تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796922336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مشهد: ورود افراد زاویه‌دار با رهبری به مجلس زمان آغاز «جاسوس‌سازی» دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امام جمعه مشهد: ورود افراد زاویه‌دار با رهبری به مجلس زمان آغاز «جاسوس‌سازی» دشمن است
امام جمعه مشهد با بیان اینکه اختلاف ما با دنیای غرب و سکولار اختلاف در اصل و مبنا است، گفت: اگر کسی که با رهبری زاویه دارد، وارد مجلس شود، نیروی گزینش شده دشمن در مجلس خواهد بود که آن زمان، زمان آغاز «جاسوس‌سازی» دشمن است.
آفتاب : به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد علم الهدی عصر امروز در همایش پیشکسوتان زن انقلابی که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: مسئله‌ای که امروز در دنیا، ما به عنوان بخشی از حقوق بشری با آن مواجه هستیم و برای آن در ستیز با اندیشه‌های مادی و سکولار جامعه جهانی قرار گرفته‌ایم در نوع شناخت شخصیت زن و تامین حقوق خواهران در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های اجتماعی است.

خطیب جمعه مشهد افزود: دشمنان اسلام سعی می‌کنند که در بینش‌های دینی موقعیت زن را از یک حق و حد انسانی تنزل بدهند.

وی بیان کرد: بینش‌های مدرنسیم و لیبرالسیم نسبت به انسان تفکری دارند که در این صورت انسان نوعی از حیوانات است به طوری که تمام موقعیت‌های وجودی عرصه زندگی انسان را در حد یک جانور تنزل می‌دهند، لذا باید گفت انحرافات تربیتی متاسفانه در جامعه ما به صورت کورکورانه از قبل وجود دارد و دستگاه‌های تربیتی و رسانه‌ای ما هم به آن دامن می‌زند که مصداقش مجسم کردن زندگی انسانی در شکل و قالب حرکت‌های حیوانی است.

آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد از برخی برنامه‌های تلویزیونی، تاکید کرد: اینکه در برنامه‌های کودک انسان‌ها را در شکل حیوانات می‌بینیم نشان از یک انحراف شدید و وقیح تربیتی بر حسب بینش مدرنیسم و مدرنیته دارد که باید گفت بر اساس همین بینش حقوق و حدود زن هم ارزیابی می‌شود و با این رویکرد در زندگی حیوان آزادی در خوردن، آشامیدن، لذت بردن و اجرای نفسانیات وجود دارد که این تفکر می‌گوید این مباحث باید در زندگانی انسان پیاده شود و لذا شما مشاهده می‌کنید مجموعه مکاتب مادی سکولار و مدرنیسم در حوزه‌های ارتباط، اقتصاد، سیاست و اخلاق با همین شکل بنیان گذاشته شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در جوامع سکولار مسئله پوشش و حجاب برای زن یک اصل کاملا غیر انسانی تلقی می‌شود لذا اگر یک مکتب به زن بگوید تو دارای محدودیت هستی و نباید زیبایی‌ها و جاذبه‌های خودت را در معرض نمایش بگذاری آنگاه آن مکتب ضد حقوق و حدود بشر از دیدگاه جریانی می‌شود که انسان را حیوانی از حیوانات می‌داند.

وی خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: اختلاف ما با دنیای غرب و سکولار اختلاف در عمل نیست بلکه در اصل و مبناست، آنچه امروز باید به دختران اندیشمند کشور در عرصه ارتباطات اجتماعی و توسعه یافته امروز منتقل کنیم، یک واقعیت از نظر فرهنگ دینی است.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: اختلاف ما با غرب به نوع نگاه به انسان است لذا اگر وقتی گفته می‌شود بانوان ما باید حجاب خود را در عرصه‌های مختلف حفظ کنند، بیان می‌شود که آن فرد افراطی متحجر است که نمی‌خواهد زن آزاد باشد.

وی با بیان اینکه بی‌بند و باری زن ‌یا حجاب مرتبط با مبنای فکری آن فرد است، ادامه داد: تفکری وجود دارد که می‌گوید انسان همچون حیوانات است اما در مقابل نگاهی وجود دارد که می‌گوید انسان خلیفه‌الله و یک فرمانده در عرصه وجود است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر انسان را از دید حاکمیت مخلوق خدا نگاه کنیم، توده‌ای از ظرفیت و استعداد انسانی و روحانی است، این انسان سازنده موجودی در رأس هستی به عنوان اشرف مخلوقات است لذا این استعداد او برای تامین لذت نیست بلکه سرمایه‌ای است که با حیوان قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه بازار فرهنگ کشور باید برای تهاجم صورت گرفته آماده شود، اظهار کرد: تفاوت یک خانم باحجاب با زنی بدحجاب لاابالی در مبنای فکری است چراکه نگاه اول بر مبنای نگاه انسانی است و نگاه دوم، انسان را همتراز حیوان می‌بیند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به حماسه 22 بهمن بیان کرد: مسئله انتخابات حماسه دومی است که در کنار حماسه 22 بهمن معنا پیدا می‌کند، حماسه 22 بهمن امسال، یک مانور شعاری در بعد حضور در صحنه نظام است اما مانور ما در انتخابات، یک مانور عملی است لذا حداکثر فعالیت شما باید در توسعه مشارکت انتخابات باشد.

وی به وجود خطر نفوذ در جریان انتخابات امسال اشاره و اظهار کرد: از آنجا که خطر نفوذ دشمن در مجلس وجود دارد باید مراقب بود افرادی که با رهبری زاویه دارند به مجلس راه پیدا نکنند.

خطیب جمعه مشهد در پایان عنوان کرد: اگر کسی که با رهبری زاویه دارد، وارد مجلس شود، نیروی گزینش شده دشمن در مجلس شورای اسلامی خواهد بود که آن زمان، زمان آغاز «جاسوس‌سازی» دشمن است.








تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن