تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796337508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر هیئت بازرسی انتخابات کرمانشاه: فرایند انتخابات در کرمانشاه توسط 1600 بازرس رصد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دبیر هیئت بازرسی انتخابات کرمانشاه: فرایند انتخابات در کرمانشاه توسط 1600 بازرس رصد می‌شود استان‌ها > کرمانشاه - فارس نوشت: دبیر هیئت بازرسی انتخابات کرمانشاه از رصد فرایند انتخابات در استان توسط یک‌هزار و 600 بازرس خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی انتخابات گفت: فرآیند اخذ رأی در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال در استان کرمانشاه توسط یک‌هزار و 514 صندوق انجام می‌گیرد. وی با بیان اینکه در کنار هر شعبه اخذ رأی یک بازرس قرار خواهد داشت، اطهار کرد: به ازای هر 20 بازرس نیز یک سربازرس انتخاب می‌شود و در شهرستان‌های هیئت‌های بازرسی تشکیل و یک هیئت استانی نیز بر این فرآیند نظارت دارد. دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: شبکه بازرسی استان نیز در بازه زمانی اعلام شده از سوی وزارت کشور در 14 شهرستان تشکیل شده است و یک‌هزار و 600 بازرس در سامانه مربوطه ثبت‌نام شده‌اند. عزیزی ادامه داد: در راستای امر آموزش بازرسان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم و در سفرهای شهرستانی در فرمانداری‌ها جلساتی با حضور بازرسان و سربازرسان تشکیل داده و موارد لازم مطرح شده است. وی با تصریح اینکه در حال حاضر در بحث بازرسی مشکلی برای هیئت‌های بازرسی استان وجود ندارد، افزود: این موضوع به خاطر این است که اهمیت ویژه‌ای برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی قائل بودیم تا مر قانون در این زمینه اجرا شود. دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه به فعالیت بازرسان در زمان انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: بازرسان از طریق پیامک مستقیماً با وزارت کشور در ارتباط هستند و با ارسال کد تخلفات در پنج مرحله در مورد صحت یا عدم صحت موارد مورد نظر اظهارنظر می‌کنند. عزیزی با بیان اینکه سامانه مذکور در اختیار بازرسان و سربازرسان قرار دارد که فرآیند بازرسی را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: با این ارتباط وزارت کشور در جریان کوچکترین اتفاقات رخ داده در محل صندوق‌های اخذ رأی قرار می‌گیرد. وی یادآور شد: مردم نیز می‌توانند در صورت مطلع شدن از تخلفات شکل گرفته توسط کاندیداها موارد را به دو شکل از طریق سامانه شبانه‌روزی سامد 111 و یا از طریق سایت www.ksh-bazresi.ir با مسئولان بازرسی استان در میان بگذارند. دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی انتخابات مذکور بیان داشت: در این کارگاه که با حضور اعضای هیئت‌های بازرسی استان و در ارتباط مستقیم از طریق ویدئوکنفرانس با وزارت کشور برگزار می‌شود مفاد قانونی و موضوعات مربوط به سامانه سهبا مورد بررسی قرار می‌گیرد. عزیزی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه آموزشی توجیهی دیگر برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره از انتخابات وزارت کشور تصمیم گرفت که به صورت مانیتورینگ فعل و انفعالات صورت گرفته در هر شعبه را رصد کند. وی هدف از راه‌اندازی سامانه هوشمند بازرسی انتخابات را تحقق حسن اجرای انتخابات عنوان کرد و افزود: سامانه سهبا به منظور ارتباط نظام‌مند هر یک از ارکان فوق و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع با ارائه گزارش‌های لحظه‌ای در ستاد وزارت کشور ایجاد شده به نحوی که امکان ارتباط برخط تمامی ارکان مذکور با یکدیگر حسب طبقه‌بندی ابلاغی میسر شود. این مسئول حصول اطمینان از انجام صحیح و به موقع وظایف قانونی، شناسایی و معرفی سربازرسان و کنترل جریان انتخابات در سطح شهرستان‌ها را از وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات برشمرد.  

کلید واژه ها: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان - انتخابات مجلس دهم - استان کرمانشاه -




سه شنبه 20 بهمن 1394 - 12:58:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب