تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796679053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




«خداوندان اسرار» اولین آلبوم از پروژه «آینه ها: با آواز: همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری به بازار آمده است ،ترکیب موفق و پرطرفدار سهراب و همایون که در آلبوم «چرا رفتی» قلب هواداران نه چندان حرفه ای موسیقی سنتی را فتح کرد.





برترین ها - ایمان عبدلی:

آلبوم: «خداوندان اسرار» اولین آلبوم از پروژه «آینه ها: با آواز: همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری به بازار آمده است ،ترکیب موفق و پرطرفدار سهراب و همایون که در آلبوم «چرا رفتی» قلب هواداران نه چندان حرفه ای موسیقی سنتی را فتح کرد در این آلبوم بار دیگر دست به کارخلاقانه زده اند، آلبوم را در دوفاز متفاوت ارئه کرده اند، فاز اول که ساز و آواز بداهه در مقام اصفهان است، فاز دوم شامل روایتی به نام «رهایی» در سه پرده است بر روی اشعاری از: خیام، مولوی وحافظ.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



ساز بندی اثر تشکیل شده از: بربت، دف، سازهای کوبه ای، دودوک، گیتاربیس، تنبور و. است.این آلبوم در آمریکا و ترکیه ضیط شده است. باید دید وانش مخاطب موسیقی به این آلبوم چه خواهد مثل :«مستور و مست» حرفه ای گوش می کنند یا مثل «چرا رفتی»همه گیر می شود، در هر صورت می توان مطمئن بود که در آلبومی که نام همایون شجریان به آن الصاق شده، اصول حرفه ای رعایت شده است.



کیوسک (1): روزنامه «وقایع اتفاقیه» که پیش از این در سالهای اصلاحات منتشر می شد، حالا به دست شهاب طباطبایی و صادق خرازی احیا شده و در فرمی خبری و ساده با هشت صفحه به کیوسک برگشته است، گردانندگان روزنامه هر گونه ارتباط این نشریه را با حزب «ندا» انکار می کنند، اما به هر حال در آستانه ی انتخابات مجلس به نظر می رسد این روزنامه آمده که تریبونی برای مواضه حزب «ندا» باشد امیدواریم با فاصله گرفتن این جریده از فضای حزبی یک روزنامه ی با کیفیت دیگر به کیوسک ها اضافه شود.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



کیوسک (2): «موسسه اطلاعات» خدمات زیادی به فرهنگ دوستان کرده است به قولی از سوبسید هایی که در اختیار دارد به بهترین نحو استفاده می کند، نظیرش همین ماهنامه ی وزین «اطلاعات حکمت و معرفت» است که هر ماه با قیمت نازل دو هزار تومان عرضه می شود، ماهنامه ای تخصصی در حوزه فلسفه که با نثری نسبتا روان می تواند شما را به تفکر ورزی و فلسفیدن علاقه مند کند، این ماهنامه در هر شماره موضوعی خاص را سوژه می کند، یک بار هنر، یک بار ورزش و این بار «فلسفه قاره ای علم» از عناوینش هراس نداشته باشید، کلید تحلیل و فکر کردن را در اختیارتان قرار می دهد، تجربه اش کنید.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




نمایش خانگی: «عصر یخبندان» در جشنواره سال گذشته جزومحبوب ترین ها بود، به اصطلاح از آن دسته آثاری بود که برایش صف می بستند، فیلمی کاملا اجتماعی با اشاره به معضلاتی نظیر: اعتیادهای صنعتی، خیانت، رانت خواری ، مشاغل کاذب و...کیایی کارگردان جوان فیلم با ادامه دغدغه هاش از خط ویژه تا عصر یخبندان نشان می دهد که به سینمای قصه گوی اجتماعی علاقه مند است، او در این فیلم با تغییر لحن، داستانی کاملا جدی را روایت می کند که البته در مجموع تلخ هم هست فیلم بازی های خوبی دارد، از فرهاد اصلانی تا مهتاب کرامتی، اما خیلی اتفاق خاصی در سینمای ما محسوب نمی شود شاید همین که کم خطا در آمده، مایه دلخوشی است.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




تماشاخانه: «برنارد مرده است» کاری از علی سرابی با بازی بازیگرانی چون: عاطفه رضوی، مرتضی اسماعیل کاشی ، بهناز جعفری  و...کشور های اشغال شده در جنگ جهانی دوم برای سربازان اسیر خود اقدامی جالب توجه می کردند، آنها نامه هایی از زنان جوان داوطلب برای این سربازان کم روحیه ارسال می کردند، نامه هایی که حاوی عشق ها و احساسات زنان جوان بود، برنارد عاشق نویسنده یکی از این نامه ها می شود. نمایش اقتباسی آزاد از رمان «گرگ» ها است، کارگردانی علی سرابی ضعف هایی دارد از جمله ریتم قابل پیش بینی داستان و کم شدن تعلیقی که در داستان گرگ ها وجود دارد، اما در مجموع نمایش خوبیست بازی های عالی و دغدغه ای شریف در پشت کار وجود دارد.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



دیالوگ: میان خموشی و من و تو دریایی است ... وااای به روزی که دریا طوفان شود...


اکران: «شیفت شب» اثر نیکی کریمی سابقا یازیگر و حالا کارگردان فیلم روایت داستان زن و شوهری است که رابطه عاطفی مابین آن ها دچار تلاطم می شود، مرد با بازی محمدرضا فروتن دچار یک معضل سنگین مالی شده از همین رو تمرکز کافی برای ایجاد ارتباط عاطفی را ندارد. نیمه ی اول فیلم کلا به چرایی سکوت فروتن می گذرد و در نیمه دوم که خرده پیرنگ های متنوعی دارد فیلم اتفاقا کشدار می شود، بازی خوب لیلا زارع از نکات قابل توجه فیلم است. در ضمن فیلم اجتماعی است و به معضلات پیرامون هم  اشاره دارد، اما برخلاف بسیاری از آثار این روزها پایانی خوش دارد. در مجموع با یک فیلم معمولی طرفیم که در مقاطعی جذاب و در مقاطعی دیگر کند است.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




گالری: نمایشگاه عکس «زنان بدون مردان» مجموعه آثار پرستو احدی است از زنان و دختران که با دوربینش درونیات سوژه ها را تصویر کرده است، نوعی اثر اتوبیوگرافی از زنان و دختران مختلف که دوربین با نزدیک شدن به مشغولیات و احساسات سوژه ها ، قاب هایی که عموما از مردها خالی هست و تنهایی های زنان را به تصویر کشیده، این نمایشگاه در گالری آرته برقرار است.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




کتاب: کلوئه زنی است که شوهرش او را ترک کرده و حالا رو در روی پدر شوهرش قرار گرفته، « آنا گاوالدا» استاد نوشتن از زنان است؛ از عشق های زنانه، حسادت های زنانه و مهم تر از هر چیز حسرت های زنانه...او به جزییات از زندگی زناشویی و احساسات مابین آدم ها می نویسد، از این رو کتاب « من او را دوست داشتم » شما را درگیر روابط می کند و به فکر فرو می برد.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



بریده ای از کتاب «من او را دوست داشتم»: از نبود پدر شوهرم استفاده می کنم  تا تلفن همراهم را چک کنم؛ نه زنگی، نه پیامی ، بله هیچ، چه احمقم، چه احمق...








تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن