تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796775954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فـال روزانـه - Daily Omen


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: فال روزانه اختصاصی برترین ها
فـال روزانـه - Daily Omen



فـال روزانـه - Daily Omen





فال روزانه سه شنبه 10 آذر 1394




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 10 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! کسانی که امسال روز تولدتان را در کنار آنها می گذرانید در سالی که پیش رو دارید تاثیر زیادی در زندگیتان خواهند داشت. انتخاب گروهی مناسب از افرادی که تولدتان را می خواهید با آنها بگذرانید می تواند به شما کمک کند در این سال موفقیت های کاری، اقتصادی، اجتماعی و فردی زیادی را برای خودتان رقم بزنید. البته مواظب باشید افرادی که انتخاب می کنید با هم هماهنگی داشته باشند تا از ایجاد آشوب و بی نظمی جلوگیری شود. با کمی خوش شانسی می توانید انتظار داشته باشید که تا اوایل اسفند ماه اوضاع کم کم بر وفق مرادتان شود. اگر این روند شروع شود و شما هم تمام سعی و تلاش خود را برای پیشرفت آن به کار بگیرید خیلی زود به بسیاری از خواسته هایتان خواهید رسید. از روز تولدتان تصمیم بگیرید تمام سال را از زندگی لذت برده و تک تک لحظات آن را غنیمت بشمارید. مطمئن باشید این کار باعث خواهد شد هم در زمینه حرفه ای و هم در زندگی شخصیتان به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.





فـال روزانـه - Daily Omen


امروز همچون کودکی بازیگوش هستید که با شیطنت به دنبال بازی و تفریح می گردد. ولی بهتر است مانند یک آدم بالغ رفتار کنید؛ نه این که بخواهید کودک درونتان را سرکوب کنید، ولی باید بدانید چه وقت بچگانه رفتار کنید و چه وقت نکنید. شما می خواهید علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان بدهید، با این حال شاید فکر کنید اگر برخی چیزها را از او مخفی نگه دارید کارها بهتر پیش خواهند رفت. ولی فرار کردن از واقعیت فایده ای ندارد و نمی توان تا ابد حقیقت را پنهان کرد. پس تا فرصت باقیست و شرایط مساعد است واقعیت ها را به زبان بیاورید. امروز روز فوق العاده ای برای شرکت در فعالیت ها و تفریح های گروهی خواهد بود، این فرصت را از دست ندهید.



فـال روزانـه - Daily Omen


بصیرت و رویکرد تحسین برانگیزی که نسبت به کارتان دارید برای شما امتیازات قابل توجهی نزد مقامات مافوقتان به وجود خواهد آورد. با وجود این که رئیستان شما را در حال حاضر به عنوان یکی از نیروهای کار با ارزش خود به حساب می آورد بهتر است مواظب حرف ها و کارهایتان باشد و موقعیت خود را با اشتباهات غیر حرفه ای از بین نبرید. هرچقدر بیشتر حرف بزنید احتمال خرابکاریتان بیشتر خواهد بود، تا می توانید از زدن حرف های بیهوده خودداری کنید. هر حرفی که می شنوید را باور نکنید، اگر چیزی زیادی خوب به نظر می رسد احتمالا یک جای کار ایراد دارد؛ پس منطقتان را در نظر بگیرید و تسلیم هوس های بچگانه نشوید.



فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، ولی کارها با راحتی تمام انجام خواهند شد و استرس زیادی احساس نخواهید کرد. در حال حاضر قدرت تصورتان آنقدر قوی است که همچون سیندرلا می توانید یک کدو حلوایی را در ذهن خود به کالسکه تبدیل کنید. این رویاپردازی ها به شرط آن که تمام وقت شما را به خود اختصاص ندهند و مانع انجام وظایفتان نشوند، می توانند نقش عامل محرک را بازی کنند و شما را به سوی آینده ای عالی راهنمایی کنند. اولین مرحله رسیدن به رویاهایتان به تصویر کشیدن آنها در ذهنتان است. در حال حاضر از ثبات احساسی هیچ خبری نیست، پس فعلا در مورد روابط عاطفیتان هیچ تصمیمی نگیرید.




فـال روزانـه - Daily Omen


شاید خودتان احساس کنید که در زندگی خانوادگیتان تعادلی نسبتا پایدار ایجاد کرده اید، ولی امروز مشکلات عاطفی ممکن است به صورت ناگهانی شما را غافلگیر کنند. ولی ممکن است عکس العمل شما نسبت به این وضعیت خیلی غافلگیر کننده تر از خود این مشکل باشد. قبل از این که بخواهید عکس العملی نشان دهید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید، از یک تا ده بشمارید و نفس های عمیق بکشید تا کنترل احساس و رفتار خود را در دست بگیرید. در غیر این صورت با دست خودتان مشکلاتی بزرگتر برای خود خواهید ساخت. در مورد چیزهایی که از لحاظ فیزیکی و یا روانی شما را آزار می دهند با افراد مورد اعتماد خود صحبت کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen



امروز شاید احساس کنید که همه چیز دارد روبراه می شود و اعتماد به نفستان بسیار بالا است. این اعتماد به نفس اگر نتوانید نگرش خودتان را تغییر داده و با دید مثبت به اطرافتان و به ویژه کارتان نگاه کنید، کمک چندانی به شما نخواهد کرد. فقط یادتان باشد که مواظب نقطه ضعف هایتان باشید؛ نادیده گرفتن واقعیت ها می تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد. اگر به اندازه کافی وقت بگذارید و تلاش و پشتکار داشته باشید می توانید به اوج موفقیت برسید. ممکن است مهمان های ناخوانده ای به خانه تان بیایند و شما مجبور شوید مثل فرفره به دور خودتان چرخیده و همه جا را برای استقبال از مهمان هایتان تمیز و مرتب کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen



شما گاهی در تنهایی بهترین عملکرد ممکن را از خودتان نشان می دهید، و اکنون حتی بیشتر از وقت های دیگر دلتان می خواهد در دنیای درونیتان فرو بروید. رفتار غیر متعهدانه یکی از اطرافیانتان شما را امروز به چنان خشمی دچار خواهد کرد که شاید حتی نتوانید آن را به زبان بیاورید. متاسفانه مخفی کردن احساسات و سرکوب آنها نتایجی منفی برای شما خواهد داشت، پس بجای این که خودتان را کنار بکشید و سکوت کنید حرفتان را به زبان بیاورید. با وجود آن که هنوز مسائل حل نشده ای در رابطه عاطفیتان وجود دارند دلتان می خواهد خودتان را قانع کنید که مشکلی جدی در رابطه تان وجود ندارد و همه چیز روبراه است. پیش از آنکه دیر شود با مشکلتان روبرو شوید.


 
فـال روزانـه - Daily Omen



این روزها نیازتان به گسترش روابط اجتماعی بیش از هر زمان دیگری است و از اولویت های اصلیتان محسوب می شود. شما آنقدر به برقراری ارتباط با دیگران نیاز دارید که شاید حتی بخواهید وقتی که باید صرف کارهایتان بکنید را برای دیگران بگذارید. ولی نباید بیخیال کارها و وظایفتان شوید. قبل از هر کاری وظایف اصلیتان را انجام دهید تا بتوانید بعد از به پایان رساندن کارهایتان وقتتان را با کسانی بگذارید که برایتان اهمیت دارند. همچنین می توانید به فعالیت های اجتماعی که فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان می گذارند بپردازید. این کار به شما انرژی لازم را برای فردایی بهتر و موفقیت بیشتر خواهد بخشید.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز طوری دارید عمل می کنید که انگار یک سوپرقهرمان با توانایی های فوق العاده هستید و همین موضوع شما را قادر به انجام کارهایی می سازد که خودتان فکر می کرده اید غیرممکن هستند. در حال حاضر در زمینه حرفه ای در بهترین وضعیت ممکن قرار دارید، با این حال باید متوجه این موضوع باشید که برای رسیدن به موفقیت تنها انجام دادن آنچه از شما خواسته شده است کافی نیست. به جای تقلا برای راضی نگه داشتن دیگران برای به دست آوردن رویاهای خودتان بجنگید. جادوی کیهان با شما همراه خواهد بود. امروز خیلی خوب می توانید احساسات رمانتیک خود را به زبان بیاورید، پس از این فرصت استفاده کنید.





فـال روزانـه - Daily Omen




امروز بهترین کاری که می توانید برای خودتان بکنید وقت گذراندن با گروهی از همکارانتان و یا لستراحت کردن همراه با دوستان نزدیکتان می تواند باشد. شما نقشه های بزرگی برای زندگی حرفه ایتان در سر دارید، ولی وقتی پیشرفت کارها به اندازه ای که انتظار دارید نیست حفظ کردن انگیزه و تلاش برای رسیدن به اهدافتان کار سختی به نظر می رسد. با این حال حتی اگر به زمانی بیشتر برای رسیدن به رویاهایتان نیاز داشته باشید هم نباید بیخیال آنها شوید. حتی اگر کارها آهسته پیش بروند هم، پیوستگی در انجام آنها در نهایت شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند. شما و عشقتان امروز هر دو خیلی رمانتیک هستید و همین باعث خواهد شد که روز و شب خوبی را در کنار هم بگذرانید.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز ممکن است در رابطه با اهداف دراز مدت خود رفتاری غیر منطقی داشته باشید. با وجود این که شما در حالت عادی بسیار آینده نگر هستید و می توانید دور دست ها را ببینید، امروز تشخیص مرز بین واقعیت و خیال برایتان کار ساده ای نیست. برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید به خودتان کمی فرصت بدهید ولی تمام وقتتان را هم نباید صرف خیال پردازی در مورد آینده کنید. در غیر این صورت در پایان روز از این که به کارهایتان رسیدگی نکرده اید پشیمان خواهید شد. در حال حاضر مهم ترین کاری که در رابط با آینده از دستتان بر می آید برداشتن درست ترین قدم ممکن است، پس انرژی خود را روی این کار متمرکز کنید.


فـال روزانـه - Daily Omen


اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. در حال حاضر دیدن واقعیت و خارج شدن از عالم رویا کار چندان ساده ای نیست، ولی برای موفقیت در آینده باید واقعگرا باشید و وظایف و کارهایتان را به انجام برسانید. فایده ای ندارد که بخواهید با چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند مبارزه کنید. شما درگیر رابطه ای شده اید که تا کنون هیچ تجربه ای در مورد آن نداشته اید و نمی دانید که چطور باید سر حرف را باز کنید و چگونه با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت کرده است. گوش کردن به ندای قلبتان در رابطه با مسائل عاطفی بهترین استراتژی ممکن می تواند باشد.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز مخفی کردن برنامه هایتان و کارهایی که می خواهید بکنید از دیگران نقشه خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی ممکن است در محل کارتان گرفتار کاهای دیگران شوید و از کارهای خودتان باز بمانید. حساسیت فوق العاده شما بیش از هر زمان دیگری است و بیش از آنکه خودتان حواستان باشد شما را نسبت به امور احساسی دیگران حساس کرده است. شما می توانید بی آن که کارهای خودتان را فراموش کنید، به دیگران اهمیت دهید و با آنها همدردی کنید. برای ایجاد تعادل بین این دو باید سرتان را با کارهایتان گرم کنید و بیش از اندازه درگیر مسائل دیگران نشوید. بعد از پایان ساعات کاری وقتتان را به عشقتان اختصاص دهید و او را به گردش ببرید.















تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن