تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797563254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر+تصاویر
در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر، نگاهی داریم به اتفاقاتی که روزانه در «کاخ جشنواره» رخ می‌دهد.
آفتاب : مجله مهر: نیمه بهمن ماه و چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر است، فیلم‌های عصر روز گذشته با استقبال زیادی روبرو شدند که البته دو تای آن‌‌ها فلیم اولی بودند و نشان می‌دهد فیلمسازان جدید راه جذب مخاطب را یاد گرفته‌اند.


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



صفی برای ایستادن در غبار

«ابد و یک روز»، «هفت ماهگی» و «ایستاده در غبار» سه فیلم پر مخاطب روز گذشته بودند. تقریبا هر سه با سالن‌ها پر اکران شدند و بازخوردهای اولیه از هرسه نیز مثبت بود. فیلم‌ها تا ساعت ۱ بامداد طول کشیدند و با این حالی میزان استقبال بسیار بالا بود.


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



فردوسی‌پور و تقوایی در کاخ جشنواره

عادل فردوسی‌پور و ناصر تقوایی فیلم «ابد و یک روز» را برای تماشا انتخاب کرده بودند و در برج دیده شدند! فردوسی‌پور همچنین این فیلم را اثری درخشان خواند.

این فیلمی روایتی از مشکلات زندگی یک خانواده چند نفره است که نظیرشان را بسیار دیده و شنیده‌ایم، اما این بار نگاه متفاوتی برای بازگو کردن شرایط شان وجود دارد.


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر


محسن رضایی نیامد

شایعه‌هایی مبنی بر حضور محسن رضایی در سانس اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت که البته در حد همان شایعه باقی ماند. شخصیت محسن رضایی در بخش‌هایی از این فیلم که روایتی از زندگی حاج احمد متوسلیان است، حضور دارد.


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



اسکار، گلدن‌گلوب و حتی سیمرغ برایم مهم نیست

سعید روستایی کارگردان فیلم «ابد و یک روز» تنها ۲۶ سال سن دارد و این فیلم هم که در میان آرای مردمی رای بالایی دارد، نخستین اثر سینمایی در کارنامه‌‌اش محسوب می‌شود، او برای ساخت این فیلم تحقیق‌های زیادی انجام داده و با تاکید بر اینکه به جوایز سینمایی فکر نمی‌کرده، گفت: «من می‌دانستم که در «ابد و یک روز» می‌خواهم واقعیت یک اجتماع را بسازم. پیش از ساخت این فیلم سینمایی، روی فیلمنامه‌های مستندی با موضوع اعتیاد کار کردم. من پدری را می‌شناختم که ۱۱ پسر معتاد داشت. با مردی مواجه شدم که پسربچه‌های دوقلویش، مواد را در خود قایم کرده بودند تا پدرشان گیر نیفتد. می‌خواهم بگویم که در جامعه اقشاری از این دست وجود دارند و واقعیتی است که نمی‌توان چشم روی آن بست. من نه تنها به اُسکار، برلین و یا جوایز دیگر جهان فکر نمی‌کنم بلکه هرگز به سیمرغ هم فکر نکردم و نمی‌کنم. فقط این را می‌دانم که هیچ چیز جز واقعیت نساخته‌ایم.»


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



باز هم حامد بهداد!

حامد بهداد که در فیلم «هفت ماهگی» حضور دارد، در نشست خبری این فیلم باز هم سوژه‌هایی را هم برای عکاسان و هم برای خبرنگارن به وجود آورد.

در بدو ورود و وقتی که می‌خواست بالای صحنه بنشیند، کاپشنی که تنش بود را در آورد و همین طور که آن‌را روی زمین می‌کشید، گفت: «دلم می‌خواد کاپشنم رو روی زمین بکشم!» بعد از آن به زمان برگزاری نشست‌ها اعتراض کرد و گفت چرا خبرنگارها به این برنامه‌ریزی اعتراض نکردند؛ شب‌ها تا دیر وقت فیلم و صبح‌ زود نشست خبری! بهداد در این باره گفت: «مثل برده‌داری می‌مونه!»


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



باران کوثری را گریم نکردیم!

نشست «هفت ماهگی» درست مانند خود فیلم کم حاشیه نداشت. در روزهای ساخت این فیلم باران کوثری یکی از بازیگران اصلی این اثر تصادف خیلی شدیدی کرد که طی آن فیلمبرداری یک ماهی عقب افتاد و حتی می‌گفتند زنده ماندن او بیشتر شانس بوده است. اتفاقا در فیلم شخصیتی که باران کوثری در آن به ایفای نقش می‌پردازد، تصادف می‌کند و به بیمارستان می‌رود، برخی می‌گفتند گریم او در بیمارستان زیاد است که خود کوثری در نشست خبری اعلام کرد اصلا در صحنه بیمارستان گریمی روی صورتش نبوده و اگر هم کاری انجام شده بیشتر برای کم کردن میزان تیرگی‌های صورتش بوده است.


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر


هرچه‌ می‌نویسم، همان می‌شود



هاتف علیمردانی کارگردان «هفت ماهگی» می‌گوید هرچه می‌نویسد، اتفاق می‌افتد! در «کوچه بی‌نام» داستان هواپیمایی را می‌نویسد که سقوط کرده و چند روز بعد از فیلمبرداری‌اش همان هواپیمای آنتونوف که در خیابان شیشه مینا سقوط کرده بود و این‌بار هم در فیلمنامه تصادف داشتند که واقعی شد. به گفته خودش باید فقط درباره عروسی بنویسد!


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



فیلم تاریخی و اشتباه در پرچم

محمد حسین مهدویان در نشست خبری فیلم «ایستاده در غبار» در جواب صحبت‌هایی که درباره پرچم ایران شد و گفتند که نشان «الله» در سال ۵۸ به پرچم اضافه شده یا ۵۷، گفت: در فیلم از خرداد سال ۵۸ به بعد پرچم ایران نشان داده می‌شود که از آن زمان نشان «الله» در پرچم بوده است. در این میان یکی از اعضای گروه به شوخی گفت، چقدر خوب که در کشور فیلم تاریخی ساخته می‌شود و تنها مشکلش پرچم آن است!

اشک‌های مهناز افشار در پردیس ملت

پردیس سینمایی ملت که امسال با عنوان کاخ مردمی با جشنواره همراهی می‌کند و برای فیلم‌ها فرش قرمز پهن می‌کنند، شب گذشته و پس از نمایش فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»مهناز افشار که در آن بازی می‌کرد، در حالی‌که بسیار منقلب شده بود، اظهار کرد: «در حال حاضر به هیچ وجه مهنار افشاری که در این فیلم بازی کرد نیستم و این حالت‌های من نشان از منقلب شدن بسیار شدیدم پس از دیدن فیلم است.»

او ادامه داد: «البته این صحبت‌ها به هیچ وجه مبنی بر تعریف از این کار و اصرار بر خوب بودن آن نیست بلکه تنها حالت روحی ام پس از دیدن فیلم است. شاید برای اولین بار بود که به عنوان یک مخاطب تحت تاثیر یک فیلم قرار گرفتم.»


خواندنی‌های چهارمین روز جشنواره فجر



گریه‌های مادر بر روی فرش قرمز

فیلم سینمایی «نیم‌رخ‌ها» به کارگردانی مرحوم ایرج کریمی امسال در جشنواره و بخش هنر و تجربه حضور دارد. این سینماگر فقید شهریور سال جاری به دلیل عارضه سرطان دار فانی را وداع گفت، به همین دلیل مراسم فرش قرمز فیلمش در برج میلاد فضای اندوهگینی داشت و مادرش که در برج حاضر شده بود، به گریه افتاد.








تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن