تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796960158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصادی ترین خودروهای جهان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اقتصادی ترین خودروهای جهان




خودرو‌های اقتصادی پرفروش‌ترین رده‌ی محصولات در بازار خودرو هستند که عموما خانواده‌ها از این محصولات برای رفع نیاز خود استفاده می‌کنند.





zoomit.ir - محمد حسین جعفری: خودرو‌های اقتصادی پرفروش‌ترین رده‌ی محصولات در بازار خودرو هستند که عموما خانواده‌ها از این محصولات برای رفع نیاز خود استفاده می‌کنند. خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی از مهم‌ترین رده‌های محصولات خودرو هستند. قیمت پایین، بازار دسته دوم خوب، فراوان بودن قطعات یدکی به لطف فروش بالا، هزینه‌ی اندک مالیات و بیمه و هم‌چنین استهلاک پایین، همگی از مهم‌ترین دلایل تبدیل شدن این رده از محصولات به انتخاب اول آن دسته از خریداران است که به دنبال محصولی بی‌دردسر هستند.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



اما فروش بالا در این رده باعث شده است که تمامی خودروسازان برای کسب سهمی از بازار به تلاش خود بیش از پیش بیافزایند. به همین دلیل خودروهای اقتصادی دیگر آن دسته از محصولات بی‌کیفیت با ظاهری زشت نیستند.

بلکه با کاهش حاشیه‌ی سود تولید‌کنندگان، خودرو‌های اقتصادی محصولاتی با پیشرانه‌های توانمند، ظاهری به روز و زیبا، کیفیت مناسب و امکانات رفاهی متعدد هستند. امکانات و مشخصاتی که پیش‌تر در خودروهای رده بالا وجود داشت، اکنون به عنوان آپشن و حتی در بعضی از نمونه‌ها به عنوان استاندارد وجود دارد.

در این مقاله به معرفی خودروهای زیر ۲۰,۰۰۰ دلار پرداخته شده است که قیمت آن‌ها با سفارش آپشن‌های بیشتر و پیشرانه‌های قوی‌تر تا ۸,۰۰۰ دلار نیز افزایش خواهد یافت.

 هم‌چنین قیمت ذکر شده، قیمتی است که شرکت سازنده به نمایندگان خود برای اعلام و فروش به مشتری ارجاع می‌دهد. در نهایت باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ی مالیات،بیمه و حمل و نقل که دو مورد اول به سیاست‌های کشور وارد کننده و مورد نهایی به تولید‌کننده‌ی خودرو مربوط است، در مبلغ خودرو ذکر نشده است.

 اما با توجه به آشنایی اکثر خوانندگان از قوانین واردات موجود در کشور با حساب سرانگشتی می‌توان قیمت نهایی خودرو با هزینه‌ی گمرک و مالیات و در صورت آزاد بودن واردات بدون هزینه‌ی گمرک محاسبه کرد.

 همچنین لازم به ذکر است که تولیدکنندگانی که نمایندگی‌های رسمی و با صلاحیت داشته باشند، حتی در سایر کشور‌ها نیز اقدام به فروش اقساطی خودرو با سود ۵ الی ۷ درصد و مبلغ ماهیانه حداقل ۲۰۰ دلار می‌کنند.

در نهایت نیز عنوان می‌شود که مدل‌های ذکر شده در این مقاله همگی مدل‌های ۲۰۱۵ تولید شده توسط شرکت‌های خودروسازی معتبر جهان هستند که حداقل هر کدام بیش از نیم قرن تجربه در ساخت خودرو دارند و صرفا با کپی‌سازی و ارائه‌ی محصولات ارزان قیمت بی‌کیفیت ادعای تولید‌ خودرو را ندارند.

همه‌ی خودروها به بالاترین استانداردهای کیفیت و آلایندگی هوا مجهز هستند و از همین رو واردات آن‌ها هیچ منعی با استاندارد‌های مختلف سایر کشور‌های جهان  ندارد و گارانتی‌ حداقل سه سال از دیگر ویژگی‌های خودروهای اقتصادی حال حاضر جهان است.

 نیسان ورسا (۱۱۹۹۰ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



ورسا ارزان‌ترین محصول تولیدی نیسان است. شما تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ دلار می‌توانید این خودرو را تهیه کنید. نیسان از پیشرانه‌ی خطی چهار سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر در ورسا استفاده کرده است که نیرویی برابر با ۱۰۹ اسب بخار دارد و این نیرو توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

به صورت استاندارد این خودرو به امکاناتی اعم از نشانگر باد کم تایر‌ها، سیستم صوتی با کنترل از روی قرمان و به همراه دو اسپیکر، ایربگ‌های اصلی به همراه ایربگ‌های پرده‌ای و جانبی، کامپیوتر سفری، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل تراکشن و سیستم کنترل پایداری مجهز است.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



اما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی اضافی از آپشن‌های افزوده خودرو نیز بهره ببرید که در بیشترین حالت با پرداخت ۶۵۰۰ دلار دیگر می‌توانید از گیربکس اتوماتیک، سیستم ورود و خروج بدون کلید، زیر‌آرنجی صندلی‌ها عقب و اسپویلر بهره ببرید. این محصول همراه با گارانتی کلی سه ساله و ۵ ساله برای قطعات پیشرانه است.


کیا ریو (۱۳۹۹۰ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



کیا ریو نامی آشنا برای ایرانیان است. نسل دوم این خودرو پیش‌تر توسط شرکت سایپا مونتاژ و به فروش می‌رسید. حال کیا نسل جدید ریو را با زبان طراحی خود فیس‌لیفت و به بازار ارائه کرده است. این خودرو با پیشرانه‌ی خطی چهار سیلندر و ۱.۶ لیتری توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار را دارد و با گارانتی ۵ ساله‌ی کلی و ۱۰ ساله‌ی سیستم انتقال قدرت به بازار ارائه می‌شود.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



ریو از امکانات زیادی بهره‌مند است که می‌توان از کامپیوتر سفری، دماسنج محیط بیرون، نشانگر فشار تایرها، ایموبلایزر، ایربگ اصلی به همراه ایربگ‌های پرده‌ای و جانبی، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل تراکشن، سیستم کنترل پایداری و سیستم صوتی با کنترل از روی فرمان و چهار اسپیکر، نام برد.

در نهایت نیز می‌توانید با پرداخت ۴۰۰۰ دلار دیگر نمونه فول این خودرو را تهیه کنید که از جعبه دنده‌ی اتوماتیک در کنار سیستم ورود و خروج بدون کلید، سیستم صوتی با نمایشگر و ۶ اسپیکر و گرمکن صندلی بهره می‌برد.


فورد فیستا (۱۴۴۵۵ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



فورد فیستا یکی از بهترین گزینه‌های موجود در رده‌ی خودروهای اقتصادی است. این خودرو همراه با ۳ سال گارانتی اصلی و ۵ سال گارانتی سیستم انتقال قدرت به بازار عرضه می‌شود.

 نمونه استاندارد فیستا از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار را دارد.

از امکانات استاندارد این خودرو می‌توان به ایربگ‌های جلو، زانو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل تراکشن، ایموبلایزر، سیستم صوتی مخصوص فورد به همراه ۶ اسپیکر و نشانگر فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد.

هم‌چنین می‌توانید با پرداخت ۷۰۰۰ دلار نمونه‌ی فول این خودرو را تهیه کنید که علاوه بر گیربکس اتوماتیک و سیستم ورود و خروج بدون کلید، به سیستم صوتی پیشرفته به همراه ۸ اسپیکر، قطب‌نما، کامپیوتر سفری و سیستم تهویه‌ی اتوماتیک نیز مجهز است.


هیوندایی اکسنت (۱۴۷۴۵ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



هیوندایی اکسنت ارزان‌ترین محصول سدان این غول کره‌ای است که با گارانتی اصلی ۵ ساله به همراه گارانتی ۱۰ ساله برای سیستم انتقال قدرت عرضه می‌شود. این خودرو در کلاس استاندارد یا همان GLS از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بهره می‌برد که ۱۳۸ اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



این خودرو نیز از آپشن‌های مشابه کیا ریو بهره می برد. بدین معنا که شما در ارزان‌ترین نمونه‌ی این خودرو  از امکاناتی نظیر ایربگ‌های جلو به همراه نمونه‌های جانبی و پرده‌ای، کامپیوتر سفری، دماسنج، نشانگر فشار باد تایر‌ها، سیستم صوتی به همراه ۶ اسپیکر، جعبه دنده ۶ سرعته دستی و سیستم‌های کنترل پایداری در کنار ترمز ضد قفل و کنترل تراکشن، بهره خواهید برد.

می‌توانید با پرداخت ۲۰۰۰ دلار نمونه اسپرت اکسنت را تهیه کنید که به جعبه دنده‌ی خودکار به همراه شیفترهای تعویض دنده، سیستم ورود و خروج بدون کلید و چراغ‌های جلو خودکار مجهز است.


تویوتا یاریس (۱۴۸۴۵ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



غول خودروسازی جهان یاریس را به عنوان اقتصادی ترین خودروی خود به بازار عرضه می‌کند. این خودرو با گارانتی اصلی ۳ ساله به همراه گارانتی سیستم انتقال قدرت ۵ ساله ارائه می‌شود.

 تویوتا در یاریس از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر به حجم ۱.۵ لیتر استفاده کرده است تا این خودرو توانایی تولید ۱۰۶ اسب بخار را داشته باشد.

 گیربکس ۵ سرعته‌ی دستی، ایربگ‌های جلو، زانویی، جانبی و پرده‌ای، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل تراکشن، سیستم کنترل پایداری، نشانگر فشار باد لاستیک‌ها و سیستم صوتی با ۶ اسپیکر از جمله امکانات یاریس هستند.

هم‌چنین با پرداخت ۲۰۰۰ هزار دلار بیشتر می‌توانید نمونه SE این خودرو را با امکانات فول اعم از گیربکس اتوماتیک، رینگ‌های آلومینیومی و سیستم صوتی با نمایشگر تهیه کنید.


هوندا فیت (۱۵۶۵۰ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



هوندا همواره به کیفیت بالای محصولات خود شهرت داشته است. این برند نامی ژاپنی برای مشتریان با بودجه‌ی اندک مدل فیت را ارائه می‌دهد.

این خودرو که با گارانتی اصلی سه ساله به همراه گارانتی سیستم انتقال قدرت ۵ ساله عرضه می‌شود، از پیشرانه‌ی خطی چهار سیلندر به حجم ۱.۵ لیتر و قدرت ۱۳۰ اسب بخار بهره می‌برد.

 هوندا در نمونه‌ی پایه‌ی فیت امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری به همراه کنترل تراکشن و ترمز ضد قفل، ایموبلایزر، مجموعه‌ی کامل ایربگ‌های جلو، کناری و پرده‌ای، نشانگر فشار کم تایرها، کامپیوتر سفری، دماسنج، ورود و خروج بدون کلید و مروز کنترل تعبیه کرده است.

 هم‌چنین خریداران می‌توانند با پرداخت ۴۰۰ دلار دیگر بهترین مدل فیت را با آپشن‌هایی اعم از سیستم صوتی با نمایشگر و نقشه‌های مسیریابی، گیربکس CVT، گرمکن صندلی‌ها و رینگ‌های‌ آلومینیومی، تهیه کنند.


کیا سراتو (۱۵۸۹۰ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



کیا مدل جذاب سراتو را به همراه آپشن‌های متنوع و قیمتی کاملا رقابتی عرضه می‌کند. این خودرو از گارانتی اصلی ۵ ساله کیا به همراه گارانتی سیستم‌های انتقال قدرت ۱۰ ساله بهره می‌برد. کیا سراتو به پیشرانه‌ی چهار سیلندر به حجم ۱.۸ لیتر و ۱۴۵ اسب بخار توان و جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی مجهز شده است.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



از امکانات سراتو می‌توان به ایربگ‌های اصلی و جانبی، ایموبلایزر، سیستم کمکی ترمز، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل تراکشن، کامپیوتر سفری، نشانگر فشار باد تایرها، چراغ‌های جلو خودکار و سیستم صوتی با ۴ اسپیکر اشاره کرد.

با پرداخت ۵۰۰۰ دلار بیشتر می‌توان از پیشرانه‌ به قدرت ۲۰۰ اسب بخار در کنار جعبه دنده‌ی خودکار، سیستم ورود و خروج بدون کلید، سیستم صوتی با نمایشگر و مجهز به نقشه‌های مسیریابی،گرمکن صندلی، آینه وسط جذب کننده نور و حافظه‌ی تنظیم صندلی‌ها، بهره برد.


فولکس واگن جتا (۱۶۲۱۵ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



جتا یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر برای خرید یک خودرو اقتصادی است. این خودرو موفق شده است تا تحسین کارشناسان مختلفی را برانگیزد.

فولکس واگن برای جتا گارانتی ۳ ساله اصلی در کنار ۵ سال گارانتی برای قطعات سیستم انتقال قدرت و هم‌چنین ۱۴ سال گارانتی خوردگی بدنه ارائه می‌دهد. جتا با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری به قدرت ۱۱۵ اسب بخار به همراه جعبه دنده‌ی ۵ سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



این خودرو از امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری در کنار سیستم‌های کنترل تراکشن و ABS، ایموبلایزر، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، کامپیوتر سفری، دماسنج، نشانگر فشار باد تایر‌ها و سیستم صوتی به همراه ۴ اسپیکر بهره می‌برد.

 اما فولکس واگن آپشن‌های زیادی برای جتا در نظر گرفته است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ آن‌ها خودروی خود را تغییر اساسی دهید.

 پیشرانه‌ی قدرتمند با توان خروجی ۱۷۰ اسب بخار، جعبه دنده‌ی اتوماتیک، سیستم صوتی با نمایشگر و ۶ اسپیکر، کروز کنترل، اسپویلر، سیستم تهویه‌ی خودکار و سیستم ورود و خروج بدون کلید تنها بخشی از آپشن‌های جتا است.


دوج دارت (۱۶۴۹۵ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



دوج مدل دارت را همانند اکثر خودروسازان با گارانتی اصلی ۳ ساله و گارانتی سیستم‌های موتوری و انتقال قدرت ۵ ساله ارائه می‌دهد. دارت در مدل پایه خود به پیشرانه ۲ لیتری با توان ۱۶۰ اسب بخار و جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود.

از امکانات این خودرو آمریکایی می‌توان به ایموبلایزر، ایربگ‌های اصلی، جانبی، پرده‌ای و زانویی، سیستم کنترل پایداری در کنار TCS و ABS، نشانگر فشار باد تایر‌ها، دماسنج، کامپیوتر سفری و سیستم صوتی به همراه ۴ اسپیکر اشاره کرد.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



خریداران می‌توانند با پرداخت حداکثر ۷۰۰۰ دلار دیگر نمونه Limited را تهیه کنند که این مدل از پیشرانه با توان ۱۸۴ اسب بخار در کنار جعبه دنده ۶ سرعته خودکار، سیستم ورود و خروج بدون کلید، گرمکن صندلی‌ها، تایر‌های پهن‌تر، قطب‌نما، برف پاکن‌های مجهز به سنسور باران، اسپویلر و سیستم صوتی به همراه مسیریاب و ۶ اسپیکر، بهره می‌برد.


مزدا ۳ (۱۶۹۴۵ دلار)


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



کمتر خودرویی وجود دارد که مورد تحسین اکثر کارشناسان خودرویی قرار گیرد. نسل جدید مزدا ۳ توانسته است در تمامی جوانب عملکرد خوب و مطمئنی داشته باشد.

این خودرو نیز با گارانتی اصلی ۳ ساله و گارانتی سیستم انتقال قدرت ۵ ساله عرضه می‌شود. مزدا ۳ از پیشرانه‌ی ۲ لیتری به توان ۱۵۵ اسب بخار در کنار جعبه دنده‌ی ۶ سرعته بهره می‌برد تا مزدا از عملکرد خودرو اطمینان کافی داشته باشد.


به صرفه‌ترین خودروهای جهان



این خودرو با لیست بلند بالایی از امکانات جانبی ارائه می‌شود که ایربگ‌های اصلی و جانبی، ESP، TCS، ABS، ایموبلایزر، کامپیوتر سفری، دماسنج، نشانگر فشار باد تایر‌ها، سیستم ورود و خروج بدون کلید و سیستم صوتی با ۴ اسپیکر بخشی از امکانات مزدا ۳ هستند.

 خریداران می‌توانند با پرداخت ۶۰۰۰ دلار افزوده از آینه‌های جانبی به همراه گرمکن، تهویه مطبوع خودکار، سیستم صوتی به همراه ۶ اسپیکر، قطب‌نما، گرمکن صندلی‌های جلو و گیربکس خودکار بهره ببرند.

تویوتا کرولا (۱۶۹۵۰ دلار)، فورد فوکوس (۱۷۱۷۰ دلار)، هیوندایی الانترا (۱۷۲۵۰ دلار)، میتسوبیشی لنسر (۱۷۳۹۵ دلار) و فولکس واگن گلف (۱۷۹۹۵ دلار) از دیگر گزینه‌های ایده‌آل موجود با قیمت کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار هستند.

 با مطالعه‌ی خودروهای معرفی شده می‌توان به جمع‌بندی رسید که خودرو‌سازان در سایر نقاط جهان در حال‌حاضر با چه شرایطی، چه خودروهایی و با چه امکاناتی ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

مشاهده‌ی وضعیت رقبای پیشرو می‌تواند به خوبی ما را از جایگاه کنونی خود آگاه کند. آیا می‌توان صرفا با ارائه دلایل مختلف، عدم پیشرفت خود را آن‌ هم برای ۱۵ الی ۲۰ سال توجیه کرد؟

آیا با راه‌کار‌های زود گذر و کمک دولت جهت خروج از بحران، می‌توان به آینده‌ای روشن امیدوار بود؟ اولین قدم برای پیشرفت قبول نقاط ضعف و موقعیت جایگاه کنونی است.

 در مرحله‌ی بعد با برنامه‌ریزی دقیق و همت مضاعف در کنار رقابت با محصولات روز جهان می‌توان به پیشرفت امیدوار بود. در غیر این صورت روند کنونی ادامه خواهد داشت.

در نهایت لازم به ذکر است که تاریخ به خوبی ثابت کرده که همواره پیروز میدان خریداران خواهند بود؛ شرکت‌ها هرچقدر هم تلاش کنند که با پیشنهادات وسوسه کننده خریداران را به محصولات خود جلب کنند، در نهایت عدم اصلاح و بهبود محصولات تولیدی، با پایان‌ کار آن‌ها همراه خواهد بود.

نوکیا را می‌توان مصداق بارز این موضوع عنوان کرد.






تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن