تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796684272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فـال روزانـه - Daily Omen


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: فال روزانه اختصاصی برترین ها
فـال روزانـه - Daily Omen



فـال روزانـه - Daily Omen





فال روزانه دوشنبه 19 بهمن 1394




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 19 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!امسال از آن سالهایی که نتیجه تلاش های اخیرتان را خواهید گرفت. شما فردی هستید که برای رابطه عاطفی خود اهمیت زیادی قائلید و شریک زندگی تان را در اولویت قرار می دهید، به زودی به آنچه شایسته آن هستید، خواهید رسید. حتی اگر به آنچه تا به حال می خواسته، نرسیدید، ناراحت نشوید. هنوز برای تلاش کردن زمان است پس تصمیم نهایی خود را بگیرید، سپس روی آن تمرکز کنید و تمام تلاش تان را به کار گیرید و ببینید که چه اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. سعی کنید زمان تان را بیشتر با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک تر هستند، بگذرانید. آینده دست شماست، از همین حالا آن را آنگونه که آرزو دارید، بسازید.




فـال روزانـه - Daily Omen



امروز به طور اتفاقی فردی را ملاقات خواهید کرد که به کمک و حمایت شما احتیاج دارد. حتی اگر کارهای زیای بر سرتان ریخته یا حتی لیست بلند بالایی برای خرید دارید، سخت نگیرید و سعی کنید دوستان تان را در اولویت بگذارید. کارهای نیمه تمام شما در نخواهند رفت اما دوستان تان همین حالا به کمک شما احتیاج دارد پس بی هیچ نگرانی کارهایتان را به تعویق بیاندازید. درهای قلب تان را باز بگذارید و هر کاری که از دست تان بر می آید انجام دهید. ورزش را نیز در برنامه زندگی تان از یاد نبرید.



فـال روزانـه - Daily Omen


اگر برای زندگی خود برنامه ریزی کرده اید، بهتر است آن را با اعضای خانواده تان در میان بگذارید و با آنها مشورت کنید. اما اگر تنها هستید، از آنجا که روند زندگی شما تاثیر چندانی بر زندگی دیگران نخواهد داشت، مشورت ضروری نیست اما خالی از فایده هم نخواهد بود. اگر احساس می کنید که شما و شریک زندگی تان به استراحت احتیاج دارید، حال زمان خوبی است تا کمی به شیوه زندگی تان تغییراتی بدهید. یک مسافرت دو نفره می تواند هیجان لازم را به زندگی تان باز گرداند. اگر هم مجرد هستید با شرکت در کلاس های ورزشی پیشنهادهای خوبی به شما خواهند شد.



فـال روزانـه - Daily Omen


اگر چیزی شما را ناراحت کرده است، بهتر است در مورد آن با مادر یا فرد پخته و باتجربه ای که با او احساس راحتی می کنید، صحبت کنید. مهم نیست که در چه مقام و موقعیتی قرار دارید، همه ما گاهی به حمایت اطرافیانمان محتاجیم و باید خودمان را از دردودل خالی کنیم. فقط یادتان باشد که پس از آرام شدن از آنها تشکر و قدردانی کنید. یک میهمانی بگیرید و دوستانی را که مدت هاست ندیده اید، دعوت کنید. اگر چه وقت عشق و عاشقی نیست اما می توانید هیجان زیادی را تجربه کنید که بر روحیه تان تاثیرگذار خواهد بود..




فـال روزانـه - Daily Omen



مراقب باشید که در دام افسردگی نیافتید و مدام خودتان را برای اتفاقات بد یا آنچه می خواهید بدست آورید اما موفق نمی شوید، سرزنش نکنید. از گفتن جمله «من بدبختم» هم خودداری کنید. ما نمی توانیم همیشه بر اطرافمان کنترل داشته باشیم بلکه گاهی مجبوریم آن را تحمل کنیم. در این شرایط کافی ست آرامش خود را حفظ و سعی کنید شرایط بهتری برای خود فراهم  کنید. امروز فردی را ملاقات می کنید که در نگاه اول شما را گرفتار می کند. خودتان را برای یک مکالمه پر از هیجان آماده کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز کمی برای خودتان وقت بگذارید. افکار زیادی در سر شماست. از کار گرفته تا فلسفه و روابط عاشقانه، که اگر به آنها در تنهایی خود نظم ندهید، ممکن است به سمت تان هجوم آورند و گیج تان کنند. پس برای امروزتان از همین حالا برنامه ریزی کنید. سعی کنید زمان زیادی را بیرون از خانه بگذرانید و به دعوت دوستان تان پاسخ مثبت دهید. اگر به میهمانی دعوت نشدید، خودتان این شرایط را فراهم کنید. امروز مردم روحیه خوبی دارند و شما می توانید ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید و به مقدار زیاد خوش بگذرانید.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز زمان خوبی برای خلق کردن است. شما فرد تک بعدی نیستید. اگر چه به ورزش علاقه دارید و برای فعالیت های گروهی تان برنامه ریزی می کنید اما از کارهای هنری نیز غافل نمی شوید. اگر ایده ای در سر دارید، همین امروز قدم اول را برای اجرای آن بردارید زیرا خلاقیت در چنین روزی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. برای خودتان وقت بگذارید و کارهایی را که به آنها علاقه دارید مانند کاردستی،  شیرینی پزی، باغبانی و... انجام دهید. به زودی یک پیشنهاد عاشقانه خوبی به شما خواهد شد که سورپرایزتان می کند.


 
فـال روزانـه - Daily Omen




امروز کمی از وقت تان را آزاد کنید و برای دوستی که از او مدت هاست دورید، نامه یا ایملی بنویسید. این کار نه تنها او بلکه شما را نیز سر شوق می آورد، به خصوص اگر دوست تان انتظار همچین اتفاقی را نداشته باشد. حتی می توانید به جز نامه برای او هدیه ای مانند شمع، کارت پستال، عکس، شکلات و غیره بفرستید. حتی یک هدیه کوچک هم روز دوست تان را خواهد ساخت و روحیه او را تغییر خواهد داد. امروز جذابیت شما به قدری زیاد شده که قادرید دل هر کسی را به دست آورید پس بهترین زمان برای قرارهای عاشقانه است.



فـال روزانـه - Daily Omen


زمان خوبی است تا ایده هایی را که در سر دارید، عملی کنید. حتی اگر صاحب فرزندی هستید می توانید از آنها نیز کمک بگیرید. آنها می توانند ایده های جالبی را به شما پیشنهاد دهند طوری از آنهمه خلاقیت آنها تعجب کنید. اگر به فکر درست کردن کاردستی هستید اما مواد اولیه را ندارید، از بطری های قدیمی، روبان یا کاموا استفاده کنید و با کمی خلاقیت زیباترین اثر هنری را بسازید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، انتظار یک مکالمه را رمانتیک نداشته باشید اما به زودی همه چیز همانطور که می خواهید، پیش خواهد رفت.



فـال روزانـه - Daily Omen




اگر احساس تنهایی می کنید، به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید و از آن انرژی بگیرید. قدرت موسیقی را نادیده نگیرید زیرا می تواند به اندازه صحبت های دیگران بر شما تاثیرگذار باشد، شما را با لایه های درونی و عمیق تری از خودتان آشنا کند و به کمک ریتم و هارمونی شما را به آرامش برساند. پس اگر می خواهید هر چه زودتر با روحیه ای شاد روزتان را آغاز کنید، در گوش کردن به یک موسیقی خوب، درنگ نکنید. زمان خوبی برای قرار ملاقات به خصوص در زمینه کاری است. سعی کنید تا جایی که می توانید خودتان را نشان دهید.


فـال روزانـه - Daily Omen


به ندای درون تان گوش دهید و برای راهی که می خواهید بروید، از آن کمک بگیرید. فکر می کنید که در جمع های دوستانه کسی به ایده و نظرات شما اهمیت لازم را نمی دهد و از این بابت دلگیر هستید. برای رفع این وضعیت بهتر است حرف های خود را با صدای بلندتری بیان و هر گونه که دوست دارید رفتار کنید، حتی اگر برای دیگران عجیب و غریب باشد. اگر به میهمانی دعوت شده اید، آن را رد یا کنسل نکنید زیرا اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. در محیط کار سعی کنید کمی فعال تر باشید، شما توانایی های زیادی دارید و اگر آنها را به خوبی نشان دهید، به آن مقامی که شایسته اش هستید، خواهید رسید.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز سرتان به شدت شلوغ است و تصمیم گرفته اید کارهای نیمه تمام تان را به پایان برسانید. پس از اتمام آنها فضا برای کارهای جدید بیشتری باز خواهد شد. از این روز خوبی که در پیش دارید، نهایت استفاده را بکنید و در کنار کار، خوشگذرانی را نیز از یاد نبرید. شریک زندگی تان بر سر موضوعی با شما اختلاف نظر دارد، بهتر است صحبت درباره آن را به روز دیگری موکول کنید. قبل از هر گونه تصمیم گیری، صحبت های طرف مقابل تان را به خوبی بشنوید، سپس خودتان را جای او بگذارید و با منطق و عقل پیش بروید.



فـال روزانـه - Daily Omen


بهتر است امروز کارهایتان را کنار بگذارید و فقط استراحت کنید. حتی اگر کارهای مهم نیمه تمامی دارید برای یک روز هم که شده نگران آنها نباشید و سعی کنید تنها به خود و سلامتی تان اهمیت دهید. پس از خوردن ناهار، یک چرت کوچک بزنید و برای شما هم غذا از بیرون سفارش دهید یا با دوستان تان در یک رستوران قرار بگذارید. یک پیاده روی کوچک یا حمام آب داغ می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده است، با او قرار ملاقات بگذارید. ممکن است اولین ملاقات تان کسل کننده باشد اما فرصت دیگری به او دهید.












تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن