تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797819079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اروپا «هم‌هوایی» را تجربه می‌کند/ اجرا در بلژیک و پرتغال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
اروپا «هم‌هوایی» را تجربه می‌کند/ اجرا در بلژیک و پرتغال

هم هوایی


شناسهٔ خبر: 2986507 - دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
هنر > تئاتر

نمایش «هم‌هوایی» به کارگردانی افسانه ماهیان که در ماه اخیر اجرای عمومی موفقی را در شهر پاریس تجربه کرد، در بهار سال ۹۵ در چند کشور اروپایی به صحنه خواهد رفت. افسانه ماهیان درباره تجربه اجرای عمومی نمایش «هم‌هوایی» نوشته مهین صدری در شهر پاریس کشور فرانسه به خبرنگار مهر گفت: اجرای فوق‌العاده‌ای داشتیم و پروسه این سفر و اجرا از سوی میزبان بسیار حرفه‌ای و درست شکل گرفت. ما نمایش «هم‌هوایی» را در تئاتر theatre de-la-ville که مهمترین سالن تئاتری شهر پاریس است، در قالب اجرای عمومی به صحنه بردیم.

کارگردان نمایش «هم‌هوایی» ادامه داد: ما یک هفته اجرا داشتیم و سایت فروش بلیت از ۴ ماه قبل فعال شده بود و به همین دلیل تمامی بلیت‌ها از قبل فروخته شده بود. تئاتر میزبان ما تمامی تبلیغات محیطی را در سطح شهر پاریس انجام و نمایشنامه را هم به زبان فرانسوی ترجمه و به شکل بالانویس برای مخاطبان فرانسوی نمایش داد.

این هنرمند تئاتر ایران با اشاره به داستان نمایش «هم‌هوایی» که برگرفته از اتفاقات نوستالژیک یک دهه اخیر مردم ایران است، اظهار کرد: از آنجا که قصه این نمایش قصه‌ای انسانی است، مخاطبان فرانسوی ارتباط بسیار خوبی با کار برقرار کردند. ماهیان یکی از تجربیات قابل توجه اجرای عمومی نمایش «هم‌هوایی» در theatre de-la-ville شهر پاریس را برخورد با مدیریت و تکنیسین‌های مجرب و حرفه‌ای این سالن تئاتری ذکر کرد و یادآور شد: وضعیت سخت‌افزاری سالن، مدیریت مجموعه و کارکنان فنی آن و برخوردهای‌شان در مقایسه با تئاتر ایران، انسان را به فکر وامی‌دارد. ما نیاز داریم که در تئاتر ایران ورک‌شاپ‌هایی با حضور متخصصین فنی و مجرب تئاتر دنیا برای کارکنان فنی تئاتر ایران گذاشته شود.

این کارگردان تئاتر ایران به سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پیشنهاد داد تا برای کارکنان فنی تئاتر ایران ورک‌شاپ‌هایی با حضور متخصصان فنی تئاتر اروپا گذاشته شود تا اطلاعات فنی و تکنیکی کارکنان تئاتر ایران نیز به روز شود.

کارگردان نمایش «هم‌هوایی» اظهار کرد: مدیر تئاتر theatre de-la-ville با وجود اینکه کارگردان تئاتر است ولی در انتخاب آثار هیچ دخالتی ندارد و تیم متخصص دیگری آثار را انتخاب می‌کنند. نکته مهم دیگر این بود که در مهمترین سالن تئاتر پاریس، تزیینات و اضافاتی که ما در سیستم مدیریت تئاتر و سالن‌های تئاتر خود به لحاظ روند اداری داریم، وجود ندارد و در عین سادگی به نفس کار و تئاتر توجه می‌شود. ما هم سعی کردیم نماینده خوبی از تئاتر ایران باشیم. البته موفقیت هر کاری مرهون یک تیم حرفه‌ای، صمیمی و همراه است که نمایش ما هم از این امر مستثنی نبود.

ماهیان درباره اجراهای دیگر «هم‌هوایی» در کشورهای اروپایی توضیح داد: از حالا چندین اجرای اروپایی برای نمایش قطعی شده است. طبق این برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است «هم‌هوایی» را در بهار سال ۹۵ در مرکز فرهنگی بوزار بروکسل در کشور بلژیک و همچنین کشور پرتغال در قالب اجرای عمومی به صحنه ببریم. همچنین قرار است در بهار ۹۵ نیز در فستیوالی در کشور اتریش و فستیوالی در کشور ترکیه، اجرا کنیم.

نمایش «هم‌هوایی» با حضور ستاره اسکندری، باران کوثری و الهام کردا و با طراحی صحنه منوچهر شجاع در شهر پاریس به صحنه رفت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن