تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796668773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات پیشنهاد جدید نوبخت برای تصویب بودجه ۹۵


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جزئیات پیشنهاد جدید نوبخت برای تصویب بودجه ۹۵
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ از پیشنهاد جدید دولت برای استفاده از تنخواه خزانه در فروردین بدون ارائه چنددوازدهم خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم، تلفیق سه شیفت از یکشنبه پس از ‌انتخابات آغاز به کار کند، و مجلس هم قبل از پایان فروردین بودجه را ابلاغ کند.
آفتاب : الیاس نادران درباره جزئیات جلسه امروز برخی اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 95 با نوبخت و معاونانش در ساختمان سازمان مدیریت گفت: به علت تأخیر در تقدیم لایحه بودجه و شرایط خاص این ایام برای حضور نمایندگان در حوزه انتخاباتی برای حل و فصل مسائل مردم بیم جدی وجود دارد که مجلس فرصت کافی برای رسیدگی به بودجه 95 را نداشته باشند و دولت ناچار باشد بودجه چند دوازدهم به مجلس ارائه دهد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: امروز در رایزنی ها برای کمک به دولت قرار شد تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا بتوان با جلسات فشرده مشترکی با مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات، دستگاه های اجرایی ذی ربط و دفاتر مربوطه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تا جایی که ممکن است از این فرصت پیش آمده استفاده کنیم تا از 9 اسفند ماه بتوانیم کار را به صورت جدی در کمیسیون تلفیق بودجه 95 به صورت سه شیفت تعقیب کنیم و فرصتی به وجود آید مجلس زودتر بودجه 95 را تصویب کند.

وی تصریح کرد: بحث شد که اگر تصویب بودجه در صحن به سال آینده بکشد، دولت با تمهیداتی که خودش در پایان سال 94 برای تمدید یک دوازهم و استفاده از تنخواه های در اختیار دارد، در پایان فرودین ماه 95 این فرصت فراهم شود که مجلس بودجه را به دولت ابلاغ کند.

رئیس کمیسیون تلفیق در پاسخ به این پرسش که یعنی یک دوازدهم تقریباً قطعی است اما نیازمند مصوبه مجلس نیست؟ گفت: تا قبل از پایان فروردین ماه 95 اگر بتوانیم بودجه 95 را به دولت ابلاغ کنیم، دولت با ابزارهایی که در اختیار دارد می تواند هزینه هایی غیر از حقوق و دستمزد را از محل تنخواه تأمین کند و حقوق و دستمزد را به مصوبه مجلس و ابلاغ قانون موکول نماید.

 نادران با تاکید بر اینکه بودجه این طرف سال به دولت ابلاغ نخواهد شد، افزود: دو هفته حداقل زمانی است که آیین نامه داخلی مجلس برای بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق تعیین کرده که تا یک ماه قابل تمدید است. البته تقریباً در سال های اخیر  سالی نبوده  که کمیسیون تلفیق ظرف دو هفته توانسته باشد اقدام به تصویب بودجه کند.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 95 اضافه کرد: ما توقع داریم اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 95 از یک شنبه بعد از انتخابات 7 اسفند در کمیسیون شرکت کنند و با کاهش حاشیه های مختلفی که ممکن است در بحث ها به وجود آید و موافقت هیأت رئیسه مجلس، به صورت سه شیفت در هفته اول و دوم بعد از انتخابات  مجلس، بودجه را به صحن تقدیم کنیم، تا از هفته چهارم صحن علنی بحث بودجه را آغاز کند و اگر ممکن باشد با ادامه رسیدگی پس از تعطیلات نوروز، قبل از پایان فرودین ماه 95 بودجه به دولت ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: اگر قبل از فروردین ماه 95 بودجه به دولت ابلاغ شود و دولت از ظرفیت‌های قانونی و اختیارت خود برای ادامه دادن بودجه 94 تا قبل از پایان فرودین ماه 95 که دستگاههای اجرایی با کمبود بودجه در اداره کشور نباشند، استفاده کند، این فرصت فراهم هست که ما بودجه 95 را بدون چند دوازدهم بتوانیم به دولت ابلاغ کنیم.

نادران با اشاره به اینکه این پیشنهاد از طرف دولت مطرح شده است، گفت: تمام تلاش ما این است که با هماهنگی اعضای کمیسیون تلفیق این پیشنهاد دولت عملیاتی شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای فروردین ماه 95 غیر از حقوق و دستمزد، بقیه هزینه های دولت با موافقت خزانه از محل تنخواه قابل تامین است، ولی حقوق و دستمزد فروردین 95 موکول به تصویب و ابلاغ قانون بودجه قبل از پایان فروردین است تا به مشکل نخورد.








تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن