تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797919843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکیان: ترسیم مدینه فاضله دروغین از سوی نامزدهای انتخاباتی، مردم را به ناکجاآباد می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پزشکیان: ترسیم مدینه فاضله دروغین از سوی نامزدهای انتخاباتی، مردم را به ناکجاآباد می‌برد
روز نو : نماینده مردم تبریز و اسکو در مجلس شورای اسلامی همه مشکلات کشور را ناشی از رویه غلط در قانونگذاری و نظارت در طول همه مجالس گذشته دانست.
مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با آنا، با اشاره به دهم آذرماه، روز مجلس، درباره ویژگی نماینده خوب اظهار کرد: یک نماینده خوب باید عادل، باتحربه و آزاده باشد و معامله‌گر نباشد، همچنین مهارت نوشتن قانون درست و نظارت درست را دارا باشد.
او تأکید کرد: مجلسی که این نمایندگان را داشته باشد در رأس امور است و هیچ‌گاه هیچ چیزی نمی‌تواند آن را متزلزل کند.
نماینده مردم تبریز و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که «آیا مجلس نهم توانست جایگاه واقعی خود را به دست آورد؟»، تصریح کرد: نه، متأسفانه این‌گونه نشد. البته انتقاد بنده صرفا به مجلس نهم نیست؛ من به ساختار ایراد می‌گیرم چراکه بر اساس مبانی علمی و روشن مجالس شکل نمی‌گیرد و نمایندگانی که وارد آن می‌شوند نتوانسته‌اند از اختیارات قانونی خود از قبیل ارائه طرح، درست بهره گیرند. قانون نوشتن و قانونگذاری با این روش صحیح نیست.
وی افزود: همانطور که در قرآن، مؤمن ثابت و طیب است، نوشتن قانون هم باید طیب و ثابت باشد. اگر ما در این مسیر مستقیم حرکت می‌کردیم نباید تاکنون مشکلی می‌داشتیم در صورتی که این‌گونه نیست. می‌بینیم که مشکلات زیادی در اقتصاد، فرهنگ، سیاست، بهداشت و سایر زمینه‌ها داریم. اینها نشان می‌دهد که ما محکم قانون ننوشتیم و اگر محکم نوشتیم محکم نظارت نکردیم.
پزشکیان با بیان اینکه «مشکلات کشور بیانگر قانونگذاری و نظارت غلط در طول مجالس گذشته است»، تأکید کرد: ما نمی‌توانیم این را انکار کنیم که بسیاری از مشکلات به ما برمی‌گردد چراکه نتواستیم حرف‌های درست را پیدا کنیم و آنها را به قانون تبدیل کنیم. ما نتوانستیم از حرف درست، محکم دفاع کنیم و اینگونه ممکلت درست نخواهد شد.
این نماینده مجلس درباره تندروی‌ها در مجلس نهم گفت: اینها نتیجه فرایند همین ایراداتی است که بیان کردم. اگر حرف درست باشد دیگر نیازی به دعوا نیست، ما نمی‌توانیم با گفت‌وگوی منطقی با هم بحث کنیم. آن مجادله احسنی را که در قرآن به آن اشاره شده است، نتوانستیم محقق کنیم.
او ادامه داد: برای ثبات کشور باید به نگاه و رویکرد مشترک رسید. اگر قرار نباشد که به یک نگاه و زبان مشترک برسیم و هرکس راه خودش را برود در جامعه بی‌ثباتی به وجود می‌آید و هیچ‌چیزی رشد نمی‌کند و در جامعه امنیت به وجود نمی‌آید. اگر قانون درست نوشته شود ثبات هم به وجود خواهد آمد.
پزشکیان در پاسخ به این سؤال که «در آستانه انتخابات، نامزدهای انتخاباتی باید به چه مواردی توجه کنند؟»، خاطرنشان کرد: بر اساس مهارتی که دارند از حق دفاع کنند، نه از یک صنف و دسته. باید منافع و مشکلات کشور را درست ببینند و راه‌حل‌های واقعی برای آن ارائه دهند. نباید نامزدهای انتخاباتی به مردم دروغ بگویند، نباید مانند بسیاری از نامزدهای انتخابات‌های ریاست جمهوری و مجلس، مدینه فاضله‌ای ترسیم کنند که وجود ندارد و براساس آن مردم به ناکجا آباد برده شوند. دروغ و ترسیم مدینه فاضله دروغین، مردم را به ناکجاآباد می‌برد.




تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن