تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796903745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا «من سالوادور نیستم» اکران نمی‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
چرا «من سالوادور نیستم» اکران نمی‌شود؟




تهیه‌کنندگان فیلم «من سالوادور نیستم» در نشستی اعلام کردند هنوز نمی‌دانند چرا زمان مشخصی از سوی شورای صنفی نمایش برای اکران فیلمشان به آنها اعلام نمی‌شود.





سی نت: تهیه‌کنندگان فیلم «من سالوادور نیستم» در نشستی اعلام کردند هنوز نمی‌دانند چرا زمان مشخصی از سوی شورای صنفی نمایش برای اکران فیلمشان به آنها اعلام نمی‌شود.

نشست فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» در غیاب رضا عطاران با حضور عوامل فیلم عصر امروز ۴ آذر در پردیس سینمای کوروش با اجرای ژیلا صادقی که در سکانس‌ هایی از این فیلم هم نقش خود را ایفا کرده، برگزار شد.

منصور سهراب‌پور یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در نشست گفت: کار سینمایی در خارج از تهران و به خصوص خارج از کشور چندان راحت نیست ولی خوشبختانه هماهنگی‌هایی که از قبل شده بود باعث شد با توجه به زمان محدود بتوانیم در کشور برزیل این فیلم را علی‌رغم مشکلاتی در زمینه تامین امکانات و تجهیزاتمان، به سرانجام برسانیم.

وی افزود: بنا داریم بعد از نمایش فیلم در ایران و مبتنی بر هماهنگی‌هایی که زمان تولید فیلم در کشور برزیل با شرکت‌های پخش فیلم انجام دادیم و با پیگیری‌های ابراهیم عامریان مدیرتولید فیلم، نمایش فیلم را در این کشور و سایر کشورها داشته باشیم.


چرا «من سالوادور نیستم» اکران نمی‌شود؟



در ادامه این نشست، منوچهر هادی کارگردان با اشاره به اینکه «من سالوادور نیستم» یک فیلم کمدی با موقعیت‌های خاص است، گفت: فضا و ویژگی‌های جغرافیایی در کنار قصه خوب از ویژگی‌های این اثر محسوب می‌شود. این فیلمنامه برای دو کشور نوشته شده است و ما تلاش کردیم کمدی موقعیت قابل قبولی بسازیم. علی‌رغم فیلمنامه خوب، به خاطر تغییراتی که در فضای جغرافیایی داشتیم، نیاز به تغییراتی احساس می‌شد که البته با وفاداری به متن، آنها را اعمال کردیم.

همچنین امیر پروین حسینی تهیه کننده دیگر فیلم گفت: قبل از حضور ریوالدو فوتبالیست برزیلی، قرار بود رونالدو در این فیلم ایفای نقش کند، اما به دلیل اینکه این بازیکن در کشور آمریکا زندگی می‌کرد، امکان دسترسی و حضورش در این فیلم میسر نشد. همچنین در رابطه با دستمزدی که به این بازیکن تعلق گرفت، باید بگویم قطعا بسیار کمتر از آن چیزی بود که در رسانه‌ها درج شد. آنچه مهم است اینکه مبلغ قرارداد جزو اسرار بازیگران و عوامل محسوب می‌شود و ترویج چنین شایعاتی درست نیست.

همچنین منوچهر هادی اشاره کرد: تمام آثار قبلی من در ژانر ملودرام اجتماعی کلید خوردند، اما «من سالوادور نیستم» یک کمدی موقعیت است و از این رو می‌توانم به جرات بگویم این فیلم چند برابر دیگر آثار من فروش خواهد کرد. اگر چه من شخصا تمایل داشتم اولین رونمایی در جشنواره فیلم فجر باشد، اما تهیه‌کنندگان تصمیم دیگری داشتند.

در ادامه این نشست منصور سهراب‌پور افزود: با توجه به نظرسنجی‌هایی که در جمع‌های کوچک داشتیم، احتمال اینکه «من سالوادور نیستم» فیلم پرفروشی باشد بعید نیست؛ چون قابلیت‌هایی دارد که ترجیح می‌دهم حبیب اسماعیلی پخش‌کننده کار در این باره صحبت کند.

منوچهر هادی در ادامه این صحبت‌ها با تایید نظر سهراب‌پور گفت: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که حبیب اسماعیلی در راستای اکران این فیلم داشت، واقعا تاسف‌برانگیز است که با وجود این همه هزینه، کیفیت و عوامل فیلم تا این لحظه هنوز زمانی برای اکران مشخص نیست. این مصیبت سینمای ماست که تهیه‌کنندگانی حاضر به سرمایه‌گذاری باشند و چنین اثری قابل دفاعی بسازند، اما هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران از جانب هیچکس وجود نداشته باشد. برای من هم این مساله جای سئوال دارد؛ چرا که اکران این فیلم قطعا برای همه بخش‌های سینما سودآور خواهد بود.

سهراب‌پور در ادامه این نشست اظهار کرد: تا امروز پاسخ مثبتی از جانب مسئولان برای مشخص شدن زمان اکران نگرفتیم و من ترجیح می‌دهم بیش از این در این باره صحبتی نکنم، چون شاید به فیلم لطمه بخورد، اما نمی‌دانم ممکن است زد و بند و یا مسائلی پشت پرده وجود داشته باشد، به هر حال این فیلم که با حمایت صددرصد بخش خصوصی ساخته شده، سه ماه است برای اکران آمادگی دارد.


چرا «من سالوادور نیستم» اکران نمی‌شود؟



حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم با حضور در جمع عوامل در این باره توضیح داد: اصحاب رسانه بازوان و پشتیبانان بخش خصوصی هستند و همیشه با نقدها و مطالب خوبشان به وضعیت سینما کمک کرده‌اند. «من سالوادور نیستم» فیلمی بسیار خوب و ارزشی است، برخلاف اینکه ظاهرا جزو آثار تجاری به حساب می‌آید و این هم از امتیاز فیلم است، اما من نام ارزشی را بر آن می‌گذارم. مشکلی که برای اکران وجود دارد، قطعا به شورای صنفی نمایش برنمی‌گردد. به نظر من یکسری سرگروه‌ها با رفیق‌بازی کردن شرایطی به وجود آوردند که خیلی به نفع سینما نیست. در حال حاضر فیلم‌هایی اکران می‌شوند که یک هفته هم دوام نمی‌آورند، ولی نمی‌دانم چرا اینها همچنان روی پرده هستند و سینمادار اگر به منفعت خودش هم فکر کند، بهتر است آثار دیگری را جایگزین کند.

وی افزود: بحث فیلم‌سوزی که این روزها خیلی باب شده، به نوعی دیگر بر چرخه اکران لطمه وارد کرده است و اکران فیلم‌های آزاد و بدون سرگروه را با مشکل مواجه ساخته، در صورتی که ما اصراری برای داشتن سرگروه نداشتیم و حتی حاضر بودیم فیلم را به صورت آزاد اکران کنیم، اما با باب کردن بحث فیلم‌سوزی، جلوی اکران آزاد بدون سرگروه را هم گرفتند. به نظر من دست افرادی در کار است که خیلی تمایل ندارند این فیلم اکران شود.

در ادامه نشست، علیرضا مقصودی نویسنده فیلم درباره چگونگی شکل‌گیری «من سالوادور نیستم» گفت: حدود سه سال پیش طرحی را به پروین‌حسینی ارائه دادم ولی شرایط تولید آن پیش نیامد، مدتی بعد از آن این تهیه‌کننده پیشنهاد کاری را داد که می‌خواهد در برزیل بسازد، من هم طرحی را که از پیش داشتم ارائه کردم و احساس کردم با کمی تغییر می‌تواند موقعیتی جالب و کمدی را برای کاراکتر این فیلم به وجود بیاورد. اغلب فیلمنامه‌های من خلق کاراکتر در موقعیت‌های خاص است، این فیلمنامه هم به مرور در مراحل طرح، سیناپس و فیلمنامه با انجام تغییراتی «من سالوادور نیستم» را به نتیجه رساند. از نظر من این اثر کاری مردم‌پسند، جذاب و صاحب حرف است و من هم تعجب می‌کنم که چرا مدیران در اکران آن تعلل می‌کنند.

منوچهر هادی در پایان گفت: رضا عطاران از جمله بازیگرانی است که با هر آکسسوار موقعیت کمدی خلق می‌کند که این خود از ویژگی‌های فیلم ماست. همچنین او پیشنهادهایی داشت که می شد با آن سریال «من سالوادور نیستم» را ساخت. البته زمانی که قرار بود پروانه نمایش «من سالوادور نیستم» صادر شود، ۸ اصلاحیه به آن وارد شد و بعد از آن هم حوزه هنری اصلاحات دیگری را برای اکران لازم دانست که ما همه آنها را انجام دادیم، بدون اینکه به فیلم آسیبی برسد.






تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن