تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797880333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمت زاده:چهره صنعت خودرو باید تغییر کند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نعمت زاده:چهره صنعت خودرو باید تغییر کند
نعمت زاده:چهره صنعت خودرو باید تغییر کند وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت تغییر چهره صنعت خودروی کشور، گفت: کیفیت باید مانع از تولید جُک‌های خودرویی در بین مردم شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم آغاز تولید انبوه سمند سورن توربو شارژ گفت: چهره صنعت خودروی کشور باید از وضعیت کنونی که بر علیه آن جُک و لطیفه درست می‌شود، خارج شده و همه ایرانیان به محصولات تولید داخلی افتخار کنند که بر این اساس کیفیت باید محور کار قرار گیرد نه اینکه تولید خودرو صورت گرفته و پس از آن جلوی قطعات معیوب و غیرکیفی را بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز صنعت خودروی ایران یک صنعت پیشرفته به شمار می‌رود و البته باید اطلاع‌رسانی‌های لازم در رابطه با پیشرفت‌های این صنعت طی سال‌های گذشته صورت گیرد و هر فرد مأموریت یابد تا ۱۰ نفر دیگر را نسبت به این صنعت توجیه کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس حداقل روزانه هزار نفر باید اعم از دانشجو، متخصص و مردم عادی از ایران خودرو بازدید کنند، چرا که افرادی که زبان به انتقاد از صنعت خودرو می‌گشایند، نمی‌دانند در این صنعت چه خبر است.

به گفته نعمت‌زاده، موضوع خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم به شمار می‌رود و نمی‌شود تابلوی ایران خودرو بر سر تعمیرگاهی باشد و آن تعمیرکار روشی غیر از آنچه که ایران خودرو در خدمات پس از فروش برنامه‌ریزی کرده را به مردم ارائه دهد.

این عضو کابینه یازدهم سرمایه کشور را اعتماد مردم دانست و خاطرنشان کرد: ۱۶ میلیون خودروی پلاک شده در کشور وجود دارد و سالانه ۱.۲ میلیون دستگاه نیز به آن اضافه می‌شود، ضمن اینکه قرار است تولیدات به سه میلیون دستگاه برسد؛ بنابراین باید طرحی نو در ارائه خدمات پس از فروش و ارتباط با مردم دراندازیم.

وی افزود: چهره صنعت خودروی کشور باید عوض شود چرا که اگر از چند صد مجموعه قطعاتی که در یک خودرو به کار گرفته می‌شود، اگر تنها سه تا چهار قطعه دچار مشکل باشد، آنگاه برنامه‌ها اثرگذار نخواهد بود؛ بنابراین قطعه‌سازان جدای از خودروسازان نیستند و باید نمایندگان فنی خودروسازان در قطعه‌سازان مستقر شوند تا اگر گره‌ای به خودروساز، A است، گره‌ای به قطعه‌ساز نیز A شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رونق صنایع دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که در صنعت صورت می‌گیرد باید متکی بر پیشرفت علم و فناوری باشد.

همچنین در این مراسم کیوان وزیری مدیر پروژه سمند سورن توربو شارژ نیز گفت: در مدل توربو شارژ، هوا در احتراق بیشتر وارد می‌شود تا قدرت بیشتری از موتور بگیریم؛ ضمن اینکه ۴۰ درصد راندمان موتور را بیشتر خواهیم کرد. وی افزود: در مدل‌های توربو شارژ توان موتور ۳۶ تا ۴۰ درصد بیشتر خواهد بود و بهبود ۷ درصدی در کاهش مصرف سوخت و ۱۳ درصدی در خروج گازهای آلاینده را شاهد هستیم.

وزیری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ایران جزو کشورهای صاحب تکنولوژی توربو شارژ است و امید داریم با توسعه نسل‌های جدید توربو شارژ و تولید خودرو با آلایندگی کم و مصرف کمتر سوخت، خدمتی ملی را ارائه کنیم. مدیر پروژه سمند توربو شارژ ادامه داد: ارائه پلت فرم ملی گروه صنعتی ایران خودرو منطبق بر توربو شارژ خواهد بود.
 

منبع: مهر


94/11/17 - 14:13 - 2016-2-6 14:13:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن