تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796696331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان دکوری برای مجلس نمی خواهیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: زنان دکوری برای مجلس نمی خواهیم
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: زنانی باید وارد مجلس شوند که بتوانند حقوق خود و آحاد مردم را به دست آورند، ما زنان دکوری برای ورود به مجلس نمی خواهیم.
آفتاب : یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: زنانی باید وارد مجلس شوند که بتوانند حقوق خود و آحاد مردم را به دست آورند، ما زنان دکوری برای ورود به مجلس نمی خواهیم.

به گزارش ایسنا، شهربانو امانی در دومین نشست هم اندیشی زنان در انتخابات با انتقاد از تندروی نیروهای خودسر علیه اصلاح طلبان در چند ماه اخیر اظهار کرد: برای اتفاقی که در این چند وقت برای اصلاح طلبان افتاده است، متاسفم. این تندروی ها از طرف کسانی ایجاد می شود که نمی خواهند فضای آزاد و امنی در کشور وجود داشته باشد. آن‌ها حداقل تجمع‌های قانونی را برنمی‌تابند؛ چراکه هیچ گاه خودشان از مجاری قانونی کاری انجام ندادند و همیشه رانت سیاسی داشتند. جریان تندرو زیاده طلب است و نمی خواهد قدرت را از دست بدهد.

وی با اشاره به ضرورت حضور زنان در انتخابات آتی مجلس تصریح کرد: هرکدام از زنان فعال می توانند خواسته‌های خود را در این جامعه پی بگیرند. 200 سال است که مردم ایران برای دموکراسی تلاش می کنند امیدواریم در درجه اول زنان همفکر خودمان ومردانی که درست تربیت شده‌اند وحق زنان را می شناسند به مجلس راه بیابند و در ادامه علاوه بر آن‌ها زنان خوش فکر که هم فکر سیاسی ما نیستند نیز بتوانند به مجلس بروند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: مطالبات زنان اصلاح طلب و اصولگرا در حوزه زنان مانند هم است. هیچ منع قانونی و شرعی برای حضور زنان در نهادهای بالای قدرت مثل شورای نگهبان، مجلس و کابینه دولت وجود ندارد. یک زن نماینده زنی است که در اجتماع است و مطالبات همه آحاد جامعه را پیگیری می کند.

امانی با اشاره به فرایند تاریخی حضور زنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مجلس اول تا سوم زنان را محدود کردند. کسانی بودند که می خواستند زنان را در پیاده رو از مردان جدا کنند اما از مجلس چهارم به بعد زنان روی کار آمدند و گفتند که ما از زمان مشروطه و انقلاب همیشه به شرایط سیاسی کشور کمک کرده‌ایم چرا حقوق ما را محدود می‌کنید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از برخی از قوانین ضد زن گفت: ما می گوییم چرا حقوق ما را قطره چکانی به ما می دهید. چرا ما را مساوی نمی‌بینید. خداوند همه ما را مساوی خلق کرده است چرا به خاطر خودتان قوانینی که مربوط به حقوق ما است را از بین می برید. یک بار می گویید دختران 18 سال به بالا می توانند گذرنامه بگیرند اما یک زن بدون اجازه شوهرش نمی تواند از کشور خارج شود. دوباره می گویید به دلیل مشکلاتی که پیش می آید زنان مجرد تا سن 40 سالگی نمی توانند از کشور خارج شوند.

وی ادامه داد:‌ ما زنان دکوری برای مجلس نمی خواهیم. زنانی می خواهیم که از حقوق ما بتوانند دفاع کنند. زمانی که آقای خاتمی می خواستند وزیر زنی را انتخاب کنند صدای وا اسلاما بلند شد اما در دوره بعدی که احمدی نژاد یک زن را به کابینه اش آورد کسی زیاد صحبت نکرد و اجازه‌اش داده شد. معیار شما واقعا چیست؟ مبنای واقعی کار شما و اصلیتش از کجا می آید.



تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن