تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796951234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این هفته را با دنیای «جهان موازی» به «بام تهران» هم بروید!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: این هفته را با دنیای «جهان موازی» به «بام تهران» هم بروید!
پیشنهاد آخر هفته فرهنگی، قصد بر گذراندن آخر هفته خوبی برای مخاطبانش دارد که می‌توانید راحت‌تر پا به دنیای خارج از روزمرگی بگذارید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.





این هفته را با دنیای جهان موازی به بام تهران هم بروید!



برنامه رادیویی هفته:


روح انسان هم همچون جسمش، نیازمند غذا و شادی است که افکارش را به هرسویی بکشاند تا تصویری را در ذهنش خلق کند. گاهی لازم است  از دنیای آروزی خود بیرون بیاییم و به گذشته‌ها سفر کنیم، به آهنگ‌هایی گوش بدهیم که جوانیمان را یادآور می‌شود و یا ترانه‌هایی که پدر و مادر‌بزرگ‌ها برایمان با خاطراتشان صحبت می‌کردند. شبکه رادیویی «تهران» هر روز از ساعت 23 با پخش موسیقی‌های سنتی تقدیم مخاطبان می‌شود. شنوندگان می‌توانند پنجشنبه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز شنونده موسیقی‌های اصیل و سنتی ایرانی از خوانندگان بنام کشور باشند.





این هفته را با دنیای جهان موازی به بام تهران هم بروید!



فیلم سینمایی هفته:


فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» ساخته سیروس الوند که داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که يکی از آن‌ها نامزد دارد، رابطه عاشقانه‌ای بين نامزد دختر با دوست او برقرار شده است و ... .


در این فیلم بازیگرانی چون: پژمان بازغی، رعنا آزادی‌ور، چنگیز جلیلوند، پریناز ایزدیار و امیرعلی دانایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. چنگیز جلیلوند دوبلور خوب کشورمان است که این بار تصویرش را هم در قاب سینما می‌بینیم. با رفتن به سینما همراه بادوستان و خانواده می‌توان یک قصه دیگری را بر روی پرده سینما دید و ساعاتی را برخلاف کارهای روزمره گذراند.





این هفته را با دنیای جهان موازی به بام تهران هم بروید!





کتاب هفته:


کتاب «واقعیت پنهان» نوشته رایان گرین، فیزیکدان برجسته که در کتابش «جهان‌های موازی و قوانین ژرف کیهان» با فرض اینکه خواننده کتاب هیچ تخصصی در زمینه فیزیک یا ریاضیات ندارد، در این اثر هم - به مانند کتاب‌های قبلی‌اش - از استعاره و تمثیل سود برده و جای جای کتابش مملو از وقایع تاریخی است تا شرحی قابل فهم از برخی از عجیب‌ترین و گویاترین بینش‌های فیزیک جدید به دست داده باشد که شاید درستی آنها در آینده ثابت شود.


اکنون تحلیل‌های نافذ و کشف‌های مرتبط ما را به درکی بی‌اندازه جدید می‌رسانند: تفکر درباره این امکان که گیتی ما تنها گیتی‌ای نیست که وجود دارد. کتاب «واقعیت پنهان» (جهان‌های موازی و قوانین ژرف کیهان) به بررسی این امکان می‌پردازد. برایان گرین، فیزیکدان برجسته و از پیشگامان نظریه ریسمان با قلم نافذ خود، ما را در این سفر شگفت‌انگیز با دنیای جهان‌های موازی، همراهی می‌کند.


کتاب ۴۰۶ صفحه‌ای که ۱۱ فصل دارد: مرزهای واقعیت، همزادهای بی‌پایان، ابدیت و بی‌نهایت، وحدت بخشیدن به قوانین طبیعت، گیتی‌های سرگردان در بُعدهای نزدیک، تفکر نو درباره یک ثابت کهنه، چندجهانی اندازه‌گیری کوانتومی، سیاه‌چاله‌ها و هولوگرام‌ها، گیتی‌ها، کامپیوترها و واقعیت ریاضی و محدودیت‌های پژوهش، که با ترجمه محمدعلی جعفری در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و از سوی انتشارات مازیار منتشر و در کتابفروشی‌ها عرضه شده است.





این هفته را با دنیای جهان موازی به بام تهران هم بروید!



تئاتر هفته:


نمایش «ترور» درباره زندگی و تنهایی یک تروریستی است که انتخابش را در کشتن شخص مورد نظر کرده و هیچ تردیدی ندارد؛ اما مادر او اعتقاد دارد که تروریست 35 سال قبل در هنگام تولد مرده است و او موفق به دفنش شده تا روحش را در چنگال ارواح شریر نجات دهد که تروریست در مسیر کار خود با دختر زیبایی آشنا می‌شود و ...


این نمایش به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود که با حال و هوای این روزها همخوانی خوبی دارد. نمایشی که یکتا ناصر به جای میترا حجار در روزهای  آخر تمرین نمایش به آنها پیوست و به گفته کارگزدان به خوبی هم توانست خودش را به گروه برساند. رفتن و دیدن این نمایش با عوامل و داستانی که دارد، خالی از لطف نیست که آخر هفته را بتوان به خوبی با دیدن یک نمایش سپری کرد.





این هفته را با دنیای جهان موازی به بام تهران هم بروید!



آخر هفته کجا بریم؟
 
این هقته می‌خواهیم مکانی را معرفی کنیم که برای خیلی‌ها آشناست، این مکان اینقدر جای مناسبی برای تفریح است که به نظر می‌آید، خالی از لطف نیست برای کسانی که نمیشناسند معرفی کنیم.


یکی از مرتفع ترین مناطق تهران که دارای آب و هوای بسیار عالی و منظره‌ای فوق‌العاده از تهران را به علاوه مکان‌های تفریحی بسیار را داراست که شما می‌توانید هر نوع تفریحی را که به آن علاقه دارید در آنجا بیابید. از جمله ورزشی یا هیجانی یا حتی برای کسانی که می‌خواهند شام را آخر هفته خارج از منزل سرو کنند. همه این مزیت‌ها به علاوه هزینه‌ای مناسب برای گذراندن یک آخر هفته عالی همراه با خانواده یا دوستان.


نام این محل «بام تهران» است که از خیابان بام تهران از ارتفاع ۱۸۳۰ متری در انتهای خیابان ولنجک تهران آغاز و در ارتفاع ۱۹۱۰ متری از سطح دریا در ایستگاه ۱ تله کابین توچال به پایان می‌رسد. این مکان به دلیل مناظر کوهستانی زیبا تبدیل به یک مکان تفریحی برای تهرانی‌ها شده است.


این محل دارای امکاناتی رفاهی از قبیل ایستگاه اتوبوس یرای جا به جایی شما از ابتدای مسیر تا انتهای مسیر است. قابل ذکر است که بسیاری از امکانات تفریحی در انتهای مسیر است؛ ولی در ابتدای مسیر رستوران و کافی‌شاپ نیز موجود است. از مکان‌های تفریحی «بام تهران» می‌توان به رستوران‌ها، بانجی جامپینگ، باشگاه تنیس، سینمای 5 بعدی و بسیاری مکان تفریحی دیگر نیز اشاره کرد. 






گزارش از: نیلوفر جوانشیر






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 







انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

از «جامه دران» تا «معمای شاه» را از دست ندهید!
از «عکاس» عاشق‌پیشه تا «تهران در شب»
از رنگ و بوی حسینی تئاتر شهر تا «عین» مثل «عاشورا»
از آینده هولناک انسان‌ها تا کفاش محله
«عشق» و «اسارت» به رنگ امروز





۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن