تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796732305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اهالی منطقه 7 تهران: از پرسه زدن معتادان در خیابان تا اسکان همراهان بیمار در بیمارستان بهرامی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مشکلات اهالی منطقه 7 تهران: از پرسه زدن معتادان در خیابان تا اسکان همراهان بیمار در بیمارستان بهرامی جامعه > مشکلات مردم - اهالی منطقه 7 تهران، محله شاهد می گویند خیابانهای این محله امنیت بالایی ندارد و معتادان در همه جا پرسه می زنند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه رسیدگی به مشکلات مردم در محله شاهد در منطقه 7 با حضور اهالی، شورایاری، هیأت امنا و مسئولان محلي برگزار شد. این جلسه با اعلام مشکلات از سوی شهروندان آغاز شد و شهردار منطقه و مسئولان محلی، گزارش هایی از وضع فعلی و مشکلات موجود ارائه دادند.
صباغچی، دبیر شورایاری محله شاهد، به علت وسعت زیاد محله شاهد، آن را نیازمند مساعدت ویژه ای دانست و گفت: حدود 58 هزار نفر جمعیت، 390 خانواده شهید، 20 مدرسه، 11مسجد و 70 هیئت مذهبی در محله هستند که باید با آنها در ارتباط باشیم.
او گفت: محله را به 22 بلوک تقسیم کرده ایم و برای هر بلوک یک مسئول تعیین کرده ایم که مشکلات را به شورایاری منتقل می کنند و سعی می کنیم در تعامل با شهرداری ناحیه و منطقه مشکلات مطرح شده را برطرف کنیم.
صباغچی تنوضیح داد: تعامل اهالی با سرای محله شاهد بسیار مطلوب است ولی هیچگونه کمک مالی و سخت افزاری به سرا نمی شود و همین تجهیزات موجود نیز توسط اعضای شورایاری تأمین شده است. از ابتدای سال، 10 میلیون تومان تصویب شده به حساب شورایاری واریز نشده و بعضا هزینه های جاری را اعضا پرداخت می کنند.
کیانی نژاد، از اعضای شورایاری گفت: کسانی که برای درمان به بیمارستان کودکان بهرامی از شهرستان می آیند و محلی برای اسکان ندارند، در حسینیه کیانی نژاد اسکان داده می شوند و عملا در نقش یک همراه سرای مردمی و رایگان عمل می کند.
فرجام، عضو هيات امناي شوراياري محله هم گفت: سه خروجی از بزرگراه امام علی (ع) به شهید مدنی داریم که یکی بسته است و مردم به علت برون رفت از این راه، در مسیر دیگری به خلاف جهت حرکت می کنند و اين مشكل باعث تصادف می شود و باید آن مسیر بسته باز شود.
به گفته او همچنين يكي از درخواست هاي مردم اين است كه حاشیه اتوبان امام علی (ع) که محل تجمع معتادان شده پاکسازی شود.
ساكنان محلي حاضر در اين مجله به اين نكته هم اشاره كردند كه محله شاهد با وجود زمین های خالی، زمین ورزشی بزرگ ندارد، در حالي كه بعضی زمین ها را مي توان آسفالت و قابل استفاده كرد. به گفته آنها، سالن های ورزشی موجود در محله هيچ خدمات ارزان قيمتي به تشکل ها و گروه های هدف ارائه نمی دهند.
همچنين در اين محله در بعضی خانه ها هنوز کنتور تفکیک نشده و هزینه ها به صورت تصاعدی بالا می رود که پرداخت آن برای اقشار ضعی ساکن در محله بسیار سنگین است. وجود تیر برق هایی که در مکان های نامناسب قرار دارند از ديگر مسايلي است كه ساكنان محلي در پيگيري آن به نتيجه نرسيده اند.
در جلسه ديدار مردمي در محله شاهد، ضرورت تملك يا عقب نشيني بعضي املاك براي حل مشكل ترافيك هم مطرح شد و كيانمهر، عضو هيات امناي محله شاهد در اين باره گفت: سه راه قاسم آباد به پایین اکثر خانه ها عقب نشینی کرده اند و فقط 12 ملک معارض باقیمانده است که اگر تملک شوند و یا به گونه ای عقب نشینی کنند، مشکل ترافیک محله حل می شود.
او گفت: عوارض پسماند حسینیه ها را باید برای کمک به امور دینی حذف کرد.
به گفته او اين محله ناامن و حضور نیروی انتظامی و امنیتی در سطح محله کمرنگ است: کلانتری می گوید اگر شهرداری کانکس در اختیار ما قرار دهد، نیروهای خود را در نقاط محله مستقر می کنیم.
قاسمی از ديگران فعالان محلي حاضر در جلسه درباره حوزه فرهنگي و برنامه هاي مرتبط با آن گفت: متأسفانه در حوزه فرهنگ برنامه ریزی دقیقی نکرده ایم و این مشکل باعث شده خروجی خوبی نگیریم و برخی منتقدان بگویند که اصلا کار فرهنگی انجام نشده است.
در ادامه اين جلسه مدیر خانه خدمات اجتماعی محله شاهد، هم پيشنهاد داد محله های آسیب پذیر اعتباري براي کمک به افراد کم برخوردار ساکن در محل در اختيار داشته باشند.
او گفت: در این محله افراد نیازمند زیاد داریم که متأسفانه فقط می توانیم کارت نان به آنها دهیم و تقاضای آنها فراتر از اینهاست.
در ادامه از سوي حاضران در جلسه به مشکلاتی همچون پرسه زدن معتادان گرمخانه مستقر در محل و ایجاد فضای نامناسب اجتماعی، نبود حداقل امکانات برای خانه کودک و سایر خانه ها، کوچک بودن ساختمان سرا و محدوديت فضای فعلی، ناهماهنگی بین آموزش و پرورش و شهرداری اشاره شد.   23231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - شهرداری تهران -




شنبه 17 بهمن 1394 - 12:20:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن