تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796390666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمده يارانه مطبوعات به مفسدان اقتصادي و خانواده‌هاي ويژه مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عمده يارانه مطبوعات به مفسدان اقتصادي و خانواده‌هاي ويژه مي‌رسد
رئيس سازمان بسيج مستضعفين از فعاليت رسانه‌اي مفسد اقتصادي خبر داد كه يك شبكه رسانه‌اي با چندين روزنامه، ماهنامه و هفته‌نامه در اختيار داشته و هيچ مشكلي هم براي اداره آن ندارد.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين از فعاليت رسانه‌اي مفسد اقتصادي خبر داد كه يك شبكه رسانه‌اي با چندين روزنامه، ماهنامه و هفته‌نامه در اختيار داشته و هيچ مشكلي هم براي اداره آن ندارد.
به گزارش«جوان» سردار محمدرضا نقدي به مناسبت هفته بسيج مصاحبه بلندي با سايت خبري «مشرق» داشته و در آن از فعاليت‌هاي رسانه‌اي مفسد اقتصادي خبر داده است.
سردار نقدي در اين مصاحبه با بيان شكست علوم غربي، به خصوص در حوزه علوم انساني و علم اقتصاد گفت: دولت امريكا تا پايان دولت اوباما 20 هزار ميليارد دلار، بدهي دارد. اروپا الان مشكلات حاد اقتصادي دارد و مردم آن هنوز در خيابان‌ها هستند و به خاطر مشكلات اقتصادي موجود تظاهرات مي‌كنند، اين يعني كه اقتصادشان، سياست‌شان و علم رسانه آنها شكست خورده است. وي افزود: اين شوخي نيست كه مثلاً اين همه رسانه در اختيار داشته باشند و چند هزار شبكه ماهواره‌اي و تيراژهاي چندين ميليوني روزنامه‌ها و شبكه‌هاي اينترتي و شبكه‌هاي اجتماعي با چند صد ميليون عضو، را داشته باشند، ولي روز به روز موقعيت‌شان در ميان مردم متزلزل‌تر و منفورتر مي‌شود.
وي با بيان اينكه رئيس‌جمهور امريكا منفورترين فرد در جهان است كه داراي بيشترين حجم رسانه‌اي است، گفت: رئيس جمهور امريكا كه هر جا مي‌رود يا با سنگ يا با كفش و امثال آن، مورد ضرب قرار مي‌گيرد و به هر كشوري كه وارد مي‌شود، مردم آنجا او را مورد فحش قرار مي‌دهند و پرچم كشورش را آتش مي‌زنند، اصلاً آيا شده كه او وارد كشوري شود و بين مردم آنجا راه برود؟ اين اصلاً ممكن نيست؛ چراكه مردم او را با چنگ و دندان مي‌كشند و همه اينها در صورتي است كه او بيشترين حجم رسانه‌ها را دارد. پس يعني در علم ارتباطاتش شكست خورده، اين چه علمي است؟ اين علم يعني اينكه شما يك شبكه داشته باشي و با آن غوغا كني و بين همه افكار عمومي نفوذ كني و همه تو را دوست داشته باشند. خب اين چه علم ارتباطاتي است كه اين همه ابزار دارد و 99درصد ابزار رسانه‌‌اي دنيا در دستش است، اما منفورترين است. اين چه علم رسانه‌اي است؟ يعني معلوم است علومشان شكست خورده، اقتصادشان، سياست‌شان و علوم اجتماعي‌شان شكست خورده است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه اين مصاحبه تفصيلي وقتي خبرنگار از وي درباره جرياني در كشور كه علاقه‌مند به بزك‌کردن امريكاست، مخصوصاً در فضاي رسانه‌اي مي‌خواهد به غرب و امريكا مشروعيت‌بخشي كند؛ پرسيد، گفت: خانواده‌اي هست كه دو يا سه روزنامه دارد، هر روز عكس خودش، پدرش يا ديگر اعضاي خانواده‌اش را در صفحه نخست روزنامه منتشر مي‌كند.
الان مفسد اقتصادي‌اي هست كه در پرونده‌اي كه بنده خودم 20 سال پيش پيگيري كردم و دادگاه او را به فساد اقتصادي محكوم كرد، الان يك شبكه رسانه‌اي در اختيار دارد. اين شخص چندين روزنامه، ماهنامه و هفته‌نامه دارد و هيچ مشكلي هم براي اداره آن ندارد. خب اين جريان ثروت‌هاي بادآورده فراوان دارد و از طرفي هم چون به اسم بخش خصوصي ثبت كردند، دولت و وزارت ارشاد هم عمده يارانه مطبوعاتي را به همين افراد و مفسدان اقتصادي و خانواده‌هاي ويژه مي‌دهد. سردار نقدي ادامه داد: جمع تيراژ تمام اين نشرياتي كه شما در سؤالتان اشاره كرديد شايد به 100هزار نسخه هم نمي‌رسد. من اين را با اطلاع مي‌گويم. يعني همه آنها برگشتي است و مردم هم استقبالي ندارند؛ منتها كيوسك را اشغال كرده‌اند و در فضاي مجازي هم وقتي صفحه اول مطبوعات را مشاهده كنيد بيش از 30 روزنامه با همين سبك و خط فكري قابل مشاهده است.
اينها براي خاندان‌هاي ويژه و مفسدين اقتصادي است و طبيعتاً منافعشان در بازگشت استعمار است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تأكيد كرد: امام راحل بزرگوار معياري را مطرح كرده‌اند كه ما خيلي كم به آن پرداختيم و رسانه‌هاي ما نيز همين‌طور و مجلس ما نيز متأسفانه در صلاحيت وزرا اصلاً به اين مسئله و معيار توجهي نكرد و آن معياري كه ايشان فرمودند اين است كه مادامي كه مسئولين و وزرا و فرماندهان نظامي و نمايندگان مجلس از طبقه متوسط و مادون متوسط باشند، خطري كشور را تهديد نمي‌كند. من نقل به مضمون مي‌كنم حالا عبارت دقيقش با يك جست‌و‌جوي ساده قابل دريافت است.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن