند بازی دیروز مقابل الجیش را ادامه بدهیم و روی زدن ضربات آخر دقت کنیم، در لیگ موفق خواهیم شد. ما از لحاظ امکانات با تیم های عربی قابل قیاس نیستیم و شاید ۱۰ درصد از امکانات آنها را هم نداشته باشیم اما عرق و غیرتی که بچه های ما دارند آنها ندارند. دیروز هم خیلی تلاش کردیم ببریم اما متاسفانه نشد و آسیا را امسال از دست دادیم.

هافبک دفاعی نفت تهران که از بازیکنان باتجربه تیمش محسوب می شود دیروز در یکی، دو صحنه ای که درگیری بین بازیکنان نفت و الجیش به وجود آمد سعی در‌آرام کردن جو داشت، وی در این رابطه اینگونه توضیح می دهد: از آنجایی که الجیش یک بر صفر جلو بود آنها خودشان را روی زمین می انداختند و فکر می کنم کسانی که مسوول جابجایی برانکارد بودند تجربه کافی را نداشتند زیرا اصلا بازیکنان مصدوم الجیش حاضر نمی شدند روی برانکارد بروند و از زمین خارج بشوند. بچه های ما هم عصبانی می شدند و بحث می کردند و من می گفتم این ها از خدایشان است که ما بحث کنیم و زمان را از دست بدهیم. اگر توانایی برد را نداشتیم زیاد بحث نمی کردیم اما واقعا می توانستیم پیروز میدان شویم.

بازیکن نفت تهران که بعد از مدت ها مصدومیت دوباره به شرایط بازی کردن رسیده در مورد وضعیت خود می گوید: من احساس می کردم از نظر بدنی کم می آورم و این موضوع را به خانم هم گفتم اما خدا کمکم کرد و از نظر بدنی افت نکردم. بچه های جوان و خوبی داریم و به عنوان بزرگتر بازیکنانی مثل مبعلی، سیدجلال حسینی، شیخ ویسی، حمدی نژاد و غیره کمک می کنند حالا که دو جام را از دست داده ایم بتوانیم در لیگ برتر موفق باشیم. ما به جز سال اول هر سال سوم یا پنجم شدیم، باید تلاش کنیم کارنامه خوبی داشته باشیم.

وی در مورد احتمال بالای جدایی وحید امیری و سیدجلال حسینی  که دو عنصر اصلی نفت محسوب می شوند گفت: سیدجلال حسینی که کاپیتان تیم ملی است و 100 بازی ملی دارد و به نظر من کسی که 100 بازی ملی داشته باشد خیلی زحمت کشیده تا به اینجا رسیده وحید امیری هم واقعا تمام وجودش را به کار گذاشت و به تیم ملی دعوت شد و امیدوارم هر اتفاقی که در زندگی شان می افتاد تاثیر مثبتی داشته باشد.

بازیکن باتجربه نفت به رفاقت درون تیمی شان اشاره می کند و ادامه می دهد: به نظر من رفاقت بین 5 عضو تدارکات، کادرپزشکی، کادرفنی، مدیریت و بازیکنان اگر قوی باشد تیم پایین تر از پنجم نمی آید و این یک قانون است.  من برای شما یک مثال می زنم، ممکن است یک خانواده ای پولی نداشته باشند اما با عشق زندگی کنند اما در یک خانواده ثروت زیادی داشته باشد ولی از زندگی شان لذت نبرند. داشتن ستاره ملاک نیست و همدلی و رفاقت مهمتر از آن است و ما بازیکنان نفت خیلی ازمشکلات یکدیگر را می دانیم حتی با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی دارند در تیم ما حرف اول و آخر را رفاقت می زند.

عزت کرامت در پایان در مورد دیدار حساس با استقلال در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر افزود: این بازی واقعا تاثیرگذار است ما هم انگیزه بسیاری داریم، از خود من گرفته تا بازیکن جوان و امید که با ما تمرین می کنند برای پیروزی مقابل استقلال انگیزه داریم چون هدف داریم و فقط برای بردن به میدان می رویم حتی نیتمان مساوی هم نیست فقط امیدوارم که همه سالم از زمین بیرون بیایند انشااله که هیچ کس مصدوم نشود، مصدومیت برای یک بازیکن بدترین چیز است باور کنید در این مدت موهایم سفید شده و شب ها هم خوابم نمی برد و شرایط خیلی سختی داشتم.


11:51  1394/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن