تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796434745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف نصیرشلال از وزنه برداری قهرمانی جهان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حذف نصیرشلال از وزنه برداری قهرمانی جهان


نواب نصیرشلال ملی پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان در هشتاد و یکمین دوره رقابت های جهانی وزنه برداری در هیوستن آمریکا ،با سه بار ناکامی در مهار وزنه های ۲۲۰ ، ۲۲۳ و ۲۲۶ کیلوگرم از گردونه رقابت ها حذف شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،الکساندر زایچکف جانشین ایلیا ایلین اسطوره قزاق ها با ثبت مجموع 421 کیلوگرم عنوان قهرمانی جهان را در این دسته کسب کرد تا قزاق ها در وزن سنتی خود نشان طلا را این بار هم از دست ندهند.  11 وزنه بردار دیگر از روسیه (2وزنه بردار) لهستان (2 وزنه بردار) اوکراین (1وزنه بردار) ارمنستان (1 وزنه بردار) لیتوانی (1 وزنه بردار) قزاقستان (1 وزنه بردار) کره جنوبی ( 1 وزنه بردار) لهستان (1 وزنه بردار) و ازبکستان هم ( 1 وزنه بردار) در این دسته حضور داشتند که در سالن جرج براون هیوستن با هم رقابت کردند.
نصیرشلال در نخستین حرکت خود برای آغاز حرکت یک ضرب وزنه 181 کیلوگرمی را انداخت تا چشم به حرکات دوم و سوم خود داشته باشد، ملی پوش کشورمان در دومین حرکت خود با قدرت همین وزنه یعنی 181 کیلوگرم را در مرتبه دوم مهار کرد تا خیال کادرفنی و خود او برای انتخاب سومین وزنه اش درحرکت یکضرب راحت شود. 
توکلی در سومین انتخاب خود برای نواب وزنه 186 کیلوگرم را درنظر گرفت تا ملی پوش کشورمان در این حرکت از رقبای خود جا نماند اما نصیرشلال اگرچه این وزنه را خیلی سبک روی دست خود کشید اما در زیرگیری ازاین وزنه نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد تا این وزنه ازدست او رها شده و درحرکت یک ضرب فقط وزنه 181 کیلوگرمی برای ملی پوش 105 کیلویی کشورمان ثبت شود. نصیرشلال در پایان این حرکت در جایگاه  ششم  قرار گرفت. 
مدال طلا ، نقره و برنز حرکت یک ضرب هم به ترتیب با ثبت رکوردهای (191، 192 و 186 کیلوگرم) به وزنه برداران ازبکستان، قزاقستان و ارمنستان رسید.
اما دررقابت دوضرب دسته 105 کیلوگرم نصیرشلال در نخستین حرکت خود پس از انتخاب وزنه 220 کیلوگرمی به رغم کشیدن وزنه روی سینه خود نتوانست در حرکت قیچی کارش را تکمیل کند تا نخستین حرکت دوضرب برای او خطا اعلام شود، نصیرشلال در حرکت دوم خود وزنه 224 کیلوگرم را هم انداخت تا حساسیت کاربرای ماندن یا حذف این وزنه بردار از گردونه مسابقات جهانی تنها به حرکت پایانی او وابسته شود؛ نصیرشلال اما بار دیگر با اضافه کردن وزنه خود و ارتقاء آن به وزنه 227 کیلوگرمی نفس را در دل تک تک ایرانی های حاضر در سالن حبس کرد تا اتفاقی که همه از آن ترس داشتند رخ دهد؛ نواب در این حرکت هم نتوانست وزنه 227 کیلویی را بالای سرش مهار کند تا ضمن اعلام خطای او در این حرکت، شوکی دیگر بر پیکره تیم ملی وزنه برداری که در این پیکارها به عنوان گزینشی بازی های المپیک حضور یافته است وارد شود؛ نصیرشلال سومین وزنه بردار کشورمان بود که از گردونه رقابت های جهانی حذف شد.
در این حرکت دیوید بچانیان روس با ثبت وزنه 231 طلایی شد، وزنه بردار قزاق ها با 230 کیلوگرم به عنوان دومی رسید و وزنه بردار لیتوانی با 226 کیلوگرم سوم شد. در مجموع هم وزنه بردار قزاق ها با 421 کیلوگرم قهرمان دسته 105 کیلوگرم شد، دیوید بجانیان روس با 411 دوم شد و وزنه بردار کشور لیتوانی با 405 کیلوگرم درمجموع بعنوان سومی جهان دست پیدا کرد.



شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن