تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796406331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن رضایی: بازداشت تفنگداران آمریکایی، قدرت نظامی ایران را به نمایش گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: محسن رضایی: بازداشت تفنگداران آمریکایی، قدرت نظامی ایران را به نمایش گذاشت


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بازداشت تفنگداران آمریکایی، قدرت و اقتدار نیروهای نظامی ایران را به نمایش گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن رضایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به بازداشت تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس، افزود: این اقدام نیروی دریایی سپاه بسیار ماهرانه بود و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
وی افزود: این اقدام مسائلی را که عربستان پیش آورده بود به حاشیه برد و توانمندی نیروهای نظامی ایران را به نمایش گذاشت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور دو ناو هواپیمابر آمریکایی و فرانسوی و ناوهای پشتیبان آنها از مدتها پیش در خلیج فارس گفت: در یک ماه گذشته بیست ناو دیگر به آنها اضافه شده و آنها مدعی هستند که این اقدام برای مقابله با داعش صورت گرفته است.
رضایی با اشاره به جزئیاتی از نحوه محاصره دو قایق مدرن و پیشرفته آمریکایی و بازداشت تفنگداران آنها گفت: پس از بازداشت ده تفنگدار آمریکایی و انتقال آنها به جزیره فارسی، هواپیماها و هلیکوپترهای آمریکایی کارهای نادرست و تحریک کننده ای انجام دادند و ناوهای آنها این جزیره را محاصره کردند و اطراف آن آرایش گرفتند.
وی افزود: در 50 دقیقه اول اوضاع این گونه بود اما پس از هشدار نیروی دریایی سپاه به هواپیماهای آمریکایی، اوضاع تغییر کرد و قبول کردند که باید با احترام رفتار کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جا دارد که وزیر امورخارجه از اقدامات تحریک آمیز آمریکا که می توانست تبعات سنگینی داشته باشد شکایت کند و اطلاعات دقیقی از اقدامات ناشایست ارتش آمریکا را به مسئولان آمریکایی ارائه دهد.
رضایی با اشاره به انتشار تصاویر نظامیان آمریکایی در محل نگهداریشان در جزیره فارسی افزود: این عکس ها نشان می دهد که حتی نظامیان آمریکایی هم تبلیغات دولتمردانشان که سپاه پاسداران ایران را تروریست می دانند باور نکرده اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام نیروی دریایی سپاه در بازداشت تفنگداران آمریکایی را نشانه اقتدار و همچنین روحیه انسانی ایران دانست و افزود: نیروی دریایی سپاه دریافت که ورود قایق های آمریکایی به آبهای سرزمینی ایران به اشتباه صورت گرفته است که اگر غیر از این بود و قصد تهاجم داشتند قطعاً طور دیگری با آنها برخورد می شد.
وی این اقدام را دارای دو پیام دانست و افزود: پیام اول به کشورهای منطقه و به ویژه سعودی هاست که با آتش بازی نکنند و در مسیر اشتباه نیفتند.
رضایی گفت: پیام دوم به آمریکایی هاست که ایران در اوج اقتدار با احترام با نیروهایشان برخورد کرده است و این اقتدار همراه با اخلاق بود که برای آینده کشور بسیار مهم است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی مصوبات، اقدامات و اظهار نظرهای آمریکایی ها درباره ایران افزود: اینها نشان می دهد که آمریکایی ها دچار نوعی سردرگمی هستند و نمی توانند درست تصمیم بگیرند.
رضایی بهانه تحریم های جدید علیه ایران را برنامه موشکی و همچنین مقابله با تروریست خواند و افزود: باید به آمریکایی ها گفت که از تحریم های گذشته چه بدست آوردید؟
وی افزود: این سردرگمی ها به خاطر آن است که فرمول مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نمی دانند و همچون 37 سال گذشته که نتوانستند با کشور ما مقابله کنند، اینک نیز دچار سردرگمی هستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما به موضوع دفاع اهمیت جدی می دهیم و ساخت موشک ها و کیفیت آنها را افزایش داده و بالا می بریم و روی امنیت و دفاع از کشورمان به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.
رضایی با بیان اینکه با الزامات مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، نواقص برجام برطرف شد، افزود: هم اکنون مجموعه خوبی در برجام داریم، البته دولتمردان و مسئولان سیاسی ما نباید در انجام آن شتابزده باشند زیرا این کار دادن علامت غلط به دشمنان است.
وی تصریح کرد: نباید با دستپاچگی عمل کنیم بلکه باید دولتمردان و سیاستمداران کشورمان با منطق و عقلانیت عمل کنند و گام به گام پیش بروند و در برابر تخلف احتمالی طرف مقابل باید قاطع برخورد کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها راهی جز این ندارند که به توافقهایشان عمل کنند و اگر ما با اقتدار کار کنیم، آمریکایی ها حتماً به تعهداتشان عمل خواهند کرد زیرا راهی جز این ندارند.
رضایی با بیان اینکه تجربه خوبی از سابقه آمریکایی ها نداریم افزود: آنها بارها حرف زدند اما در عمل طور دیگری رفتار کردند و ما نباید تصور کنیم که دیگر تحریم نخواهیم شد.
وی تصریح کرد: آنها اشتباه می کنند که با تحریم می توانند برنامه موشکی ما را کنترل کنند زیرا ما زیر بار آن نخواهیم رفت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اجرای برجام؛ تجارت را آسانتر می کند افزود: اما اگر کالا و خدماتی برای تجارت نباشد و نگاهمان صرفاً به نفت باشد، اجرای برجام تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور نخواهد داشت البته اوضاع بهتر می شود اما انتظارات جامعه را محقق نخواهد کرد.
رضایی افزود: تا زمانی که اقتصادمان را کالامحور نکنیم و از نفت محوری خارج نشویم نمی توانیم از حالت موجود خارج شویم.
وی با بیان اینکه 70 تا 80 درصد کارخانجات کار نمی کنند و شهرک های صنعتی غیرفعالند این سؤال را مطرح کرد که اگر نقدینگی و مشکلات کسب و کار حل نشود، آیا چرخ تولید راه خواهد افتاد؟
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دولت باید اقتصاد را درون زا کند و به فکر تولید باشد افزود: دولت و مجلس باید بنا را بر اقتصاد مقاومتی بگذارند و در آن صورت است که از برجام استفاده بیشتری خواهید کرد.
رضایی با بیان اینکه شرایط به هیچ وجه خوب نیست و رشد اقتصادی دنیا پایین است افزود: هم اکنون 500 میلیون بشکه نفت روی دریا اضافه و مازاد وجود دارد و سعودی ها بدون نگرانی از همه چاه های نفتشان استفاده می کنند و این مسائل نشان می دهد که دولت در سال آینده از قیمت پایین نفت دچار مشکل خواهد شد.
وی با بیان اینکه عربستان بر اساس یک برنامه عمل می کند اما نمی داند که آخر آن چه حادثه وحشتناکی پیش رو دارد افزود: اقدامات عربستان در یمن و جیبوتی نشان می دهد که آنها در پی آنند که اگر جنگی در منطقه رخ داد و ما تنگه هرمز را بستیم، آنها هم باب المندب را به روی کشتی های ما ببندند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تصور سعودی ها این است که در صورت درگیری با جمهوری اسلامی ایران ما نمی توانیم از نیروی زمینی قدرتمندمان استفاده کنیم افزود: آنها بر جنگ هوایی و موشکی حساب کرده اند اما اطلاعات دقیق ندارند و سخت اشتباه می کنند.
رضایی با اشاره به شهادت رساندن آیت الله نمر و قطع روابط دیپلماتیک سعودی ها با کشورمان به بهانه حمله به سفارت، گفت: آنها در این راه تعدادی از کشورها را با خود همراه کردند و سراب هایی می بینند که آنها را دچار غرور کاذب می کند و روزی که به روی واقعیت چشم باز کنند سیلی بسیار محکمی خواهند خورد و در می یابند که چه اشتباهی کرده اند.
وی تصریح کرد: بدون شک نیرو و دست هایی از جانب آمریکا و صهیونیست ها سعودی ها را هدایت می کند و آنها را به سوی یک درگیری سوق می دهند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامه عربستان برای واگذاری شرکت آرامکو و ذخایر نفت شرق این کشور افزود: این کار زمینه تجزیه عربستان را فراهم می کند که یا می دانند و با این کار دست به خودکشی می زنند و یا نمی فهمند و دستان هوشمندی آنان را به این مسیر هدایت می کنند.
رضایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت فراگیر مردم در انتخابات پیش رو، افزود: به یک لشکرکشی دموکراتیک نیازمندیم زیرا حضور گسترده مردم در انتخابات باعث افزایش امنیت ملی و اقتدار کشور خواهد شد.
وی سال های پیش رو را برای حفظ استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: باید به چهار سال آینده نگاه کنیم و سربازان و مدافعان کشور  را به مجلس بفرستیم که روی استقلال کشور و اندیشه های انقلاب حساسند و با تمام توان از امنیت کشور دفاع می کنند.
رضایی گفت: تهدیدات ضد کشورمان در عرصه داخلی و خارجی زیاد است و باید به هوش باشیم.


پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن