تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797611911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرس های گریزلی و پرسپولیس و استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خرس های گریزلی و پرسپولیس و استقلال
پرسپولیس روز گذشته در یک دیدار حساس باز هم پیروزی را را در دقایق آخر از دست داد و به تساوی 2-2 رسید. نگه داشتن بازی برده گاهی از نگه داشتن قزل آلا در دست دشوارتر است.
عصرایران؛ احسان محمدی – خرس های گریزلی وقتی می خواهند ماهی های قزل آلا را شکار کنند، آنها را به طرف آب های کمی عمق می رانند تا نتوانند با سرعت شنا کنند یا با کف دست به خشکی پرتابشان می کنند. گریزلی ها علیرغم داشتن پنجه های قوی هیچوقت سعی نمی کنند ماهی ها را توی دست هایشان نگه دارند.

پرسپولیس روز گذشته در یک دیدار حساس باز هم پیروزی را را در دقایق آخر از دست داد و به تساوی 2-2 رسید. نگه داشتن بازی برده گاهی از نگه داشتن قزل آلا در دست دشوارتر است.

آنها ذوب آهن را به قسمت کم عمق بردند و در حالیکه می توانستند با یک پنالتی سرنوشت ساز به خشکی پرتاب کنند، سعی کردند مثل حریف را توی دست شان بگیرند و با بازیگوشی وقت شان را هدر بدهند اما قزل آلای ذوب آهن به رودخانه لغزید و حالا هواداران و بازیکنان این تیم فرصت های هدر داده شده، بخت های مسلم گلزنی و لحظه هایی که از روی شکم سیری بازی کردند را مرور می کنند و افسوس می خورند.

فوتبال مثل زندگی «نقطه عطف» دارد. لحظات کلیدی و سرنوشت سازی که مسیر را عوض می کنند. مثل قبول شدن در کنکور یا رفتن به سربازی، مثل ازدواج کردن پس از عاشقی یا در نتیجه سفارش اطرافیان. مثل سرمایه گذاری هوشمندانه در بازار یا هدر دادن سرمایه در پی خوشگذرانی. نقطه عطف بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را برانکو بهتر از بازیکنانش فهمید.

لحظه ای که کمال کامیابی نیا دو موقعیت گل پیاپی (ضربه پنالتی و ریباند) را سرخوشانه هدر داد، دوربین تلویزیونی مرد موقر کراوات را نشان می دهد که برخلاف همیشه خشمگین بود و با تمام وجود افسوس می خورد. دقیقه ای بعد آنها به سختی تنبیه شدند. یک پنالتی به حریف دادند و گل خوردند.

کارل گوستاو یونگ می نویسد:« آنان که از اتفاقات تلخ زندگی خود چیزی نمی آموزند، وجدان هستی را مجبور می کنند تا آن اتفاقات را تا آنجا که نیاز باشد تکرار کند تا فرد آن چیزی را که آن اتفاقات ناگوار می خواهند آموزش دهند، یاد بگیرد.آنچه که انکار می کنید، شما را شکست می دهد؛ آنچه که قبول می کنید شما را تغییر می دهد».

 پرسپولیس مثل بازی های گذشته بد گل خورد، پنالتی هدر داد، موقعیت ها را به سادگی به دست باد سپرد و اتفاقات دوباره برایش تکرار شد چون از گذشته اش چیزی نیاموخت. یا دستکم هنوز به اندازه کافی نیاموخته است.
 
بعد از شکست و ناکامی مدعیان انتظار می رفت استقلال از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بکند و مثل دونده ای که در چند متر آخر خود را از سایرین جدا می کند به سمت جلو پیش برود اما آنها هم در خانه با تساوی 1-1 ناکام ماندند.

پیش از بازی سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز که مدیران این باشگاه وفادارانه او را نگهداشتند گفت:« استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ما در واقع با چوب‌دستی به جنگ تانک آمده‌ایم». جمله ای که یادآور شاغلام پیروانی بود. او بعد از شکست 5-1 فجر مقابل پرسپولیس تهران گفته بود:« جلوی پرسپولیس مث تفنگ بادی بودیم مقابل ژـ3».

فوتبال اما همیشه بخت را به « تانک» سوارها نمی دهد. استقلال اهواز در شبی که حریف تهرانی اش نمایش ناامید کننده ای داشت، می توانست حتی فاتح سه امتیاز هم باشد. سه امتیازی که انگار بازیکنان و سرمربی این تیم از قبل آن را به حساب خودشان واریز کرده بودند.

پیروزی استقلال تا پیش از سوت آغاز دیدار آنقدر مسجل به نظر می رسید که تماشاگران استقلال در ورزشگاه سرود قهرمانی می خواندند. بخشی از همان تماشاگران در دقایق پایانی از بازی مایوس کننده تیم شان آنچنان به خشم آمدند که حریف اهوازی را تشویق کردند!

پرسپولیس و استقلال اگر می خواهند قهرمان لیگ شوند باید در لحظه های حساس فاصله شان را با رقبا زیاد کنند. آنها با دستکم گرفتن حریفان و بازی سرمستانه تنها به رقیبان شان کمک می کنند که با آسودگی و چراغ خاموش به سمت جام قهرمانی پیش بروند. مثل نفت تهران و تراکتورسازی تبریز که سال گذشته جاده قهرمانی را برای سپاهانی های باهوش آسفالت کرد.





تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - 08 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن