تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796995115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از خواب‌آلودگي تا شام 500 هزار توماني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از خواب‌آلودگي تا شام 500 هزار توماني
كنفرانس معرفي قراردادهاي تهران كه قرار بود در لندن برگزار شود، نتوانست انتظارات را برآورده كند.
كنفرانس معرفي قراردادهاي تهران كه قرار بود در لندن برگزار شود، نتوانست انتظارات را برآورده كند. حاشيه‌هاي اين كنفرانس بر متن چيره شد كه برخي از اين حاشيه‌ها در ادامه مي‌آيد:
- با بازگشت سيدمهدي حسيني به نفت، مديريت برگزاري اين كنفرانس در اختيار مؤسسه ارتباط گستران انرژي قرار گرفت؛ دومين همايش ملي حقوق انرژي نيز توسط اين مؤسسه برگزار شد. سيدمهرداد حسيني كه مديريت نشريه جديد سيد مهدي حسيني به نام «ميت» را بر عهده دارد، با مؤسسه ارتباط گستران انرژي فعاليت‌هاي خود را توسعه داده و كنفرانس تهران را نيز برگزار كرد. اين مؤسسه نزديك به سيد مهدي حسيني، درهمايش هم انديشي نظام جديد قراردادهاي صنعت نفت - اسفندماه 92 در مركز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما برگزار شد - نيز نقش پر‌رنگي داشته و البته برنامه ويژه‌اي براي ساير همايش‌ها در دست بررسي و اجرا دارد.
- برگزاري ضعيف اين كنفرانس انتقادات بسياري را در بر داشت؛ ميهمانان خارجي از كيفيت پذيرايي و سرويس بهداشتي ناراضي بودند. در سرويس‌هاي بهداشتي، مايع دستشويي نيز وجود نداشت.
- كمبود لوازم پذيرايي باعث شد تا برخي ميهمانان، از بشقاب‌هاي كثيف و استفاده شده براي صرف ناهار بهره‌مند شوند! ركن الدين جوادي مديرعامل شركت ملي نفت هم دقايقي منتظر رسيدن بشقاب تميز بود.
- نا هماهنگي‌ها در اوج خود قرار داشت به طوري كه ميهمانان داخلي و خارجي دقايق زيادي را جهت دريافت كارت ورودي خود منتظر ماندند.
- هزينه ثبت‌نام براي ميهمانان داخلي يك ميليون تومان و براي میهمانان خارجي 10 ميليون تومان بود. در اين همايش هزار و 300 نفر حضور داشتند.
- وزير نفت پس از سخنراني خود به جايگاه خود برگشت و پس از سخنراني الهام امين زاده معاون رئيس‌جمهور محل اجلاس را ترك كرد، آن هم درابتداي سخنراني ركن الدين جوادي مديرعامل شركت ملي نفت. پاسخ دقيقي از سوي مسئولان برگزاري در باره دليل ترك كنفرانس توسط وزير نفت عنوان نشد در حالي كه عرف رايج اينگونه است كه شخص سخنران يا مجري برنامه از حاضران عذر خواهي كرده و دليل ترك مراسم را اعلام مي‌كند.
- پس از پايان روز نخست، ميهمانان خارجي و شركت‌هاي خصوصي به ضيافت شام دعوت بودند كه هزينه حضور در اين ضيافت 500 هزار تومان اعلام شد! ميهمانان خارجي از عدم هماهنگي در محل شام عصباني بودند زيرا محل ضيافت برج ميلاد اعلام شده بود كه با ضعف اطلاع رساني محل ضيافت، هتل استقلال بود. تعدادي از ميهمانان خارجي كه به برج ميلاد مراجعه كرده بودند پس از اطلاع از تغيير محل، به هتل استقلال مراجعه كرده بودند و به دليل عدم هماهنگي نتوانستند در ضيافت شام حضور پيدا كنند.
- مراجعيني كه براي دريافت پاورپوينت‌ها به مسئولان برگزاري مراجعه كرده بودند با پاسخ جالبي روبه رو شدند؛ بايد صبر كرد تا كتاب اين همايش منتشر شده و به قيمت 680 هزار تومان فروخته شود!
- خواب آلودگي ميهمانان در روز نخست هم قابل توجه بود؛ يكي از ميهمانان اصلي و حاضر در رديف اول به طور كامل به خواب فرو رفته و حالت قرار گرفتن او روي صندلي به حالت درازكش تغيير يافته بود.
- سخنراني وزير از درخواست‌هاي پرشمار براي دعوت از سرمايه گذاران مملو بود در حالي كه جوادي مديرعامل شركت ملي نفت با ارائه يك سخنراني مطلوب، شرايط ايران را براي همكاري با شركت‌هاي خارجي برشمرد.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن