تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797554993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر یک منتقد از بازی امیرحسین فتحی در «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»


واضح آرشیو وب فارسی:چهره نیوز: سحر عصرآزاد در روزنامه اعتماد نوشت: امیرحسین فتحی، نقش یک جوان مستاصل و نامتعادل را به خصوص در تضاد با نقشی که در شهرزاد ایفا کرده به خوبی از کار درآورده است.«آخرین بار کی سحر را دیدی؟» هشتمین فیلم فرزاد موتمن است که در جشنواره سی و سوم با فیلم تحسین شده «خداحافظی طولانی» حضور داشت و نوید بازگشت او به فیلم های ماندگارش را می داد. فیلم براساس فیلمنامه ای از امیرعربی شکل گرفته که بعد از «سعادت آباد» حضور قابل قبولی در عرصه سینما نداشت و این قصه معمایی-پلیسی می توانست مهارت او را در گونه و ژانری جدید به چالش بکشد. موتمن این بار تصمیم به تجربه ای جدید در عرصه فیلم های معمایی-پلیسی گرفته و با ادای دین به یک رویداد واقعی که منجر به قتل دختری با ضربات چاقو در پل مدیریت شد، فیلمش را آغاز می کند اما قصه اصلی چیز دیگری است که ارتباط دراماتیکش با این سکانس کمرنگ است. واقعیت این است که فیلم موتمن بیشتر به واسطه ذهن جست وجوگر عمومی مخاطب که می خواهد قطعات پازل را کنار هم بچیند و معما را حل کند، پیش می رود تا جذابیتی که به واسطه کارگردانی و روایتی پرتعلیق از یک پرونده جنایی باشد.  به همین دلیل بخش میانی به شدت کسل کننده و فاقد حس تعلیق و ایجاد انگیزه برای پیگیری است و بیشتر از هر چیز مکانیکی پیش می رود چرا که ارتباط حسی مخاطب با کاراکترها و مساله فیلم برقرار نشده و در واقع مخاطب نگرانی از بابت اینکه چه بر سر سحر آمده ندارد. اما نمی توان از نقش آفرینی های تاثیرگذار فیلم یاد نکرد که امیرحسین فتحی یکی از آنهاست و نقش یک جوان مستاصل و نامتعادل را به خصوص در تضاد با نقشی که در شهرزاد ایفا کرده به خوبی از کار درآورده است.


یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: چهره نیوز]
[مشاهده در: www.chehrenews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن