تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797904480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج بسته الحاقی ارزشمند بازی های PS4


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: پنج بسته الحاقی ( DLC ) ارزشمند بازی های PS4 "به قلم Neil Bolt از PlayStation Universe" تا کنون، مطالب زیادی پیرامون ویژگی های منفی «بسته های الحاقی» (DLC) نوشته شده است؛ مقالاتی درباره‌ی کوتاه بودن «اشتراک محتویات» (Season Pass) ، لباس هایی گران قیمت و هزاران دلار/پوند/یورو که به شیوه های مختلف، از جیب بازیکنان گرفته می شود! درحالی که صحبت های زیادی پیرامون ترفندهای کثیف برخی از کمپانی ها شنیده می شود (که کاملا هم درست هستند) باید توجه داشته باشید که همچنان بسته های الحاقی ارزشمندی هم وجود دارند که ارزش هزینه کردن را داشته باشند. در این مقاله، قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

GTA Online از مشکلات زمان لانچ (انتشار) می گذریم، هرچند که با عملکرد شرکت راکستار طی این چند سال، کاملا فراموش شدنی هستند. کمپانی Rockstar North ، یک کوه عظیم از محتوای ارزشمند را روانه‌ی GTA Online نمود که همگی رایگان هستند؛ از جمله مراحل Heists . هر یک از آپدیت های GTA Online ، مجموعه‌ی جدیدی از حالت ها (مد ها) ، وسایل نقلیه، اسلحه ها، ظاهر شخصیت ها و یا حتی قابلیت های جالبی مثل ویرایشگر نقشه و ویدیو (Map Editor & Video Editor) را به ارمغان آورد.

The Witcher III: Wild Hunt وقتی صحبت از The Witcher 3 می شود، ذهنمان به سمت صفات مثبت می روند؛ کلماتی که به شنیدن آن ها، پیرامون دنیایِ عظیمِ شاهکارِ نسلِ هشتمیِ کمپانیِ CD Projekt RED ، عادت کرده ایم! یکی از بزرگترین ویژگی های مثبت این بازی، سخاوتمندی سازندگان در انتشار محتوای اضافه بود. حکایت CD Projekt RED همانند والامرتبه ای است که سایر سازندگان، برای رسیدن به چنین درجه ای، باید تلاش کنند.

Dying Light قبل از انتشار Dying Light ، کمپانی Techland چند بازی دیگر هم با مفاهیم بزرگ و جاه طلبانه ساخته بود هرچند که از نظر فنی، ضعف های زیادی داشتند. ولی در پایان، عنوان Dying Light نتیجه‌ی تلاش ها و فراز و نشیب های این سازنده‌ی لهستانی است؛ به ویژه با عملکردی مثبتی که در زمینه‌ی محتوای اضافه داشت. درحالی که مراحل اضافه و حالت (مد) Horde برای هزینه‌ی پرداخت شده، کاملا معقولانه بودند، مجموعه‌ی جداگانه ای از بسته های الحاقی، حساب Techland را از سایر سازندگان جدا نمود. در مرحله‌ی اول، مد Be A Zombie که بخشی از مزایای پیش خرید کنندگان بود، جهت عذرخواهی بابت تاخیر در انتشار نسخه فیزیکی، برای همه رایگان شد. سپس در راستای مسابقاتی که در توییتر انجام شد، بسته های الحاقی بیشتری به صورت رایگان در دسترس قرار گرفتند. در نهایت می رسیم به گل سرسبد : افزونه‌ی The Following که تقریبا به بزرگی بازی اصلی بود و دارندگان Season Pass آن را به صورت رایگان دریافت کردند. داخل این بسته، حتی یک پچ هم برای بهبود و تقویت گرافیک بازی وجود داشت.

DriveClub همانند GTA Online ، بازی DriveClub هم از لانچ (انتشار) ضعیف رنج برد. از جمله مشکلاتی که گرینبان گیر این بازی شدند، می توان به فقدان ویژگی های کلیدی، سرورهای ضعیف و به طوری کلی، کیفیت شکست خورده‌ی بازی، اشاره کرد. اما تحول مثبت آن، بسیار چشمگیر بود. آپدیت های «وعده داده شده» رسیدند، سرورها تعمیر شدند و از همه مهم تر (با توجه به موضوع مقاله) بسته های الحاقی منتشر شدند؛ DLC ـهایی که از کیفیت و ارزش خوبی برخوردار بودند. سپس مجموعه‌ی جدیدی از موسیقی ها، اتوموبیل ها و افزونه ای که موتورها را وارد بازی کرد، منتشر شدند. به قول معروف، «دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره» در پایان، جدیدترین بازی Evolutions Studios به یکی از برترین عناوین انحصاری PS4 تبدیل گردید.

Dragon Age: Inquisition قبول؛ جدیدترین عنوان نقش آفرینی BioWare ، در سایه‌ی The Witcher 3 ناپیداست اما همچنان یک بازی معقول و مناسب به شمار می رود. جدا از محتویاتی که در بخش مالتی پلیر، به صورت رایگان به بازیکنان اهدا شد، کمپانی BioWare ، با عرضه‌ی سه بسته الحاقی ارزشمند که هر کدام دارای مقدار قابل توجهی از مناطق جدید، مراحل جدید و همچنین موجودات و شخصیت های اضافه بود، شهرت خود را حفظ نمود. شما هم چندتا از بسته های الحاقی ارزشمند را که حضور ذهن دارید، نام ببرید. مترجم: متین نصیری






19 بهمن 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن