تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797068033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي صدور روزانه 110 هزار ويزا براي زائران اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آمادگي صدور روزانه 110 هزار ويزا براي زائران اربعين
زائران با پرداخت 18هزار تومان بيمه مي شوند/ هر روز بر خيل عاشقان ديدار تربت حسيني افزوده مي‌شود به گونه‌اي كه تا صبح روز چهارشنبه بيش از يك‌ميليون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام كرده‌اند و روزانه 110 هزار ويزا براي زائران صادر مي‌شود.
نویسنده : بیژن سورانی 


هر روز بر خيل عاشقان ديدار تربت حسيني افزوده مي‌شود به گونه‌اي كه تا صبح روز چهارشنبه بيش از يك‌ميليون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام كرده‌اند و روزانه 110 هزار ويزا براي زائران صادر مي‌شود. اين استقبال سبب شده است فرمانده يگان ويژه ناجا از صدور ويزاي الكترونيكي پس از موافقت طرف عراقي خبر دهد تا در كمترين زمان ممكن زائران به سوي كربلاي معلي گام بردارند و در مراسم اربعين شركت كنند. بسيج نيرو‌ها و امكانات از جاي جاي كشور براي ارائه خدمات به زائران با نزديك شدن به روز اربعين بيشتر و بيشتر مي‌شود تا آنجايي كه فرمانده يگان ويژه ناجا گفت: بيش از يك‌ميليون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام كرده‌اند كه صدور ويزا براي اين تعداد در توان سفارت عراق نيست.
سردار حسن كرمي در مورد آخرين وضعيت زائران در مرز مهران اظهار كرد: قرار است فرستادگان ايران در مورد صدور ويزا به شكل الكترونيك با طرف عراقي صحبت كنند و اگر اين امر مورد توافق قرار گيرد، ديگر نيازي به صدور ويزاي كاغذي نيست و مي‌توان به شكل سامان‌مند و از طريق ارتباط رايانه‌اي صدور ويزا را انجام داد.
فرمانده يگان ويژه به عبور بيش از 40 هزار زائر در روز سه‌شنبه از مرز مهران اشاره كرد و گفت: به زائراني كه به شكل كارواني و با ويزاي گروهي قصد عبور از مرز را دارند توصيه مي‌كنيم حتماً همه با هم در مرز حضور داشته باشند تا بتوانند با ويزاي گروهي عبور كنند.
 وي اضافه كرد: تردد زائران و كاروان‌هاي اربعين حسيني در حال افزايش است  اما با پيش‌بيني‌هاي انجام‌شده و تمهيدات خاصي كه از نظر ترافيكي و انتظامي انديشيده شده، تردد به‌راحتي در حال انجام است.
در اين زمينه، سردار حسين اشتري، فرمانده نيروي انتظامي در شهر مرزي مهران گفت: زائراني كه به ‌صورت جمعي به مرز مراجعه مي‌كنند، در صورت آماده شدن مانيفست بايد به ‌صورت گروهي از مرز خارج و سپس وارد عراق شوند.
وي با بيان اينكه زائران بايد ويزا را از مراكزي كه از طريق سازمان حج و زيارت، وزارت خارجه و كنسولگري كشور عراق اعلام ‌شده، تهيه و از مراجعه به محل‌هاي ديگر خودداري كنند، افزود: نرخ ويزا ثابت است و محل‌هايي كه نرخ كمتر و بيشتر آن را اعلام مي‌كنند، معتبر نيستند، همچنين ويزاهاي خود را از مبدأ تهيه كنند زيرا در پايانه‌هاي مرزي امكان تهيه رواديد وجود ندارد.
 
وعده صدور ويزا براي همه زائران
رئيس سازمان حج و زيارت ضمن تشريح آخرين جزئيات خدمات‌رساني به زائران اربعين گفت: متقاضيان نگران صدور ويزا نباشند، ويزا براي همه صادر مي‌شود و تا كنون نيز يك ميليون و ۱۰۰ هزار ويزا صادر شده است و طي مدت زمان باقي‌مانده چنانچه روزانه ۱۱۰ هزار ويزا براي متقاضيان صادر شود، به همان رقم 2 ميليون زائر مي‌رسيم.  سعيد اوحدي با اشاره به اينكه موكب‌هاي زيادي در مرزها راه‌اندازي شده است، گفت: ۱۴۰ موكب در مرز شلمچه و ۱۲۰ موكب نيز در مرز چذابه احداث شده و همچنين در مرز مهران نيز چندين موكب براي استفاده زائران مستقر است.  وي همچنين به افزايش تعداد گيت‌هاي فعال در مرزها نسبت به سال گذشته اشاره كرد و اظهار داشت: ۹۶ گيت در مرز مهران در مسير رفت و برگشت ايجاد شده است و همچنين ۶۰ گيت در مرز چذابه و ۶۰ گيت نيز در مرز شلمچه مستقر است.
 
بسته بيمه‌اي براي زائران حسيني
رئيس سازمان حج و زيارت به بيمه سفر زائران اربعين اشاره و تأكيد كرد: تمامي زائران مي‌توانند براي دريافت بيمه به سايت بيمه ايران مراجعه كنند كه سه بسته بيمه‌اي مختلف با عنوان بيمه اربعين براي آنها با قيمت ۱۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است و در داخل عراق نيز از نجف تا كربلا شعبه‌هاي بيمه ايران براي ارائه خدمات و پاسخ به زائران مستقر هستند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن