تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797774342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: با اعمال تدابیر حفاظتی راه را بر هر تهدیدی بسته‌ایم/ اقدام قاطع علیه سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین سازمان حفاظت اطلاعات سپاه:
با اعمال تدابیر حفاظتی راه را بر هر تهدیدی بسته‌ایم/ اقدام قاطع علیه سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل
سردار یعقوبی با تاکید بر اینکه با اعمال تدابیر حفاظتی راه را بر هرگونه تهدیدی بسته‌ایم، گفت: امروز بهتر از هر زمان دیگری در سایه راهبری و هدایت فرماندهی معظم کل قوا هماهنگی ،همسانی و همسویی میان جامعه اطلاعاتی کشور برقرار است.

خبرگزاری فارس: با اعمال تدابیر حفاظتی راه را بر هر تهدیدی بسته‌ایم/ اقدام قاطع علیه سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل



به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، دوران 8 ساله دفاع مقدس مملو از برگهای زرین و صفحات تاریخ سازی  است که هر یک می تواند درسها و تجارب ارزنده ای را برای ادامه مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به همراه داشته باشد که عملیات والفجر 8 به عنوان طولانی‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس تأثیرات شگرفی را در روند ادامه توفیقات رزمندگان در جنگ تحمیلی به همراه داشت. این عملیات مهم و حساس منجر به تغییر موازنه سیاسی، نظامی جنگ و غافلگیری قدرت‌های فرامنطقه‌ای حامی صدام و ارتجاع عرب و نیز ارتش بعث عراق در عرصه راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی شد. اشراف اطلاعاتی و تعیین کننده رزمندگان بر وضعیت دشمن در زمینه‌های مختلف و تأمین ضمانت‌های لازم در حفاظت اطلاعات را می توان از ویژگی‌های تعیین کننده در سرنوشت این عملیات دانست.
به مناسبت فرا رسیدن 20 بهمن ماه سالروز آغاز عملیات والفجر 8 سردار رحیم یعقوبی جانشین سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در گفت و گو با سپاه نیوز به تبیین فلسفه نامگذاری، جایگاه و نقش حفاظت اطلاعات و نیز ماموریتهای این سازمان پرداخت.
سردار یعقوبی از عملیات والفجر 8 به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس یاد کرد و با بیان اینکه رعایت حفاظت اطلاعات وجه برجسته این عملیات بود، گفت: در والفجر 8 اراده‌ای شکل گرفت که تمامی رزمندگان در همه سطوح متعهد به حفظ اطلاعات اعم از زمان، مکان، کیفیت و مختصات عملیات شدند که تحقق این مهم مستلزم یک فرایند و اقدام گسترده و وسیع حفاظتی با طراحی خاص بود ونتیجه این بود که در مدت 6 ماه آماده سازی منطقه عملیات هیچ قرینه ای به دست دشمن نرسید.
وی افزود: غافلگیری و تحفظ اطلاعات در بالاترین سطح ممکن درعملیات والفجر 8 محصول همدلی، هماهنگی و تعهد رزمندگان در حفظ اطلاعات و انجام وظیفه در راستای انجام طرح های حفاظتی پیش بینی شده بود.
جانشین سازمان حفاظت اطلاعات سپاه تصریح کرد: در عملیات والفجر 8 که صاحبنظران و کارشناسان نظامی دنیا از انجام آن با شگفتی یاد کردند، اوج بلوغ رزمندگان اسلام که توانستند در زیر چتر اطلاعاتی دشمن این اقدام برجسته را شکل دهند به نمایش در آمد؛ از این رو پیشنهاد شد که سالروز انجام عملیات والفجر 8 به روز حفاظت اطلاعات در سپاه نام بگیرد.
وی با اشاره به اهمیت ساختار و اصول حفاظتی اظهار داشت: ما به دلیل خصوصیت ناهمترازی در مواجهه با دشمن، ناگزیریم همواره از تحفظ اطلاعات سود جسته و نگذاریم دشمنان از توانمندیها و قابلیتهایمان مطلع شوند تا همیشه برگ برنده را در میدان تقابل در دست داشته باشیم.
یعقوبی از دوران دفاع مقدس به عنوان مقطعی تاریخ ساز نام برد و اظهار کرد: حفاظت اطلاعات از ابتدای جنگ در کنار فرماندهی به عنوان سیستم تامینی و صیانتی نیروهای مسلح حضور داشته و شاکله انجام ماموریتهای این سازمان نیز در گذر زمان شکل واقعی و تکامل یافته خود را پیدا کرد.
وی با یادآوری خیانتها و خباثتهای منافقین در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خود فروختگان این سازمان منحوس به دلیل تعهدی که به عراق داشتند اقداماتی را در جمع آوری اطلاعات مربوط به جبهه ها  انجام میدادند و ما باید راه را بر تلاش آنها می بستیم که تحقق این مهم مستلزم تلاشی فراگیر بود که از عقبه شروع و در منطقه عملیات استمرار پیدا می کرد.
یعقوبی در ادامه با تاکید بر اینکه حفاظت اطلاعات در سالهای دفاع مقدس همواره سعی در ایجاد مصونیت برای رزمندگان داشت، گفت: کسب تجارب ارزنده باعث گردید حفاظت اطلاعات در عملیات والفجر 8 علاوه بر تامین عقبه نیروهای خودی در موضع آفند و تهاجمی نیز یاریگر رزمندگان باشد.
وی حفاظت اطلاعات را جزء لاینفک نیروهای مسلح در تمام دنیا برشمرد و اظهار داشت: ما به اعتبار بهره مندی از فرهنگ غنی دینی و اسلامی از جهاتی متمایز از سایر نیروهای مسلح دنیا هستیم؛ تجارب عقلی و نقلی از صدر اسلام تاکنون به ما منتقل شده است و امروز با تلفیق این تجربیات گرانسنگ برایند کاملا موثری را در زمینه تدابیر حفاظتی بدست آورده ایم.
وی با بیان اینکه از منظر فرمانده معظم کل قوا، حفاظت اطلاعات چشم بینای نیروهای مسلح است گفت: معظم له حفاظت اطلاعات را به منزله نبض نیروهای مسلح دانسته اند و به تعبیر ایشان فرمانده کل با استفاده از سیستم حفاظت، نبض نیروهای مسلح را در اختیار داشته و قادر به رفع کاستی ها و اشکالات است.
یعقوبی افزود: ماموریت حفاظت اطلاعات به نوعی شبیه به کار طبیبی است که برای کشف یک ویروس آزار دهنده، هر از چند گاهی محیط را تحت آزمایش قرار داده و با ابزارهای مختلف به شناسایی ویروسهای ناشناخته می پردازد.
جانشین سازمان حفاظت اطلاعات سپاه سرویسهای اطلاعاتی امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را دشمنان قسم خورده و عوامل نفوذ و تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: اینها دشمن شماره یک ما بوده و حیات و مماتشان را در گرو مقابله با نظام ما می دانند، ما نیز بر این اساس برآورد و شناخت دقیقی از تهدیدات بدست آورده ایم و در راستای خنثی کردن عملیات اطلاعاتی این دو سرویس جهنمی اقدامات مقتضی و قاطع را بکار می گیریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش جامعه اطلاعاتی ایران را برخوردار از مدیریت یکپارچه و متکثر برشمرد و اظهار داشت: با وجود هم افزایی و تعاملات دستگاههای اطلاعاتی کشور، اطلاعات در چرخه ترسیم شده تبادل و با رعایت حوزه های عملیاتی شبیه یک روح مشترک و واحد ایفای نقش می کنند.
یعقوبی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه با اعمال تدابیر حفاظتی راه را بر هر گونه تهدیدی بسته ایم، گفت: امروز بهتر از هر زمان دیگری در سایه راهبری و هدایت فرماندهی معظم کل قوا هماهنگی ،همسانی و همسویی میان جامعه اطلاعاتی کشور برقرار بوده و یکپارچگی و تعامل سازنده بین اجزای مختلف سیستمهای اطلاعاتی وجود داردو با تبادل و انتقال اطلاعات مربوط به حوزه نیروهای مسلح، بهره منداز پشتیبانی‌های جامعه اطلاعاتی هستیم.

94/11/21 - 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن