تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797703011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از این پس تهمت ها در همه جا به ما سرازیر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هادی خامنه ای: از این پس تهمت ها در همه جا به ما سرازیر می شود دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: اصلاح طلبان در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن ساعت 22:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حجت الاسلام والمسلمین هادی خامنه ای در همایش حزب اعتماد ملی گفت: ما در آستانه یک انتخابات مهم قرار داریم و اکثریت قاطع ملت باید رونق بخش این انتخابات باشند.
وی افزود: البته مردم از ارائه افراد درجه یک مورد نظرشان محروم شده اند ولی همه به دلیل وابستگی به انقلاب و شرایط جهانی باید در انتخابات شرکت کنیم و هر چه شرایط انتخابات مطابق با موازین عدالت باشد بهتر نتیجه می دهد.
وی با تاکید بر رعایت عدالت، اخلاق و آزادی در انتخابات، گفت: اخلاق ، امروز در غربت به سر می برد؛ منظور از اخلاق این است که انسان ها حق یکدیگر را رعایت کنند آبروی هم را نریزند و همه موازین یک رابطه عادلانه را رعایت کنند.
هادی خامنه ای برخی را زبان دراز عنوان کرد و در باره آنها گفت که این افراد مطبوعات کشور را در دست دارند و این مساله (رعایت موازین) را رعایت نمی کنند.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: عدالت باید همواره مبنای کار ما قرار گیرد. عدالت می تواند مورد سوءاستفاده قرار گیرد. متاسفانه احساس می کنم ما امروز با این شرایط فاصله داریم و عدالت رعایت نمی شود.
وی افزود: ما در این شرایط باید به حقوق اساسی و شهروندی تاکید کنیم اگر اینها به صورت گفتمان رایج مطرح شود عده ای جرات نمی کنند با نادیده گرفتن آن، حق مسلم مردم را بگیرند.
هادی خامنه ای خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات باید راجع به حقوق شهروندی و اساسی با مردم صحبت شود تا آنها آموزش های لازم را ببینند تا بدانند در پای صندوق های رای می خواهند به که رای دهند.
وی افزود: درست است که ما را از بسیاری از کاندیداهای درجه یک محروم کرده اند ولی با حرکات شایسته آگاهانه خود نباید اجازه دهیم افراد ناشایست که به هیچ یک از عناوین انقلاب پایبند نیستند وارد مجلس شوند.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با تاکید بر اینکه گفتمان عدالت همواره باید مورد تاکید قرار گیرد، اضافه کرد: یکی از حقوق اساسی که سال ها در جامعه مورد بی توجهی قرار گرفته است فرصت های بزرگی است که انسانی های بزرگ می توانستند با آن به مردم خدمت کنند ولی این فرصت ها در خدمت افراد نالایق قرار داده شد؛ یعنی به نحوی کارهای بزرگ به افراد کوچک سپرده شد.
هادی خامنه ای گفت: ما برای اولین بار در دولت فعلی تجربه کرده ایم که کار سیاست خارجی به افرادی سپرده شد که بعد از سال ها توانستند نتایج خوبی را بگیرند اگرچه هنوز نتایج آن ممکن است ظاهر نشده باشد ولی ما آثار مثبت آن را در جامعه جهانی می بینیم.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام افزود: در جامعه ای که هنرمندان، دانشمندان و علما گرفتار سلایق افراد نادان باشند کار به جایی نمی رسد.
وی با تاکید بر اینکه آزادی لازمه اندیشه، تفکر و عقل است گفت: آزادی چیزی است که خداوند به بشر داده است و لازمه داشتن اندیشه، عقل و تفکر است که مسئولان امر باید آن را در نظر بگیرند.
هادی خامنه ای گفت: ما از این پس شاهد خواهیم بود تهمت ها در همه جا به ما سرازیر می شود ولی ما از دوستانمان می خواهیم در همه جای کشور از دوره تبلیغات استفاده کنند و گفتمان حداکثری را ارائه کنند و البته حرف حق را بزنند.
وی با تاکید بر اینکه باید مجموعه های حزبی را تقویت کنیم، گفت: باید سطح آموزش را بالا ببریم و کار فرهنگی، سطح دانش باید بهبود اساسی داشته باشد و اگر مردم آگاهی لازم را داشته باشند یکسری از خطاها انجام نمی گیرد.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با تاکید بر اینکه باید از گذشته عبرت بگیریم و آن را آسیب شناسی کنیم اظهار کرد: ما باید به تشکل ها بیشتر اهمیت دهیم.
وی گفت: آنچه امروز برای ما پیش می آید نتیجه کار و تلاش مخالفین ما در دهه های گذشته است. مخالفین ما در جهت فریب مردم و مسائل تحجرآمیز گام برداشته اند و امروز مراکز قدرت را در اختیار دارند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن