تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797962243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیۀ مجمع ناشران انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اهالی فرهنگ اجازه ندهند دشمن به مرزهای فرهنگی کشور نفوذ کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بیانیۀ مجمع ناشران انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب
اهالی فرهنگ اجازه ندهند دشمن به مرزهای فرهنگی کشور نفوذ کند
مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اهالی فرهنگ تکلیفی تاریخی در روشنگری بر عهده دارند تا مشت دشمن را باز کنند و اجازه ندهند به مرزهای فرهنگی کشور نفوذ کند.

خبرگزاری فارس: اهالی فرهنگ اجازه ندهند دشمن به مرزهای فرهنگی کشور نفوذ کند



به گزارش خبرگزاری فارس، بیانیه مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد. در این بیانیه آمده است:
امسال، در حالی سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس نظام اسلامی را جشن می‌گیریم که انقلاب اسلامی، الهام‌بخش‌تر و مقتدرتر از هر زمان دیگری، در دنیای امروز، حضوری مؤثر و قوی دارد. کشوری که سی‌وهفت سال پیش، به‌زعم آمریکایی‌ها، ایالت پنجاه‌ویکم آمریکا به‌شمار می‌آمد و حتی به‌زحمت و بامسامحه می‌شد به استقلال حاکمیتش رأی داد، اکنون بزرگ‌ترین دشمن استکبار جهانی و امید مستضعفان جهان به‌حساب می‌آید.
اقتدار و عزت فزایندۀ ایران اسلامی از یک سو، با زوال فزایندۀ تمدن مادی غرب از سوی دیگر، همراه شده است و روزبه‌روز به موعد فروپاشی نظم نوین آمریکایی نزدیک‌تر می‌شویم. امروز، سربازان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در همه‌جای این کرۀ خاکی آرمان تکثیرشدۀ انقلاب را بر لوح دلشان حک کرده‌اند و برای گسترش این گفتمان مترقی از بذل جان و مالشان ابایی ندارند و این همان پیروزی عظیم است؛ و این همه گوشه‌ای است از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی و میراث ماندگار بزرگمرد تاریخ، حضرت روح‌الله(ره).
با این همه اما، اثر وضعی این رشد و موفقیت در آزمون‌های گذشته، مواجهه با آزمون‌های جدی‌تری است که سربلندی در آن‌ها مستلزم بصیرت بیشتر و تمسک به گفتمان اصیل امام و انقلاب است؛ چرا که امروز، دشمن پس از ناامیدی از ابزار زور، در پی استخدام هرچه‌بیشتر ابزارهای جنگ نرم و استحالۀ جمهوری اسلامی است. دشمن به‌دنبال شکل‌دادن به اذهان و تغییر آرمان‌های دولت و ملت ایران است.
برای عبور از این آزمون خطیر، بدبینی به دشمنان، به‌ویژه دشمنان شناسنامه‌دار جمهوری اسلامی، از شروط اصلی است. بدبینی به دشمن به ما کمک می‌کند که فریب لبخند او را نخوریم. از شروط دیگر، شناخت دشمن و ابزارهای اعمال سلطۀ قدرت‌های استکباری است. شناخت دشمن و ابزارهای اعمال سلطۀ او، به ما کمک خواهد کرد که در دام واژگان فریبنده‌ای چون «جهانی‌شدن» و «جامعۀ جهانی» و «اقتصاد آزاد» و... که جزء مهم‌ترین ابزارهای به‌زیرکشیدن دولت‌ها در دنیای امروز هستند، نیفتیم.
اینجا، همان‌جایی است که اهالی فرهنگ تکلیفی تاریخی در روشنگری بر عهده دارند تا مشت دشمن را باز کنند و اجازه ندهند به مرزهای فرهنگی کشور نفوذ کند. در این میان، ناشران نیز با احساس این وظیفۀ مهم، به بصیرت‌افزایی و روشنگری می‌پردازند.
مجمع ناشران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهۀ فجر، ضمن دعوت مردم به سردادن بانگ الله‌اکبر در شامگاه 21بهمن و همچنین حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22بمهن‌ماه اعلام می‌کند که اهالی فرهنگ و نشر انقلاب اسلامی، به مأموریت خطیر و تاریخی خود را در مسیر تمدن درخشان اسلامی واقف‌اند و نقش بی‌بدیل خود را در ساختن آن بنای عظیم ایفا خواهند نمود؛ ان‌شاءالله.

94/11/21 - 18:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن